שרידי שן לאחר עקירת שן בינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שרידי שן לאחר עקירת שן בינה
    יורם
    15/12/2009

    לפני כ 3,5 שבועות עברתי עקירה של של בינה שעברה טיפול שורש לפני הרבה שנים נשחקה "ושקעה " בחניכיים והיה צורך לעוקרה כאמור. הכאבים התפוגגו לאחר כ-10 ימים ולפתע, לאחר כשבוע של "שקט", חזרו כאבים באזור העקירה. הרופא שלי הסביר , כי מדובר כנראה ברסיס של שן שנשאר בתום העקירה ואכן בתחושה עם הלשון הרגשתי כאילו היא מחליקה על זיז קשיח. הוא נגע במקום במטוש לצורך הרחקת הרסיס הזה אך היום, יומיים לאחר מכן, אני שב וחש בקצה הלשון כשאני חש את אזור העיקרה במעין רסיס., והחניכיים בנקודה הזו מאוד כואבים לי. האם צריך לפתוח את החניכיים ולהרחיק הכל? האם צריך לצלם אותם בכדי לחדד היקף הבעיה? האם הדבר יסתדר מאליו והגוף "דוחף" רסיסים כ אלה "לבד" החוצה והכל יסתדר? מה עמדתכם המקצועית לגבי המתואר כאן?
    בתודה יורם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שארית שן

    ד``ר דניאל ניצן
    16/12/2009

    שלום

    צריך לבדוק אותך קלינית ורק אחר כל ניתן להחליט על דרך הטיפול, אם בכלל.

    בריאות
    דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו