כאב במיפרק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב במיפרק
    דפנה בסון
    23/06/2010

    היי אני בת 28 ומיזה 3 חודשים אני סובלת מכאב במיפרק השמאלי (לא קיבלתי מכה באזור) מה שמשפיע גם על כאבים באוזן קושי בלעיסה בפיהוק ואי נוחות בסגירת הלסת כאשר השיניים ניפגשות החתונות מול עליונות יש תחושה של אי התאמה בינהן
    עשיתי צילום וניראה שוני בין מיפרק האחד לשני אך הרופאה אמרה כי עליי לעשות CT
    אך היות וזה המון קרינה המליצה להתחיל עם פיזיוטרפיה שאוליי תועיל בנוסף מבדיקתה אמרה כי גודל פתיחת הלסת הינו גבולי לנורמה
    1.האם פיזיוטרפיה עשויה להועיל או שחבל על הזמן?
    האם טיפול ע"י פיזיוטרפיה בבעיה שטרם ידועה בברור לא עלול להחמיר את מצב המיפרק?
    2.האם עדיף כבר עכשיו לעשות CT ?האם זה ממש מסוכן מבחינת הקרינה?
    3.האם בעיה במיפרק-תזוזה כלשהי הינה בעיה פתירה או שמה צריך לחיות עם זה
    *הזמנתי סד למניעת חריקת שיניים בלילה

    מודה מראש על תשומת ליבכם לפנייתי
    דפנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב במיפרק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרקי הלסת

    ד``ר דניאל ניצן
    24/06/2010

    שלום
    1. פיזיותרפיה בהחלט מועילה ויעילה
    2. כדאי לבצע את הצילום. יש קרינה ב- CT , אך הצילום הכרחי לאבחון הבעיה
    3. יש פתרונות כירורגיים, אולם הם למצבים קשים יותר
    בריאות
    דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו