סבל שקשה לתאר - בבקשה עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סבל שקשה לתאר - בבקשה עזרה
    שרון
    30/06/2010

    שלום ,

    סליחה על אורך ההודעה היא נובעת מסבל שקשה לתאר.

    עד לפני כחודש וחצי הייתי בחור בריא , הכל היה תקין. אני בן 33.


    לפני כחודש וחצי עשיתי כמה טיפולים שיניים... שאחד מהם היה סתימה עמוקה בצד שמאל למטה (שן 37).

    יומיים לאחר מכן החלו כאבים חזקים ביותר - אבל לא בדיוק במקום הסתימה, אלא כמה שיניים ליד.

    חזרתי למרפאה כל יום במהלך אותו שבוע , אמרו לי להתאפק כי מבחינת צילומים שערכו הכל תקין (ואכן , מס' רופאים ראו את הצילומים ומקובל עליי שמבחינת רשמית "הכל תקין"), וגם בשן שכאבה לי.

    אחרי שבועיים של כאבים שהייתי כל יום עם משככי כאבים - התעקשתי לבצע טיפול שורש. כי הרופאים לא ראו שום דבר לא בסדר בשן הכואבת והניחו שהכאב מקרין מהסתימה.

    אבל הכאבים פחתו ממש בצורה מעטה ביותר... כבר שבועיים היום מסוף טיפול השורש (אחרי סגירת הסתימה) - כאבים ותחושה של צריבה/שריפה בפה בצד שמאל למעלה (ולמטה) .


    המצב כיום :

    חודש וחצי אחרי - אני חודש וחצי רצוף עם משככי כאבים כל יום (הפסקתי רק בימים האחרונים)... לקחתי אנטיביוטיקה (מוקסיפן ופלאג'יל) יותר משבוע (לא נראה שעזרה)
    בימים האחרונים הפה שורף יותר בצורה בלתי נסבלת, כאבים שבאים לסירוגין (לאורך כל היום כל הזמן) למעלה ולמטה ....
    כמובן שאני לא מתפקד כמעט בעבודה, נהפכתי לשבר כלי לא יודע כמה זמן אפשר לשרוד עם ההרגשה הזאת.

    האם למישהו יש רעיון ? כמובן שהייתי אצל רופא פה ולסת ומספר רב של רופאים שיניים - מבחינת שיניים עצמן - הכל תקין... (כולל הסתימה העמוקה למעלה . אולי צריך לפתוח גם אותה לטיפול שורש ? )
    מה עליי לעשות ? לאן ללכת ?
    אין דלקת חניכיים לדברי הרופאים ... אין משהו נראה לעין...
    בהתחלה הייתי בטוח שזה משהו מפוספס מאחת השיניים... אבל עכשיו עם תחושת השריפה בפה.. הפה כאילו מתוח למעלה ובגרון למעלה מכמה שבועות רצוף... אני כבר לא יודע מה לחשוב.

    תודה מראש על התשובה
    המייל שלי , אם מישהו מעוניין
    [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סבל שקשה לתאר - בבקשה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקשה לתאר - בבקשה עזרה

    ד``ר יזהר שוחט
    30/06/2010

    אנא גש לבדיקת רופא מומחה לרפואת הפה עם כל התילומים והתיעוד שברשותך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, אבל,

    שרון
    01/07/2010

    כמובן שניגשתי,

    הייתי אצל כעשרה רופאי שיניים, רופא פה ולסת, מרפאה באונ' תל אביב ועוד...

    הנה, עכשיו השעה 4 לפנות בוקר התעוררתי מכאב...שהולך וטיפה טיפה דועך כשאני בישיבה (אני לא יכול לישון על הבטן כי אז אני ממש מתעורר מהכאב. אבל אני לא חושב שהכאב קשור לחריקת שיניים, כי הוא לאורך כל היום גם).

    אני יודע שזה יישמע מוזר אם הייתי אצל הרבה רופאים - כיצד פורום וירטואלי יוכל לעזור לי - אבל אני חסר אונים במצוקה נוראית ומקווה שאולי בפורום רחב יהיה מישהו עם פתרון, רעיון, הפנייה למישהו ספציפי, שחווה אותו מקרה.

    תודה בכל אופן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו