קושי בפתיחת הפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קושי בפתיחת הפה
    ריבה
    12/12/2009

    שלום רב,
    בני בן 20 סובל מזה מספר שנים בקושי בפתיחת הפה. פנינו לרופא שנתן לו סד לילה ואמר שהוא נועל בלילה את המפרקים ושוחק שיניים. עם הסד חלה הטבה אולם עדיין אינו יכול לפתוח את הפה כבעבר. הרופא אמר שיכול להיות שדיסק שנמצא באזור הפתיחה בלסת זז הצידה ולא מאפשר פתיחה ומנגד המליץ לו לבצע תרגילים ולנסות באופן עצמאי לאלץ את הפה להפתח או לחילופין לקחת כדורי הרגעה בלילה (וובן) על מנת להרגיע את השרירים ובכך למנוע נעילת מפרקים.
    שאלותי:
    1.) מה יכולות להיות הסיבות לבעיה שכזאת הנמשכת כשנתיים? האם זה מתח שרירים? תזוזה של הדיסק? ואם תזוזה של הדיסק מאמץ לפתוח לא יכול לשבור את הדיסק?
    2.) איזה מרפאות או רופאים מומלצים במיוחד לטפל בעניין?
    3.) האם חייבים לעשות CT או שאפשר לבצע רק צילום רנטגן או MRI כדי לדעת מה המקור הבעיה? הוא עבר לפני 8 שנים מספר בדיקות CT עקב בעיה רפואית אחרת ואני חוששת מהקרינה..
    4.) תוך כמה זמן לוקח בד"כ לטפל בבעיה שכזו והאם אפשר לטפל בבעיה ב- 100%?
    הוא חייל כך שאם ישנה מרפאה צבאית טובה זה יהיה מצויין. אם ישנו רופא מומחה ומומלץ, אשמח לקחת אותו באופן פרטי.
    בברכה,
    ריבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי בפתיחת הפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרקי הלסת

    ד``ר דניאל ניצן
    12/12/2009

    שלום ריבה

    יש מרפאה לפרקי הלסת בתל השומר, שמקבלת גם חיילים.
    בבדיקה הראשונית בדרך כלל מספיק צילום פנורמי, אך ייתכן שתתבקשו לבצע צילומים נוספים כגון CT בהמשך הבירור.

    בריאות
    דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו