לדעתך,האם מדובר בגידול סרטני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לדעתך,האם מדובר בגידול סרטני
    קרן
    06/05/2010

    שלום רב,
    לפני כחודש עשיתי צילום פנורמי ע"מ לקבל הצעת מחיר לטיפולי שיניים.
    בצילום התגלה גוש בלסת התחתונה צמוד לשורש השן בגודל כ-10 ממ ללא נפיחות חיצונית ללא כאב או שינוי צבע הלסת.
    התייעצתי עם רופא בפה ולסת ברמב"ם שהמליץ להשיג צילומים ישנים וביינתיים לא לעשות כלום עד לעוד שלושה חודשים ואז לעשות צילום נוסף להשוואה, לא השגתי צילומים ישנים (הושמדו)
    חשוב לי לציין שרמת החרדה שלי גבוהה ביותר עקב היסטוריה לא טובה במשפחתי הקרובה של גידוליים סרטניים מסוגים שונים ומניסיוני זה להמתין 3 חודשים בלי לבדוק כלום זה לקחת סיכון גדול מידי שאני לא מוכנה לקחת. אשמח לשמוע את חוות דעתך והמלצות להמשך בדיקת הנושא.
    מצורף הצילום הפנורמי ,הממצא בלסת תחתונה שמאלית במקום שחסרה שן.
    בתודה מראש, קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול

    ד``ר דניאל ניצן
    06/05/2010

    שלום קרן
    1. אני לא רואה את הצילום. מעבר לכך שצריך גם בדיקה קלינית וצילום בלבד אינו מספיק.
    2. אני מניח שבדק אותך כירורג פה ולסת, ולכן סביר שניתן לסמוך על אבחנתו . בכל מקרה זכותך לקבל חוות דעת נוספת מכירורג אחר. גשי אליו עם הצילומים לבדיקה.
    בריאות
    דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו