מכתשית יבשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מכתשית יבשה
    יעל
    24/03/2010

    שלום,

    אני עברתי לפני 3 וחצי חודשים עקירת שן בינה כלואה שהיתה בלסת הימנית התחתונה.
    התפתחה לי מכתשית יבשה וסבלתי כחוש מכאבי תופת במשך כל היום, למרול שלא היה סיבוך בעיקירה.
    לאחר חודש הכאבים הפכו להיות רק בלילה בשיה שאני שוכבת מיטה, אבל היום, 3 וחצי חודשים אחרי הם עדיין נמשכים ומפריעים לי לישון.
    הלכתי לביקורת של 2 מומחי פה ולסת ושניהם אמרו לי שהמקום עוד לא החלים לגמרי.
    מדוע זה עוד לא החלים הם לא ידעו להגיד לי.
    כשאני מסתכלת במראה אמגדילה אני רואה שהמקום מעט שחור.
    רציתי בבקשה לברר: מה הזמן המקסימלי זה יכול לקחת עד להחלמה והאם זה יהיה חייב לעבור?
    בנוסף, אמרו לי למרוח על המקום משחה. יש לי משחה בשם כלורהקסידין לדלקת חניכיים.
    היא מכילהChlorhexidine digluconate
    ו Excipient
    האם המשחה הזאת טובה למריחה במכתשית או שיש משהו אחר ללא מרשם מומלץ?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכתשית יבשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב

    ד``ר דניאל ניצן
    24/03/2010

    שלום
    3.5 חודשים אחרי עקירה לא צריכים להיות כאבים.
    את המשחה שציינת אסור למרוח לאורך זמן ממושך, כדאי להפסיק את השימוש בה.
    אנא פני שוב לכירורג לבדיקה.
    בריאות
    דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו