שן בינה במהלך הריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שן בינה במהלך הריון
    מיקי
    21/11/2009

    שלום, אני בשבוע 33 להריוני ואני סובלת מכאבים חזקים בשן בינה מספר 18 כבר כשבועיים.הייתי במרפאה אך לא היו מוכנים לעקור לי את השן ושלחו אותי לקבל אנטיביוטיקה מהגניקולוג שלי, אוגמנטין 500 מ"ג 3 פעמים ביום למשך 6 ימים, התלבטתי רבות וניסיתי לדחות את הנטילה של התרופה אך בשל הכאבים החזקים בשן שגורמת גם לכאבים באוזן הימנית וכן ברכה הימנית, החלטתי לקחת את התרופה. עבר בערך יום וחצי מאז התחלתי ליטול תרופה זאת, הכאב פחת אך עדיין קיים.השאלה שלי היא תוך כמה זמן האנטיביוטיקה אמורה להשפיע והאם יש סיכוי שהכאב שחשתי עד כה יכול לחזור לאחר שאסיים את הטיפול האנטיביוטי? אני מתכננת לעקור את השן מיד לאחר הלידה בעזרת השם. ושאלה נוספת: האם כל התסמינים האלה מעידים על דלקת באזור?תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שן בינה במהלך הריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שו בינה

    ד``ר דניאל ניצן
    23/11/2009

    שלום מיכל
    בהחלט יתכן שהכאבים יחזרו לאחר סיום האנטיביוטיקה.
    נשמע שהפתרון היחיד הוא לשקול לעקור את השן.

    בריאות
    דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו