צריכה עצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עצה
    מעיין
    27/09/2010

    כבר תקופה של שנתיים יש לי דלקות חוזרות באזור שן בינה תחתונה. הייתי ביעוץ והומלץ לי לבצע את העקירה רק בידי מומחה כירוגי בבית חולים כי היא קרובה לעצב.
    אני חייבת לציין שהלכתי לבית חולים כרמל ויצאתי פשוט מפוחדת. הוא אמר לי שבצילום רואים שיחסית היא לא כזאת קרובה לעצב אבל הוא לא רואה בסיטי איפה בדיוק העצב עובר לכן הוא אמר לי פשוט להיות אופטימית ובא להתחיל לעקור לי אותה.. הדבר ממש הלחיץ אותי- שהוא לא יודע איפה העצב עובר וכמובן שהוא הסביר לי שיש סיכוי של 5 אחוז שתהייה לי פגיעה בעצב.היחס של הרופא היה ממש לא אישי ודי מגעיל , כל המקום שם כמו שוק ואני פשוט מרגישה שאני לא סומכת על הרופא שם אבל אני לא יודעת מה הברירות אני לא יכולה להישאר עם השן הזאת
    האם רמבם נחשב למרכז טוב יותר לבצע עקירה מהסוג הזה?
    האם באמת יכול להיות מצב שהרופא לא רואה איפה העצב עובר לגמרי? ומה עושים במצב כזה? לוקחים סיכון?
    שאלתי את הרופא על אופציה של לחתוך רק את השן בלי השורש שלה אבל הוא אמר לי שאני צריכה לעשות בשביל זה טיפול שורש בשן בינה כי הוא לא יכול להשאיר את השורש חי. האם זה נכון? מומלץ לעשות טיפול שורש בשן בינה כדי לעקור אותה ללא השורש או שעדיף להסתכן ולעקור?
    שאלה אחרונה- בנתיים בגלל שאני כבר לא רוצה לקחת אנטיביוטיקה כל פעם שיש לי דלקת, התחלתי להשתמש במי פה קורסודיל והבנתי שאסור להשתמש בהם מעל 10 ימים בערך כי הם צובעים את הפה.. השאלה היא באיזה תדירות מותר להשתמש בהם? כל חודש אני יכולה להשתמש בהם למשך 10 ימים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עצה

    ד``ר יזהר שוחט
    28/09/2010

    לעיתים עקב איכות הצילום קשה לאבחן את מיקומו המדוייק של העצב. ניתן לבצע ציום חדש במכון אחר המחזיק מכשיר זנותן תוצאה סבירה יותר.
    הוצאת כותרת השן והשארת השורשים היא פעולה שניתנת לביצוע במידה והכירורדג מעריך שהסעכון בהוצאת השורש הינו רב. התנאי לכך שהשון אינה מזוהמת- עקב חור עמוק - ואין צורך בטיפול שורש. שטיפות קורסודיל בשימוש ממושך עשויות להכתים את השיניים אולם המדובר בצביעה חיצונית הניתנת להסרה אצל רופא השיניים. אין בעיה בשימוש בחומר לכשבוע בחודש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    מעיין
    28/09/2010

    אוקי תודה!
    לגבי הצילום החדש רציתי לדעת אם יש סכנה בביצוע כל כך הרבה צילומי C.T
    עשיתי לפני שנה וחצי ולפני חודשיים...זה לא מסוכן שאני יעשה שוב עכשיו מבחינת קרינה?
    איך זה מתנהל אצלכם בבית חולים? אתם עושים גם עקירות כירוגיות?
    אני פשוט קצת מיואשת ומחפשת רופא טוב עם קצת יחס אנושי ואישי שאני אוכל לסמוך עליו ולדעת שהוא יודע מה שהוא עושה.......
    בכרמל היה שם כזה בלאגן שבאמת פחדתי לעקור שם למרות שהם נחשבים גם מומחים.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד``ר יזהר שוחט
    01/10/2010

    ניתן לבצע את העקירה בתה"ש. מומלץ שתגיעי עם הצילומים הקיימים ואלחר בדיקתם יוחלט בדבר הצורך בצילום נוסף אם בכלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו