הפניה מרופא א.א.ג לפה ולסת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפניה מרופא א.א.ג לפה ולסת
    עדי
    12/09/2009

    הופעתי אצל רופא א.א.ג באשקלון לגבי כאן באוזן שמאל וסיפרתי לו כי כואב לי אוזן שמאל ושלקחתי אוטידין להרגיע הכאב. הוא בדק הכאב ואמר שאין שום דבר באוזן ועלי ללכת למומחה פת ולסת וכתב על ההפניה :
    TEMPOROMANDIBULAR PAIN
    כעבור מספר ימים הרגשתי שוב משהו באוזן שמאל אבל הפעם ללא כאב אלא שמעיה מעומעמת שונה מאוד מאוזן רגיל .
    הדבר המוזר הזה לא ברור לי לחלוטין ובעבר אמרו לי שהגיל עושה את שלו ואולי המבנה האנטומי השתנה אבל אף אחד לא נתן פתרון לתופעה החוזרת ונשנית מדי פעם .
    מה זה אומר ומה עלי לעשות ? האם נתקלתם בתוופעה דומה ומה עשו?
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפניה מרופא א.א.ג לפה ולסת

    ד``ר יזהר שוחט
    13/09/2009

    שלום עדי
    לעיתים כאבים ממפרק הלסת מקרינים לאוזן ועקב הצמידות בין 2 המבנים הנ"ל נתפשים ככאבי אוזניים.
    מומלץ להבדק ע"י כירורג פה ולסת לאחר בדיקת אא"ג לצורך המשך טיפול.
    בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו