עקירה של שן טוחנת תחתונה בצד שמאל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקירה של שן טוחנת תחתונה בצד שמאל
    ד``ר דניאל ניצן
    18/01/2010

    תוכן ההודעה:
    שלום רב, עברתי היום עקירה של שן טוחנת תחתונה בצד שמאל (השן הזו עברה טיפול שורש לפני יותר מ-20 שנה ולא שמו לי עליה כתר), אובחן סדק בשן ובצילום ראו שיש דלקת חמורה מתחת לשן (הרופא שיניים הגדיר את הדלקת כציסטה חמורה), הסימפטומים היו קשים מאוד, כאבים מאוד חזקים שהקרינו לי לאוזן שמאל, למפרק הלסת, בלוטות הלימפה בצד הזה התנפחו והם כואבות לי.לאחר שהרופא שיניים עקר לי את השן הוא הראה לי את השן ובאמת ראיתי שמהשורש שלה יוצאת ציסטה שבאמת נראתה די גדולה (כמעט כמו גודל השן).
    כרגע אני מרגישה די טוב אחרי העקירה, הדימום פחת וכבר נוצר קריש דם במקום העקירה. אך השאלה שלי היא - האם יש צורך לבדוק את הציסטה הזו בדיקה פתולוגית? יש מצבים שזה מעיד על בעיה חמורה בפה? השן נמצאת אצלי בקופסא קטנה אז אם יש צורך לבדוק אותה אולי זה לא מאוחר מידי....
    אני רוצה לציין שכבר כמה זמן שאני מרגישה שיש לי כאבים באזור הלסת שמקרינים לי לעצמות הפנים ולרקות, האם יש צורך לפנות לרופא שאינו רופא שיניים רגיל?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה

    ד``ר דניאל ניצן
    20/01/2010

    שלום
    אנא התיעצי עם רופא השיניים שלך לגבי הצורך בבדיקה פתולוגית.
    רוב הציסטות הצמודות לשיניים הן מסוג פשוט ואינן מצריכות בדיקה פתולוגית.
    בריאות
    דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו