צריך עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריך עזרה
    שרון
    25/08/2009

    יש לי בעיה אני לא יודע בדיוק מה היא ואם היא קשורה לפורום הזה אבל אנסה לשאול
    אני בן 20 ולפני כמה שנים בתחילת הגדילה, לא ביום אחד אלא תוך כדי הגדילה, השתנה משהו מוזר
    אני מרגיש כאילו הפה עצמו לא יושב על הלסת כמו שצריך אלא הוא רופף ושמוט .
    זה בא לידי ביטוי במראה בעיקר בצדדים שהם כמו באוויר ויותר בולטים אפילו מהלחיים ובהרגשה פיזית שאני מחייך והצורה עצמה שלא החיוך שהיא לא תקינה
    הלסת נראית בסדר גמור ובקרוב אלך ואבדוק הכל
    אבל זה בלתי נסבל. רציתי לדעת האם יכול להיות שאתה יודע במה מדובר ואולי רק תאמר לי אם הנושא הזה הוא אפשרי לתיקון ושינוי..
    כי אני יודע שאם מושכים את הלסת קדימה בניתוח זה ימשוך גם את הפה ולא ישנה את הרווח ביניהם .. ואת כמה שהם צמודים אחד לשני...האם זה נכון?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריך עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך עזרה

    ד``ר יזהר שוחט
    25/08/2009

    אנא גש לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת. לא הבנתי מתיאורך את מהות הבעיה לכן לא אוכל לייעץ בדבר אפשרויות התיקון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו