שבר בלסת התחתונה לאימי בת 87

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בלסת התחתונה לאימי בת 87
    חנן
    15/07/2010

    שלום רב,

    אימי בת87 נפלה ונגרם שבר בלסת התחתונה. עפ"י הבדיקות והצילומים השבר גרם לכך שהעצם פוצלה לשתי רמות גובה.

    בבית החולים הציגו בפנינו שתי אפשרויות - ניתוח לאיחוי וישור או להשאיר את המצב כפי שהוא.

    נאמר לנו כי לאחר הניתוח לא תהיה תחושה בשפה התחתונה והיא עלולה להיות שמוטה, וכי עלול להיות שלא תוכל למרות הניתוח להשתמש בשיניים התותבות.

    הסיכון בהשארת המצב - פגיעה נוספת במקום עלולה לרסק את העצם ואז ידרש ניתוח הרבה יותר מסובך.

    אנחנו מאד מתלבטים - חוסר התחושה והמראה של השפה ואולי גם ללא יכולת שימוש בשיניים מול הסיכון למקום מפגיעה.

    בהתחשב בגיל, איך אתם רואים את הדברים?

    בברכה ,

    חנן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בלסת התחתונה לאימי בת 87

    ד``ר יזהר שוחט
    18/07/2010

    לא ניתן ללא בדיקת המטופלת וביצוע הערכה כוללת לגבי מצבה הבריאותי הכללי והסיכון שבהרדמה כללית לתת החלטה. מומלץ כי תקבלו חוות דעת נוספת לאחר בדיקתה ע"י כירורג מומחה אשר ישקול את כל הגורמים הרלוונטים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו