שן בינה "כלואה".

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שן בינה "כלואה".
    מירוש
    13/03/2011

    שלום רב
    אני בת 25 עברתי טיפולים בשיניים שלי לאחר ההריון (תורשתית- יש לי שיניים חלשות). עיקרי הטיפול היה עקירת 2 שיני בינה למעלה. וטיפול שורש בשן מס' 37.זוהי שן שעברה טיפול שורש של 4 תעלות, מבנה+ כתר. הצילומים שנעשו לאחר מכן היו בסדר גמור והרגשתי מצוין.
    לפני שבועיים, וחודשיים לאחר סיום הטיפול, התחלתי להרגיש רגישות בכל פעם שאני נוגעת בכתר אפילו באצבע. מרגישה מעין "לחץ" על הכתר גם כשאני לא נוגעת בו. כמובן, מחשש לדלקת, במיוחד ולא עבר זמן רב מאז, פניתי באופן דחוף לרופא שטיפל בי. הוא הסתכל ואמר לי , לא שמת לב שמבצבצת לך מאחור שן בינה? ביצענו צילום ומסתבר ששן הבינה לא צומחת בצורה ישרה. היא טיפה עקומה. שאלתי האם הוא מתכוון ל "שן בינה כלואה?". והוא טען שכן. וזו בעצם הסיבה שהיא לוחצת ל 37 וגורמת להרגש איני נוחות. הציע להמתין ואם זה יחזור נצטרך לעשות צילום פנורמי לקום ולשקול עקירה כירורגית. אחרי הביקורת הכאבים נעלמו למשך שבוע, אכלתי שתיתי נגעתי כלום לא הרגשתי. היום "הלחץ" הזה חזר שוב. אציין שזה מזכיר לי את הימם של בקיעת שיני הבינה העליונות "כאבים של הלוך חזור".

    שאלותיי הן:
    האם יכול להיגרם נזק לשן מספר 37?
    יש לי תור לרופא ב 23 לחודש (זה הכי מוקדם), האם כדאי לבקר שוב לעזרה דחופה ולבקש הפנייה לכירורג? אני חוששת לחכות יותר מדי ולגרום נזק כלשהו? האם ההחלמה קשה?! תודה לעזרה וסליחה על האורך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שן בינה "כלואה".

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת קלה

    מירוש
    13/03/2011

    לא רואים את כל הכותרת החיצונית של שן הבינה, אלא רק את הקצה, זה כאילו
    ששאר הכותרת העליונה בצידה הימני "שקועה" בתוך הלסת. תודה רבה שוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן בינה "כלואה". - תגובה

    ד``ר יזהר שוחט
    14/03/2011

    במידה וקיימת דחיסת מזון בין השיניים עשוי להגרם נזק לשן 37. אין דחיפות בפנייה לכירורג וניתן להמתין עד ל 23 לחודש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו