אקספלורציה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אקספלורציה
    אבי
    16/11/2009

    שלום
    לפני כשבוע בדיוק עברתי אקספלורציה בפה לשם הוצאת רקמה פיברוטית שנוצרה בחניכיים בעקבות ניתוח לצורך הוצאת שן בינה כלואה שביצעתי לפני כשלושה חודשים לערך.
    נאמר לי שתגובות כמו נפיחות,קושי בפתיחת הפה,דימום וכדומה הן טבעיות ולאחר מספר ימים הן אמורות לחלוף.
    אך לא כך הדבר ואני עדיין סובל מאותן תופעות,כשהמדאיגה ביותר היא דימום מאסיבי שנוצר בפה בזמן השינה דווקא,בניגוד לשעות היום בהן הדימום מינורי ביותר.
    ביקרתי בשבוע שעבר בבית החולים לאחר שדיממתי באופן קשה באמצע הלילה ושם רק נעשה טיפול לצורך עצירת הדם,נייתנה לי אנטיביוטיקה ותו לא.
    אני מרגיש שניתוח כירורגי זה הוא כישלון ואני לא רואה דרך בה אני חוזר לקדמותי ושהמצב ישתפר.
    האם זהו דבר שכיח וזה לא בהכרח אומר שהמצב רע? מה לגבי הדימום בשינה האם נתקלתם בדבר כזה?
    אני באמת נואש ולא רואה אור בקצה המנהרה,אנא עיזרו לי.
    *יש לציין שאותה רקמה פיברוטית אינה הפריעה לי במיוחד ובכל זאת עשיתי את האקספלורציה לאחר שנאמר לי שלא מדובר בניתוח מסובך ושתקופת ההחלמה ממנו קצרה ביותר.

    בתודה,
    אבי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקספלורציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקספלורציה

    ד``ר יזהר שוחט
    17/11/2009





    אין קשר בין הסיבוך הנגרם לאחר הניתוח לבין תוצאות הביופסיה ואין הדבר מעיד בהכרח כי המדובר הנגע ממאיר או בעייתי.
    המשך התופעות כמו דימום, נפיחות והגבלה בפתיחת הפה שבוע לאחר ניתוח מחייבות את התייחסות ובדיקת הרופא המטפל. אנא גש לבדיקה אם אכן נמשכות התופעות הנ"ל.\
    בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לאקספלורציה

    אבי
    19/11/2009

    חזרתי לבית החולים ושם נאמר לי שהרקמה נשלחה לבדיקה ובעוד שבועיים תגענה תוצאת הבדיקה.
    ברוך השם הדימום פסק והנפיחות החיצונית ירדה(למרות שבפנים אני מרגיש עדיין נפוח באיזור הניתוח),אך מה שמרתיח זו העובדה ששוב חזרה אותה גולה באותו מקום בלחי שמאל.
    האם יכול להיות שהרקמה הוסרה וחזרה שוב לאחר מספר ימים? אם כן,אז לשם מה נעשה הניתוח וכל הסבל הכרוך בכך?
    הגולה הקודמת נוצרה מיד לאחר הסרת שן הבינה,האם אני צריך להיות מודאג לגבי תוצאות הבדיקה שעתידות להגיע?
    אשמח אם תשיב בקצרה לשאלותיי,אני מאוד מאוד מודאג בנושא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו