כריתת נגע.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כריתת נגע.
    גלי
    16/11/2010

    שלום אני בחורה בת 45. עם מחלת רקע ניאורובכצ'ט עברתי כריתת נגע פיברוטי רירית בוקלית. בהרדמה מקומית בחלל הפה. לאחר מתן ההרדמה. בערך כרבע שעה התחלתי להרגיש לא טוב.חום פנימי דופק מהיר. ולחץ דם עלה ל: 154.דופק 106. ממדים שלא היו לי אף פעם לקחו אותי לאחר התפירה. לחדר היתאוששות עם חמצן . ומוניטור. כ40 דקות למה זה קרה? שאלתי את הרופא והוא השיב לי שהוא לא יודע? ממש כעסתי כשקיבלתי תשובה כזו מימנו.הוא גרם לי לדאוג יותר. למזלי האחות היתה נחמדה. אבקש את תשובתך למה זה יכול לקרות האם בגלל ההרדמה? או בעיה אחרת? עליי לציין שאותו יום היתה לי חולשה במשך כל היום. האם עליי לפנות לרופא מטפל? ולעקוב אחרי הלחץ דם? הוא שזה יסתדר לבד? אבקש את תשובתך. תודה גלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כריתת נגע.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כריתת נגע. - תגובה

    ד``ר דניאל ניצן
    16/11/2010

    שלום
    בחומר ההרדמה יש אדרנלין, שעשוי לגרום לתופעות הלוואי שתיארת.
    רוב האוכלוסיה לא מגיבה לכך כי כמות החומר מזערית, אולם יש אנשים שרגישים לכך יותר מאחרים. בדרך כלל התופעות חולפות מעצמן לאחר מספר דקות.
    בריאות
    דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו