עקירה כירורגית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקירה כירורגית
    חוששת
    24/10/2010

    שלום רב,
    שבוע שעבר התבשרתי על ידי רופאת השיניים שלי כי עליי לעבור עקירה של שן בינה מאחר ויש בשן חור ולדבריה אין טעם לעשות סתימה בשן הזו (היא רצתה לעקור לי אותה עוד לפניי כשנתיים כי היא דוחפת את שאר השיניים אבל אני מאוד מאוד מאוד מאוד מפחדת אז הודעתי לה שעד שזה לא יהיה הכרחי אין בכוונתי לעשות דבר), כמו כן היא אומרת שצריך לעקור גם את השן המקבילה לה (השן עם החור היא תחתונה והמקבילה הכוונה לשן בינה עליונה באותו מיקום), בינתיים היא שמה לי סתימה זמנית ואני ממתינה לחודש נובמבר כאשר הכירורג עימו היא עובדת יגיע למרפאה שלה.
    הבעיה שלי היא שאני מאוד מפחדת מרופאי שיניים ומכל טיפול שהוא, אפילו סתימה קטנה גורמת לי למפח נפש רב וללחצים עצומים, אני באמת לא רואה איך אני עוברת את העקירה הזו עם הרדמה זמנית בלבד. אני מאוד מעוניינת לקבל מידע מכל סוג שהוא לגבי הליך כירורגי בפה (במקרה שלי - עקירה של 2 שיני בינה) תחת הרדמה מלאה, האם זו פרוצדורה נהוגה? היכן אפשר לערוך אותה? והאם אפשר לקבל המלצה לרופאים שמבצעים אותה באיזור רחובות-ראשלצ-תל אביב (לא אכפת לי המרחק, העיקר שהרופא יהיה עדין וסבלני כי אני פחדנית נורא), והאם ישנה הערכה כספית לעניין הזה?
    כל תשובה בנושא תעזור לי, אני מתה מפחד. תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקירה כירורגית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה כירורגית - תגובה

    ד``ר דניאל ניצן
    24/10/2010

    שלום
    1. החרדות הן טבעיות לחלוטין
    2. ניתן ומקובל לבצע את הטיפול בטשטוש או בהרדמה כללית, אופציות שמצריכות שיתוף של מרדים, וזה מייקר את הטיפול בכמה אלפי שקלים
    בריאות
    דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו