לסת תחתונה בולטת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לסת תחתונה בולטת
    יאיר
    15/03/2011

    שלום,אני בן 21 בעקרון הבעיה מציקה לי כבר הרבה שנים.
    השיניים התחתונות בולטות החוצה טיפה יותר מהעליונות, בקרתי כבר אצל כמה אורתודנתים..ההמלצה ההעקרית הייתה ניתוח כירורגי בו מזזים את הלסת אחורה ואז שמים גשר בהתאם..חלק מהרופאים אמרו שאפשרי גם לעקור 2 שיניים ופשוט לשים גשר וחלקם אמרו שלשים גשר ולעקור שיניים ללא ניתוח כירורגי אפשרי אך לא יביא לתוצאה טובה.
    אז הבעיה היא גם אסתתית(רואים שהלסת טיפה בולטת בעיקר כשאני מחייך)
    וגם באכילה קשה יותר לאכול (פעולת חיתוך, למשל לפתוח שקית שוקו)

    אני די חושש מניתוח כזה מאחר ואני לא יודע במה זה כרוך ומה הסיכונים ואולי בכלל זה עלול לשנות לי את הפנים(מה שאני לא רוצה! אני מעוניין בעיקר להזיז את השיניים שהיו מקבילות).
    הלכתי לקבל יעוץ ונאמר לי שייעוץ עולה 250 שקל וצריך לעשות צילמי פה שזה עוד 500 שקל..אני מאוכזב שאין לי ממש עם מי לדבר ובשביל יעוץ צריך לשלם כל כך הרבה.
    אשמח לקבל חוות דעת והסבר על ניתוח שכזה..ומה כדי לעשות במצב כמו שלי..או הפניה כדאית למקום טוב.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לסת תחתונה בולטת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסת תחתונה בולטת - תגובה

    ד``ר דניאל ניצן
    15/03/2011

    שלום
    1. כדי לתת לך חוות דעת אמינה, תצטרך לבצע את כל הצילומים.
    2. הניתוח בהכרח משנה את מבנה הפנים כי משנים את עמדת הלסתות
    3. כמו בכל ניתוח, יש סיכונים וסכנות, אבל על כך ידברו איתך אם תגיע לשלב הזה
    בריאות
    דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו