ניתוח להסרת ציסטה מהלסת התחתונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח להסרת ציסטה מהלסת התחתונה
    אמנון
    06/04/2011

    שלום,
    לפני כשבועיים וחצי עברתי ניתוח להסרת ציסטה בלסת התחתונה מצד שמאל (מתחת לשן בינה כלואה). בניתוח הסירו את רוב הציסטה וחלק מהשן. (לא ניתן היה להוציא את כולה). הרופא שם לי נקז בפה ונתן לי הוראות לבצע שטיפות יומיומיות עם סיילין . הציסטה נשלחה לבדיקה היסטלוגית ונאמר לי שאיאלץ להיות עם הנקז חודשים (!!!)
    עקב הניתוח וטיפול שיניים קודם ,נאלצתי ליטול אוגמנטין (875 מ"ג *2) במשך שבועיים!

    כרגע יש שני דברים שמאוד מפריעים לי: הראשון- הנקז שמאוד קשה לאכול איתו. האם באמת הגיוני שיוציאו אותו תוך חודשים?? מדוע כ"כ הרבה זמן???
    השני- הלשון שלי הפכה לצהובה (כולל ריח לע נעים מהפה)...... האם כתוצאה מהכמות הגדולה של האנטיביוטיקה???

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח להסרת ציסטה מהלסת התחתונה - תגובה

    ד``ר יזהר שוחט
    06/04/2011

    מטרת הנקז היא להביא להקטנה בגודל הציסטה כך שלאחר תקופה מסויימת , בד"כ מס' חודשים, ניתן יהיה להסירה ללא השארת פגם רחב בעצם . לאור שאת נאמר לך שתאלף להשאר עם הנקז. חשוב לבדוק שאינו מפריע לסגירת השיניים ואינו ננשך על מנת שלא יצא ממקומו. הצביעה על הלשון עשוייה להיות עקב פטריה שהתפתחה בלשון כתוצאה מטיפול אנטיביוטי. יש צורך בבדיקתך על מנת לאשר אבחנה זו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו