האם לגשת לביופסיה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם לגשת לביופסיה?
    מורן
    05/03/2011

    שלום,

    לפני כ-5 שבועות הופיעו לי מספר נגעים אדומים (כתמים של כסנטימטר כל אחד) בחיך, בשני צידיו. לאחר שבוע הלכתי להתייעץ עם רופאת השיניים.
    רופאת השיניים בדקה את הפה ואמרה שצריך לעקוב, ובמידה וזה לא עובר לחזור כעבור שבועיים.
    אחרי 10 ימים החלטתי להתייעץ עם רופאת עור. היא לא ידעה מה זה ושלחה אותי לבי"ח. בבית החולים לקחו בדיקות מעבדה מרירית הפה, נתנו לי משחה סטרואידית וביקשו שאחזור כעבור שבוע.
    הבדיקות היו תקינות, המשחה שיפרה את המצב, אך לא פתרה אותו. על כן העבירו אותי לאא"ג לקבוע תור לביופסיה. זה היה לפני כשבועיים.
    הפסקתי את השימוש במשחה בהוראת הרופאים. המצב לא החמיר, אך גם לא השתפר. אין נגעים מוגדרים, אך החיך באותו האיזור לא נראה (ומרגיש) אותו דבר כמו באזורים אחרים. אם כי זה לא מאוד בולט.
    הביופסיה מתוכננת ליום שני - ללכת או שזה מיותר? אני לא מחפשת בדיקות מיותרות...

    תודה, מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם לגשת לביופסיה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לגשת לביופסיה? - תגובה

    ד``ר יזהר שוחט
    09/03/2011

    במידה ונבדקת ע"י מומחה לרפואת הפה שהמליץ על ההליך יש לבצע את הביופסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו