שאלה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה
    שיר
    30/08/2010

    הי שלום, בת 31 יש לי 3 שורשים לעקירה בשיניים טוחנות, שכואבות ויש לחץ כבר מלא זמן אציין אני חרדתית דנטלית לא קטנה ..רוב הפעמים בדלקת הייתי כמו כל הפחדנים לוקחת אנטיביוטקה הדלקת עוברת וממשיכים החייםם הפעם הדלקת לא מניחה..התחלתי בהוראת רופא במוקסימפן שלא עזר אחר כך אוגמנטין 500 שמעט עזר ועכשיו 875 שממש משפר כל הסיפור עם האנטיביוטיקה שבוע ויומים בערך, עיש לי גולה לבנה קטנה בחניכיים לטענתו מוגלה , עשיתי צילום פנורמי בצילום יש דלקת בלסת עליונה ליד השורשים נתבקשתי להמשיך עוד קצת עם האנטיביוטיקה ולהגיע להוציא אותם, שאלתי היא, הרופא שלי הוא לא כירוג אך לטענתו עם הצילום שראה אין בעיה להוציא כי השן המציקה יותר נכון השורש בצילום הוא כבר לא שן אחת אלא 3 שהתפצלו וזה מקל עליו את העקירה במקום לפצל במידה ויהיה קושי, שאלתי איך קורה דבר כזה לשורש??והאם זה מהזנחה?? והאם במצב הזה יותר קל לעקור ?והאם כדאי בעצם לקחת סיכון ולבצע את העקירה אצל רופא השינים שלי שהוא אינו כירוג פה ולסת , לתשובתכם הדחופה אודה .לא מדובר בשיני בינה אלא שורשים שבחלקם הקטן טיפס קצת בשר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה

    ד``ר יזהר שוחט
    01/09/2010

    לעיתים עקב תהליך עששת בשן וריקבון הכותרת נפרדים השורשים זה מזה. לא ניתן לחוות דעה על מורכבות העקירה ללא בדיקה וצילום מתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו