כירורגית פה ולסת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כירורגית פה ולסת
    א'
    27/09/2009

    שלום רב,
    אומנם דרכי להתמחותעוד ארוכה מאוד ורצופת מכשולים, שכן אני אמורה להתחיל(טפו טפו טפו) את לימודי רפואת השיניים רק עוד שנה, אבל עדיין רציתי לשאול כמה דברים על ההתמחות בכירורגיה פה ולסת.
    ראשית, קראתי לא מעט על ההתמחויות השונות ומה שאהבתי בהתמחות הספציפית הזו הוא את העבודה בבית החולים והמשמרות שצריך לתפוס שם.. אופן העבודה במחלקת טראומה יתאים לאופי שלי מאוד. האם זה באמת כך? מבצעים ממך ניתוחים של ממש בלסתות הפה ועצמות הפנים? תופסים משמרות כמו רופא רגיל במיון? כיצד מתבצעת העבודה בתוך בית החולים ומחוצה לה?

    כמה שנים אורכת ההתמחות? ואיך אני מגדילה את הסיכויים שלי להתקבל אליה? האם ההתמחות בתל אביב או בירושלים?
    כל דבר נוסף שתוכלו לספר לי, מאוד יעזור.

    תודה וגמר חתימה טובה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כירורגית פה ולסת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כירורגית פה ולסת

    ד``ר יזהר שוחט
    01/10/2009

    ראשית בהצלחה בלימודים.
    משך ההתמחות היא 5 שנים ונערכת באחד מבתי החולים שהוכרו להתמחות.
    ההתמחות כוללת משמרות במיון ולעיתים נדרשים אכן לבצע ניתוחים בעצמות הפנים במהלך תורנות.
    קיימות מס' מחלקות התמחות בארץ בין היתר בי"ם , ת"א ,חיפה ואשקלון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו