הרגשת הירדמות בצד הימני של הפה/לחי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרגשת הירדמות בצד הימני של הפה/לחי
    קרן
    22/04/2010

    לפני כשבועיים אובחן אצלי דלקת בשן בינה העליונה (אולי גם תחתונה) - שתי שיני הבינה גדלות- לאחר שחשתי בכאב רב באיזור- נטלתי מוקסיפן כ-3 ימים- ולאחר שהרגשתי בהחמרה- קושי גם באכילה הוחלף לי האנטיביטקה לאוגמנטין - במשך זמן הנטילה התחלתי לחוש בהרגשה מוזרה של הירדמות (כמו אחרי שנותנים זריקה להרדים את המקום) בצד של שתי שיני הבינה- באותו היום שסיימתי את האנטיביוקיה עקרתי שן בינה עליונה- לגבי התחתונה הכירורג של קופ"ח אמר שנמתין עוד שבועיים- ואם ההרגשה של ההירדמות לא תעבור אז לחזור אליו.
    התחושה של הפה הרדום עדין נשאר- וזה מאוד מלחיץ אותי- אני עברתי את העקירה ביום א' 18/4 ווהרגשה עוד לא עוברת- וכמו כן ההרגשה היתה אפילו לפני העקירה
    זה מלחיץ אותי לחכות עוד שבוע.
    הכירורג שעקר לי את השן בינה אמר אם אחזור שהוא ישלח אותי לסיטי- לראות מה קורה שם.
    מה עליי לעשות- האם להמתין- התחושה מוזרה ומלחיצה.

    תודה
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרגשת הירדמות בצד הימני של הפה/לחי

    ד``ר יזהר שוחט
    22/04/2010

    יש צורך בבדיקה חוזרת ע"י מומחה לכירורגיה פה ולסת על מנת להעריך את הגורם לתחושת הנימול בשפה. ייתכן ותופני לבדיקת סיטי של הלסת התחתונה לצורך החלטה לגבי הגורם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו