אחריות טיפול?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחריות טיפול?
    יעל
    02/10/2007

    עשיתי אצל רופא 1 חידוש טיפול שורש , אצל רופא 2 עשיתי מבנה יצוק ולקיחת מידות לכתר , אצל רופא 3 עשיתי כתר+הדבקה
    יש לי נפיחות ליד השן בחך ( זאת שן קידמית)- כנראה שיש סדק בשן - איזה רופא צריך לקבל את האחריות על המקרה, ומה זה אומר - שהוא צריך להחזיר לי את הכסף + פיצויים..או שזה רק דרך משפט

    האם זה רופא 2 שבנה לי את התוכנית ןהציע מבנה יצוק שכנראה הוא הגורם לסדק מאחר וכמעט אין לי כותרת וכנראה שהלחץ של היצוק פיצץ את השן ? ( בזמן השחזת המבנה כאבה לי קצת השן והרופא אמר שזה כנראה בגלל שהשן קטנה- עכשיו זה נראה לי "סיפור כיסוי)
    האם רופא 1 שבעצם עשה את חידוש טיפול השורש ( אגב- היו כאבים מידי פעם בטיפול)?

    לצערי רופא 2 גרם לי ללכת להשלים את הטיפול במקום אחר מכוון ודברים לא התנהלו כמו שצריך והטיפול נמשך יותר מחצי שנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחריות טיפול?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחריות לטיפול

    ד``ר דניאל ניצן
    03/10/2007

    שלום יעל
    נשמע שאת צריכה יעוץ מעורך דין, לא ממני.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו