כאבים עזים כשבוע אחרי העקירה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים עזים כשבוע אחרי העקירה
    ליאור
    14/12/2010

    לפני שבוע עקרתי שן בינה בצד שמאל למטה, עשיתי צילום CT לפני והרופא אמר שהשן קרובה לעצב ויש סיכוי שאני ארגיש "מורדם" לאורך זמן או אפילו לתמיד.
    אחרי העקירה כאב אבל במידה סבירה. אחרי 3 ימים התחילו כאבים עזים בכל השיניים בצד שמאל, למטה ולמעלה, אבל לא כולן ביחד, כל פעם 2-3 שיניים שונות, אפילו הקדמיות הרחוקות. כאשר אני נושם דרך הפה הכאב חזק יותר, אני מרגיש מין קור בשן.
    אני לוקח מוקסיויט פורטה שנגמר עכשיו,2 אופטלגין 3 פעמים ביום כהוראת הרופא ומי פה קורדיל. אבל כלום ובאמת כלום לא עוזר
    הלכתי למרפאת שיניים היום ורופאה אחרת ראתה אותה והסתכלה ואמרה שהיא לא רואה שום דבר שונה וכדי שאני אבוא מחר שהרופא שעקר את השן יהיה והביאה לי משככי כאבים בשם נרוסין שלא מדגדגים את הכאב (יותר כאב מאשר שלקחתי אופטלגין).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים עזים כשבוע אחרי העקירה - תגובה

    ד``ר יזהר שוחט
    14/12/2010

    אנא גש לבדיקת הרופא המטפל אשר יפנה אותך לכירורג פה ולסת במידת הצורך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו