קנקים בפה שאלה!?!?!?!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קנקים בפה שאלה!?!?!?!
    דורון
    26/12/2007

    שלום יש לי שאלה חשובה!?!?!?! לפני כמה שנים התחילו לי בפה בצד שמול קניקים בפה.
    ולפני חודש בערך התחיל להיות לי ממש לחזקים הקנקים בפה.
    וזה קורה שאני פותח את הפה ( הוא שאני מזיז את הלסת הצידה ) אני מרגיש תזוזה בלסת.
    (דרך הגב אני בין 16.10(שעשרה ועשר חודשים) וזה התחיל לפני 4 שנים)
    רציתי לדעת למה יש לי קנקים בפה ממה זה נוצר??
    ואם זה מזיק???
    ואם אפשר לטפל בזה שלא היא קנקים בפה ואיך???
    ואיך מטפלים בזה שלא היא קנקים בפה עם אפשר??!??!??
    אני השמח
    תודה דורון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנקים בפה שאלה!?!?!?!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קליקים בפרקי הלסת

    ד``ר דניאל ניצן
    28/12/2007

    שלום דורון
    1. הקליקים הם ביטוי לסוג של שחיקה בסחוס הקיים בפרקי הלסת.
    2. אתה תיאלץ ללמוד ולחיות עם הקליקים האלו, כי לצערי הם לא יעלמו, אלא רק יחמירו במהלך השנים.
    3. ישנם מספר דברים שכדאי לדעת, וניתן לבצע, כדי למנוע או להאט החמרה במצב. אך לצורך כך עליך להפגש עם כירורג פה ולסת, כשאתה מצויד בצילום פנורמי.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו