בעיה בלשון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בלשון
    רוני
    04/05/2010

    שלום,

    לפני שנה נלקחה מהלשון שלי ביופסיה עקב משטחים לבנים.
    יצאה תקינה אך עם בקשה להיות במעקב.

    היום חזרתי לאותו רופא מאחר ויש לי כבר 4 חודשים פצעים בלשון (מאוד דומה לאפטות אבל הרבה יותר כואב וגדול) בערך באזור ממנו נלקחה הביופסיה (אך לא במקום עצמו ממש אלא מסביב)

    הכאב עז, מגביל באכילה ואף בדיבור. אם בטעות הלשון נוגעת בשיניים הטוחנות הצדדיות הכאב מפלח.

    אבקש לשאול:
    1. האם מצב כזה מוכר לכם. אחרי הכל כידוע לי אפטה הוא מצב חולף ולא כזה שנמשך 4 חודשים
    2. האם ידוע לכם על החלמה ספונטנית ממצב שכזה (הרופא המליץ על ניתוח לכיסוי הפצעים ברירית שתלקח מפנים הלחי או לעשות ניסיון עם זריקות סטרואידים ללשון והייתי שמחה לקבל חוות דעת שנייה)
    3. האם תוכלו להמליץ לי על רופא פה ולסת באזור השרון - כזה שמתמחה/בעל ניסיון במצבים על הלשון ולא רק בלסת/שיניים

    תודה רבה
    רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בלשון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בלשון

    ד``ר יזהר שוחט
    05/05/2010

    לא מוכרת לי אפטה שאינה חולפת לאחר 4 חודשים. אני ממליץ כי תבדקי ע"י מומחה לרפואת הפה על מנת להחליט על המשך הטיפול המתאים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו