נגע וסקולרי בלשון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נגע וסקולרי בלשון
    חגית
    05/05/2010

    שלום

    אני מעוניינת לדעת לגבי הדרכים היעילות והטובות ביותר להסרת "נגע וסקולרי" קטן בלשון, למיטב הבנתי ניתן להסיר על ידי ניתוח כירורגי או על ידי לייזר, כאשר בלייזר לא ניתן לשלוח את הנגע לבדיקת ביופסיה. אשמח לקבל הסבר וחוות דעת לגבי כל אחת מהשיטות והאם יש שיטה מומלצת יותר להסרה? מה השיקול האם לשלוח לבדיקת ביופסיה במקרה כזה?
    בנוסף, האם אפשר לקבל הסבר מהו בדיוק נגע וסקולרי, הבנתי כי מדובר בהצטברות של נימי דם? אודה על תשובתכם בהקדם.

    חגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נגע וסקולרי בלשון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נגע וסקולרי בלשון

    ד``ר יזהר שוחט
    05/05/2010

    המדובר בנגע הנגרם כתוצאה מגדילה של כלי דם. בנגעים קטנים ניתן לבצע אידוי בליזר ומעקב לעומת נגעים גדולים היכולים לתפוס אף מחצית מהלשון או יותר ודורשים טיפולים מורכבים יותר ע"י חומרים תרופתיים וכירורגיה.
    ההחלטה האם לשלוח לסביופסיה או לאדות בלייזר ולוותר על הביופסיה הינה בידי הרופא המטפל אשר על סמך גודל הנגע, מראהו וקצב גדילתו יחליט על הצורך בביופסיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו