ריח רע בעקבות זיהום בסינוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריח רע בעקבות זיהום בסינוס
    שחר
    01/04/2010

    שלום רב.
    תודה רבה על התשובה המהירה.
    בהמשך להודעה ששלחתי ב28.3.
    אחרי ביקור חוזר אצל הרופא. הוא אמר לי שיש לי פתח צר מאוד היכן שהשן נעקרה ושהוא אמור להסגר לבד.ובנוסף יש לי זיהום בסינוס.
    קיבלתי מרשם של אנטיביוטיקה (מוקסיויט פורטה 500 + פלאג'יל 250x2 כלומר 500 מ"ג) 4 פעמים ביום!.(8,12,16,20)
    כשאנשים ומשפחה (כולל הרופה משפחה שהחליף לי את המרשם למרשם של הקופת"ח בשביל הנחה) שמעו שאני לוקח 4000 מ"ג של אנטיביוטיקה ביום הם אמרו שזה לא יתכן ושזה מוגזם לחלוטין.
    עכשיו אני עדיין לוקח 4000 מ"ג ואני מרגיש לחוץ.(נ.ב אני בן 24)
    האם זה באמת מוגזם?,אם כן כמה מ"ג של אנטיביוטיקה זה בסדר?,האם במידה והחריץ בשן קטן הוא אכן יסגר?,והאם זה שכיח שאחרי עקירת שן בינה עליונה וגבוהה ישאר חריץ?

    תודה רבה רבה מראש על העזרה לכולם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יח רע בעקבות זיהום בסינוס

    ד``ר יזהר שוחט
    03/04/2010

    המינון בסדר ומטרתו להתגבר על הזיהום. ישנו סיכוי די טוב שבהעדר הזיהום אכן יסגר הפתח מעצמו במידה ואכן הוא יחסית קטן.
    בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו