כאבים בלסת באוזניים ובשיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בלסת באוזניים ובשיניים
    אורן
    12/10/2009

    אני כבר שנה עם כאבים באיזור האוזניים. בצידי הפנים, קצת באיזור השיניים, וכו'. אין לי בעיה לפתוח את הפה, אין לי את ה"קליקים" המדוברים במקרה של הפרעה במפרקי הלסת. עוצמת הכאבים נסבלת, אך מטרידה וקבועה כמעט רוב הזמן. לעיתים, מכאב מקומי זה הופך לכאב ראש והיו ימים בודדים בהם האיזור ממש "בער". בנוסף, מידי פעם נסתמים לי האוזניים ויש לי קצת צלצולים.

    ראוי לציין שהכאבים התחילו לאחר טיפול "עשרת אלפים" בשיניים. עם כמה סתימות רגילות ושורש. אבל זה אנקדוטה. אין לי ממש כאבים בשיניים.

    רופא שיניים עשה בדיקה של 2 דקות, דפק על השיניים האחוריות ואמר שהכל בסדר. רופא אוזניים שלל כל בעיה באוזניים ושלח אותי לרופא פה ולסת וכן לבצע CT פירמדות מוח.

    הלכתי לרופא לסת. ביצעתי את הצילום של מפרקי הלסת (לא הCT מוח..) ושם לא ראו משהו מיוחד. אבל לאחר נגיעות בנקודות מסוימות שכאבו לי, ובדיקה ידנית מרובה של הרופאה המטופלת, היא החליטה שאכן יש בעיה במפרקי הלסת.
    בהתחלה עשיתי טיפול בדיקור. אין לי מושג אם עזר.. ככה, לא משהו.
    לאחר מכן פשוט הנחתי לזה לכמה חודשים. אמרתי כנראה זה יעבור מעצמו.
    אבל לא עבר. לא רק שלא עבר, כעת הכאב תמיד נמצא שם. נסבל, לא חזק במיוחד, אבל שם באופן קבוע ועוצמתו משתנה מעת לעת.

    לפני שבועיים נמאס לי מאי הבהירות והחשש שזה משהו חמור יותר, והחלטתי להסתכן עם קרינת הCT הידועה לשמצה וביצעתי את הבדיקה(עם וללא חומר ניגוד). הבדיקה יצאה תקינה לחלוטין(וכעת אני מצטער על הקרינה הרבה..
    אבל לא בוכים על חלב שנשפך). כעת חזרנו לנקודת ההתחלה.

    אני חושב שאלך לרופא לסת אחר. הרופאה הנוכחית שלי לא יותר מידי מועילה. אומרת אולי סד-לילה לשיניים, אבל אני לא חורק שיניים ולא נעליים. העובדה היא שאין סימני חריקה שהיא רואה.

    יש עוד כיוונים?

    חשבתי ללכת שוב לרופא שיניים שיבדוק בדיקה מעמיקה יותר. האם יכול להיות שבכל אופן מדובר באחד מהטיפולים שנעשו? אבל זה מוזר. אין לי כאב בשיניים, הכאב הוא קצת בלסת ובעיקר בעיקר באיזור האוזניים ובצידי הראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בלסת באוזניים ובשיניים

    ד``ר יזהר שוחט
    13/10/2009

    נשמע כי מקור הבעיה הוא בשרירי הלעיסה המתחברים בעלקם למפרק הלסת בסמוך לאוזן ולעיתים מקרינים כאב הנתפס ככאב אוזניים.
    כדאי שתבדק שוב אצל מומחה לכירורגית פה ולסת או לחילופין במרפאת פרקי הלסת בתל השומר, הדסה עין כרם או בית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א.
    לאחר בדיקת החומר שברשותך ובדיקה קלינית ניתן יהיה להציע דרכי טיפול
    בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה. עכשיו אני אוכל את עצמי על הCT

    אורן
    13/10/2009

    ה"מיותר" שעשיתי.

    רק אתמול קראתי כתבות על כמה CT מסוכן ביותר וכמה עושים אותו רק במקרים חמורים במיוחד.
    נדמה שידו של הרופא שלי היתה קלה על ההדק. למרות שרופא הלסת אמר שזה מהלסת, רופא האוזן התעקש שאבצע CT כי "זה נמשך יותר מידי זמן" לטענתו.

    לעזעזאל. לא ידעתי שבדיקת הCT כה מסוכנת. עכשיו נוסף לי מקור דאגה חדש בחיים.

    תודה על תגובתך.
    אני מטופל אצל רופא לסת ב"איכילוב". אשקול בדיקה אצל מומחה לסת אחר עבור "סקנד אופניין".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו