זיהומים חוזרים בלחיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זיהומים חוזרים בלחיים
    כהן בטי
    19/11/2010

    שלום,
    בת 44, ביצעתי ניתוח החדרת שתל סיליקון מוצק בלחיים לפני כ8 שנים,הרופא הכניס אותם דרך הפה ושנים הכל היה בסדר.

    לפני שנתיים הופיע אסימטריה אולי בגלל תזוזה קלה באחד השתלים והחלפתי את השתלים הישנים בחדשים.
    לאחר ניתוח השני היו לי דימומים , שתל אחד היה מרוחק מהעצם ב3סמ' (בצעתי סי.טי) לכן לחי אחד היה נפוח כמו אבטיח , שתל השני הוכנס בתוך ארובת העין -פשוט היתה בליטה החוצה מהעין ולא יכולתי לסגור את העין ובנוסף שכח לתפור את הפתחים לאחר הניתוח - נוצר לי זיהום קשה מאד ולאחר מס' חודשים עם טיפול אנטיביוטי הוצאתי את השתלים.
    לאחר ששבע חודשים מההוצאה הוכנסו לי עד פעם שתלים אבל לפני כחודש שפיץ מהשתל בלחי שהיתה קודם בעיה פרץ החוצה מהחיבור של התפר בפה.
    כרגע לא יודעת מה לעשות חוששת שלא יוצר זיהום (אם לא נוצר כבר) , לא רוצא שהלחיים שלי יפלו , יתרוקנו בבת אחד ובכלל היתי רוצא להיבדק בהקשר למצב הסינוסים הנזק שנגרם שם , צלקות , זיהום בכלל מה מצבי באופן כללי בריקתמ הלחחים .
    אני מעוניינת ביעוץ של מומחה באזור הזה של הפנים ואשמח אם יצרו עמי קשר.

    תודה ,
    טל' 0507976488 אחרי שעה 4 אחר"צ כיבעבודה חייבת לנתק את הטלפון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זיהומים חוזרים בלחיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיהומים חוזרים בלחיים - תגובה

    ד``ר יזהר שוחט
    22/11/2010

    יש צורך בבדיקתך ע"י מומחה לכירורגיה פה ולסת וע"י פלסטיקאי על מנת להעריך את המצב ודרכי הטיפול האפשריות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו