ליקן פלאנוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ליקן פלאנוס
    אחת
    30/11/2009

    שלום, לפני שנתיים שמתי לב לכמה כתמים לבנים על הלחי מבפנים. ברירית. ניגשתי לרופא שיניים שאמר שלא מדובר בסכנה וזו לאוקופלאקייה שנובעת מהמון סיבות כמו עישון וכיו"ב. כיום, שנתיים אחרי, הופיע באזור נפיחות פנימית ברירית, קיים חיספוס וכמו פס אדמדם כ 10 מ"מ, עם רגישות עקצוץ לאחר שתיית משקה חם. היום שני רופאי שיניים אבחנו זאת על סמך מבט שזה ליקן פלאנוס.
    אני מוטרדת כי אני לומדת בחו"ל באחת ממדינות ברה"מ לשעבר, ונאמר לי כאן שכדאי לי להתחיל הזרקות תת ריריות של חומצה ניקוטינית באזור בו הופיעו הכתמים, ואני חוששת שממהרים איתי בטיפול לפני שהם נסגרו על האבחנה. אני מסיימת את לימודי בעוד כחצי שנה ורציתי לדעת האם אין סכנה להמתין עם הטיפול והאבחנה עד שאחזור לארץ.
    בינתיים לא מציק לי, לעתים אני נוגסת את האזור, כאב הוא שולי אבל החשש הוא מפני הרעה במצב. אני מבינה שמדובר בסיטואציה פרה סרטנית.
    אני מבינה שאם לא אשתה חם ואוכל חם מדי או חריף הנגע יכול להרגע ולשוב לתרדמת. אני גם מבינה שטיפול חד משמעי אין.
    ובכל זאת:
    האם ישנן משחות שכדאי לי לשים, שטיפות?
    אמרו לי רופאים לקחת ויטמין E ו A. כדאי?
    בנוסף אמרו שאם לא יעזור טיפול עם זריקות חומצה ניקוטינית ממליצים לי על קריאוטרפיה - הקפאת האזור עד לקרטיניזציה מחדש.?
    מה אתם אומרים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליקן פלאנוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקן פלאנוס

    ד``ר יזהר שוחט
    01/12/2009

    לא מומלץ להתחיל כל טיפול טרם קבלת אבחנה היסטופתלוגית. יש לבצע ביופסיה מהנגע ורק לאחר קבלת התשובה להתחיל בטיפול מתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, שאלה נוספת בבקשה

    אחת
    03/12/2009

    תודה על תשובתך, אני מסופקת ממנה, אך האם תוכל לענות לי גם:
    1. כמה זמן לוקח מרגע לקיחת הביופסיה ועד למתן התשובה בארץ?
    2. היכן אדוני ממליץ לבצע בדיקה זו באיזו מרפאה כדאי בארץ?
    3. מאחר ואני לומדת בחו"ל אני שוקלת להקצות משאבים להגיע ולבצע בדיקה בארץ בזמן הקרוב, כלומר בחודש ינואר . יש לי חופשת חורף מהלימודים. אני רוצה לדעת זמנים כדי לדעת האם מספיק לי שבוע בארץ או אזדקק לחודש?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, שאלה נוספת בבקשה

    ד``ר יזהר שוחט
    04/12/2009

    ניתן לבצע ביופסיה בכל אחת מהמחלקות לכירוגיה פה ולסת או לחילופין לפנות באופן פרטי לכירורג ולבצע במרפאתו.
    הזמן למתן תשובה הוא 1-3 שבועות בתלות במעבדה המבצעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו