נפיחות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחות
    סיון
    23/01/2010

    לפני 4 שבועות הייתי בדיקור סיני, בו אני מטופלת מזה שנה. המטפל הניח לראשונה מחט במקום שטרם "נדקר" -נקודה מאחורי האוזן המחברת בין האוזן לקו העליון של הלסת. הוא עשה זאת בשני הצדדים, אך רק בצד ימין חשתי כאב. יש לציין כי בצד זה עברתי בהצלחה לפני כשנה עקירת שין בינה כירורגית. לאחר הטיפול חשתי כאבים בלעיסה, הלחי התנפחה. לאחר מספר שעות חלף הכאב, והנפיחות ירדה לחלוטין לאחר 3 ימים. האיזור נשאר רגיש, אך לא חשתי כאבים בלעיסה או כאבים באיזור. לפני כיומיים, קיבלתי מכה קלה בלחי, באיזור שבו הייתה נפיחות בפעם הקודמת. לא חשתי כאב, אך אתמול התעוררתי כאשר לחי ימין נפוחה. הייתה תחושה של מכה יבשה יבשה. היום הכאב חלף, אך עדיין יש נפיחות שאינה משתפרת. אני לא יודעת מה הכתובת הנכונה להתייעצות והאם האירועים קשורים אחד לשני. אני חוששת מהנפיחות שכן אין שום שיפור מזה יומיים.
    אודה על תשובתכם

    סיון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפיחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות

    ד``ר דניאל ניצן
    25/01/2010

    שלום סיון

    קשה לדעת מה הבעיה, מהתיאור שלך.
    אנא פני לרופא שיניים המטפל בך, ובמידת הצורך הוא יפנה אותך לכתובת הנכונה.

    בריאות
    דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו