ניתוח בלסת העליונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח בלסת העליונה
    פאני
    30/04/2010

    שלום,
    יש לי בעיה שהלסת העליונה שלי לא מתאזנת עם הלסת התחתונה מה שוגרם לי לבעיות בתפקוד
    השיניים כתוצאה מכך יש לי שחיקה מתמדת של השיניים ויש לי רווח בין שיניים עליונות לתחתונות, וחריקות של השיניים
    הלכתי להתייעץ עם רופאה והיא אמרה שזה דבר נדיר שקרה לי, כי עד לפני 5 שנים הלסתות היו
    במקום. היא אמרה לי שאצטרך טיפול אורתודנטי של שנה בערך ואח"כ ניתוח.
    רצית לשאול- האם יכול להיות דפורמציה של הפנים לאחר הניתוח? כי היא אמרה שיש צורך להוריד את הלסת העליונה אל הלסת התחתונה, ואח"כ לבצע ניתוח פלסטי באף כי הם חותכים את הסינוסים או משהו כזה...זה מדאיג אותי...כי אני רוצה לשקם את הלסתות, אבל אני מפחדת שיהיה לי נזק.
    ואני לא יודעת מה כ"כ הפרודצדורה...זה יקח הרבה זמן החלמה?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח בלסת העליונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח בלסת העליונה

    ד``ר יזהר שוחט
    01/05/2010

    אנא גשי לבדיקת כירורג פה ולסת. לאחר הבדיקה יוכל להסביר לך על הניתוח המתאים למצבך והמהלך הצפוי לאחריו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו