התפתחה אצלי מכתשית יבשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחה אצלי מכתשית יבשה
    ד``ר דניאל ניצן
    11/03/2011

    שלום,

    לפני שנה ו 3 חודשים עברתי עקירת שן בינה כלואה בלסת התחתונה בצד ימין.
    התפתחה אצלי מכתשית יבשה, וכיום שנה ו 3 חודשים אחרי המקום לא החלים לגמרי
    ממה שנראה במציאות ובצילומים, ויש לי רוב היום כאבים.
    העניין הוא שאובחנתי לאחרונה כחולת סוכרת, וכנראה שבזמן ביצוע העיקרה גם כן היתה לי סוכרת שלא אובחנה, אז היא לא היתה מאוזנת.
    כיום אני מאוזנת, ומטפלת לסרוגין בקורסידול ג'ל כבר מעל לשנה, ובעצם זה נראה
    שמצב ההחלמה נעצר לאחר 4 חודשים ושאין שום שיפור מאז.
    הייתי אצל 4 מומחי פה ולסת וכולם אמרו שזה בגלל הסוכרת שיש החלמה איטית של פצעים.
    רציתי בבקשה לברר: במידה והמקום לא יחלים עוד כמה חודשים, האם ניתן לפתוח את המקום ולעשות מעיין ניתוח חוזר כדי לזרז את ההחלמה?
    והאם ישנן שיטות נוספות שרופא השיניים יכול לעשות מלבד לומר לי למרוח קוריסול ג'ל?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפתחה אצלי מכתשית יבשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכתשית יבשה - תגובה

    ד``ר יזהר שוחט
    14/03/2011

    נשמע לא סביר כי החלמת המקום נמשכת מעל לשנה. יש צורך בבדיק ובצילומים על מנת לוודא כי לא נותר גוף זר באיזור העקירה המעכב את הריפוי וגורם לכאב. אנא גשי להבדק במרפאת פה ולסת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו