שיניים שבורות ילדה בת שנה וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיניים שבורות ילדה בת שנה וחצי
    אילה
    16/04/2010

    שלום .לילדה שלי נישברו השניים הקדמיות בגיל שנה וחצי ומאז יש לה מא דלקות כל כמה חודשים והיום הילדה בת שנה ושמונה.לפני כשבועיים הינו אצל רופאת השניים עשינו לה צילום ואמרה שיש לה דלקת מתחת לשורש טופלה באנטיביוטיקה...ואחרי שבוע שוב התנפח לה כל האזור כולל האף....הרופאה אמרה את צריכה ללכת לבית חולים קפלן שם יעשו לה הרדמה כללית ויוציאו לה את השניים......1.השאלה היא האם אני חייבת לעשות לה הרדמה כללית...האם יש משהו אחר ??...2.האם חייבים להוריד לה את השניים או.שאפשרי לעשות לה טיפולי שורש.?? 3.האם זה נכון שאם יורידולה את השניים עכשיו הם יגדלו לכל כיון אפשרי בעתיד????.....אודה לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיניים שבורות ילדה בת שנה וחצי

    ד``ר יזהר שוחט
    17/04/2010

    יש צורך בבדיקת מומחה לרפואת שיניים לידים. בגיל הזה לא ניתן לקבל שיתוף פעולה עם הילדה ולכן מבוצעת ההרדמה הכללית. לא ניתן להעריך ללא צילום האם ניתן לבצע ט"ש בשיניים הנ"ל או שאכן הטיפול המועדף הוא עקירתן.
    בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו