פריקת לסת תחתונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פריקת לסת תחתונה
    יוגב
    04/11/2009

    לפני שבוע וחצי בערך למיטב זכרוני לאחר פיהוק (וקנאק קטן מאיזור הלסת) החלו לי כאבים בלסת התחתונה בחלק השמאלי האחורי , כאב שמתחזק בזמן אכילה ולעיסה ובכל תנועה.
    רופא המשפחה הפנה אותי לרופא שיניים לבדוק קוםד כל את הטוחנות ולשלול אפשרות של שן בינה.
    איני רופא אבל אני מניח שלא מדובר בשיניים.
    רציתי לדעת מה הם דרכי הטיפול בפריקת לסת, האם מדובר בהליך כירורגי או במשהו פשוט יותר.
    האם יש משמעות לזמן שעובר עד שאני יראה רופא "פה ולסת", הכאב בינתיים לא מתגבר אך אין לי כוונה לגרום לעצמי נזק בכך שאמתין לבדיקות סתמיות וצילומי שיניים.

    תודה על העזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריקת לסת תחתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריקת לסת תחתונה

    ד``ר יזהר שוחט
    06/11/2009

    רק במיעוט המקרים מגיעים לטיפול כירורגי בבעיות הקשורות לפרק הלסת. מומלץ כי תבדק ע"י כירורג פה ולסת על מנת להעריך את מצבך ולהתאים את הטיפול הדרוש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו