שן בינה כלואה- עדכונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שן בינה כלואה- עדכונים
    מירוש
    16/03/2011

    חזרתי היום לרופא
    שלח אותי לצילום פנורמי
    השן שלי , בלסת התחתונהן, שן בינה מספר 38, כלואה במאוזן.
    עשיתי את הצילום וחזרתי אחרי שעה למרפאה.
    השן רחוקה יחסית מהעצב. אך התברר שבצד השני (הימני) ישנה עוד שן בינה כלואה, שעדיין לא עלתה לקו החניכיים ולא בקעה. לא מרגישה אותה בכלל.
    נקבע לי תור לעקירה ביום שני.
    שאלתי היא-
    כמובן שאני אוציא את שן הבינה מספר 38 שלוחצת על הטוחנת 37 כי היא זו הבעייתית והכואבת.
    האם הית ממליץ לעקור גם את שן הבינה בצד השני למרות שלא בקעה ולא עושה בעיות?
    אני עם אוגמנטין 875 מ''ג עד אז, יש לי נפיחות באיזור.
    קשה לי לדמיין שהמצב יהיה שונה בנוגע לשן הבינה הכלואה השניה? ורק לדמיין שבעוד כמה חודשים אני אמורה לעבור את אותו הסיפור מחרפן אותי.
    מה אתה חושב? מעקב מספיק? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שן בינה כלואה- עדכונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן בינה כלואה- עדכונים - תגובה

    ד``ר יזהר שוחט
    16/03/2011

    במידה ושן 48 כלואה במלואה וללא סיפור של נפיחות או כאבים ניתן להסתפק במעקב בלבד. זאת בהנחה שאין כל בעיה קלינית או רנטגנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו