סטרפטקוק ושיני בינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סטרפטקוק ושיני בינה
    תמר
    09/05/2010

    שלום,
    לפני כמה ימים חליתי, ככל הנראה בסטרפטקוק. (רופאה אמרה שכן, משטח גרון יצא שלילי, ורופא שני אמר גם הוא שכן, בעקבות ספירת דם שיצאה תואמת לחיידק).
    בכל אופן, במקביל הרגשתי ששן בינה שצמחה לגמרי בלסת העליונה חותכת את השן המבצבצת ממולה בלסת התחתונה, עד כדי דלקת (כששמתי פד גזה עם קצת וודקה לחיטוי נראה שיצא טיפה מוגלה)
    בנוסף, באותה לחי של כל המתרחש (השקד המודלק והשיניים) הופיע פצע מוזר עם מין חור באמצעו. נשכתי את האזור הרבה בטעות, אבל אני לא בטוחה אם זה התחיל בנשיכה או שהכל היה נפוח ופצוע עוד לפני כן.

    שאלותיי הן: האם יכול להיות קשר בין שני הדברים, בין השיניים לדלקת גרון?
    האם דחוף לראות רופא שיניים?
    והאם רופא שיניים יקבל אותי כשאני עדיין עם דלקת בשקדים, ואולי מידבקת?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטרפטקוק ושיני בינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרפטקוק ושיני בינה

    ד``ר יזהר שוחט
    11/05/2010

    כדאי להבדק ע"י רופא שיניים. ייתכן ששן הבינה העליונה פצעה את הלחי וגרמה לכיב.
    לא סביר הקשר בין שקד מודלק לשן בינה אלא במקרים של זיהום מפושט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו