שאלת ייעוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלת ייעוץ
    ליאן
    22/02/2011

    שלום
    אני בת 22 ,עברתי לפני כשנתיים ניתוח אורטודנטי בלסתות . היתה לי גדילה בלסת התחתונה ונסיגה בלסת העליונה. אחרי טיפול מומשך אצל רופא אורטודנט עברתי ניתוח בבית חולים רמב"ם בחיפה. כבר חצי שנה אני שמה לב שיש לי בליטה באיזור הפה משני הצדדים הנראית כמו שתי גלולות של שומן או עור שיכול להיות שהצטבר לאחר שהכניסו לי את הלסת התחתונה פנימה ונהיה עודף עור. קשה לי לפעמים גם באכילה אשר מידי פעם אני נוגסת בטעות את הצדדים הפנימיים של הפה אני לא יודעת אם אתה מבין את הכוונה שלי אבל בכל זאת, אני מרגישה שיש לי עודף עור - נפוח אבל לא קריטי אבל מריע לי דווקא נורא אפילו בדיבור אני מתקשה לבלוע ריר כשני מדברת
    קודם חשבתי שזה טבעי כי זה היה ניתוח קשה ובכללי הייתי מרוצה מהתוצאות .
    אני זקוקה לייעוץ כי פניתי לאורטודנט אבל דחה לגמרי את הטענה הזאת ואפילו התעצבן! אני לא מנסה לגרום בעיה לאף אחד אבל חושבת שזכותי לבדוק כי שילמתי הרבה כסף לאורטודנט ואני מרגישה שיש סוג של בעיה אצלי באיזור הפה -חלק התחתוני של הלחיים.
    תודה מראש
    ליאן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלת ייעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת ייעוץ - תגובה

    ד``ר יזהר שוחט
    24/02/2011

    מומלץ כי תבדקי אצל הרופא המנתח בבית החולים בו נותחת - רמב"ם לקבלת חוות דעת בנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו