סחרחורת בעקבות דלקת או חזרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סחרחורת בעקבות דלקת או חזרת
    יעל
    26/04/2010

    שלום רב.אני כבר חודשיים וחצי סובלת מסחרחורות הרגשה של ריחוף, בנוסף יש לי כאב חלש באוזן, בעורף ובראש. כולם בצד ימין.וכן עייפות חזקה וחוסר ריכוז. יש לציין שלפני חודשיים התנפחה לי הלחי התברר שהייתה לי דלקת חריפה בבלוטות הרוק ולקחתי חודש אנטיביוטיקה חזקה. ( רופא אחרת אמרה שהייתה לי חזרת..)בקיצור מאז אני ממש סובלת.הרופא אמרה לי שהיא לא רואה כלום. בדיקת אף אוזן גרון תקינה ונורולוג אמר שהכל נראה לו בסדר והוא שלח אותי לרופא פה ולסת. בדיקת דם תקינה חוץ מויטמין d שהוא נמוך. יש לציין שהכל התחיל לי כשהייתי בחודש שמיני להריון והיום אני חודש וחצי אחרי לידה. האם יש קשר בין הדלקת למה שיש לי? האם אני צריכה עוד בדיקות? אני ממש ממש בלחץ! מה עושים? דרך אגב הרופאים חושבים שאין קשר לדלקת....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורת

    ד``ר דניאל ניצן
    29/04/2010

    שלום
    לא ניתן לתת אבחנה על סמך התיאור שלך.
    אנא גשי לכירורג פה ולסת לבדיקה.
    בריאות
    דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו