מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- צלקת קלואידיתאיציק10/03/2009
שלום רב לפני מס. שנים נותחתי מאחורי האוזן להוצאת עור עבור השתלה לאחר ניתוח גידול BCC באזור הפנים והניתוח גרם לצלקת שגדלה עם הזמן ומפריעה לי מאד האם ישנה דרך לטפל בה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קלואיד
ד''ר סמדר שרייבר13/03/2009יש מקרים שמצליחים להשטיח קלואיד ע'י הזרקות סטרואידים, או חבישה לוחצת עם יריעת סיליקון. השיטה של ההזרקות זמינה בקופ'ח ואילו עם שיטת החבישות יש מעטים שיודעים לטפל למשל פיזיותרפיסטיות במחלקות לכירורגיה פלסטית במרכזים הרפואיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול באקנה עיקש מאודיניב09/03/2009
יש לי אקנה בדרגה קלה עד בינונית לעיתים...מחמיר ומשתפר לסירוגין, ניסיתי הכל, פשוט הכל, דיקור, אנטיביוטיקה, הופמופאתיה, נטותרפיה, משחות, ויטמנים, מה לא. רק לא פוטודינמי וראקוטאן, השאלה שלי, מה ההשפעות של טיפול כזה? האם יש תופעות לוואי? כלומר האם אני יכול לבצע טיפול ויום למחרת ללכת לעבודה? והכי חשוב, התוצאות הן לטווח ארוך? הוא גם טיפול מונע? כי אם הטיפול מטפל רק בפצעים הקיימים הרי שהוא לא כל כך יעיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול פוטודינמי באקנה
ד''ר סמדר שרייבר10/03/2009הטיפול הפוטודינמי באקנה יעיל. השפעות הטיפול ארוכות טוח והתקופה שזה ישפיע אישית. יש מקרים שאקנה לא יחזור ואחרים יצטרכו לתחזק עם טיפול נוסף אחרי תקופת רוגע. לאחר הטיפול אפשר לחזור לעבודה כאשר מטפלים ברוב איזורי הגוף שמכוסים בביגוד. בטיפול בפנים צריך לקחת בחשבון מספר ימים - שבוע בבבית כי מחכים שהאודם הזמני יחלוף. פרטים נוספים באתר שבראש הפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי כמה כתמים על הפניםכתמי עור04/03/2009
כתוצאה מאקנה איך אפשר להעלים את זה?לפנות לרופאת עור שתפנה אתי לאן שצריך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כתמים מאקנה
ד''ר סמדר שרייבר05/03/2009חשוב לא לשזף משך חצי שנה את האיזור. רופא/ת עור יכולים לתת לך קרמים מבהירים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימים בפניםקירה02/03/2009
שלום רב אני בת 24 סובלת מבעיה שמפריעה לי . יש לי נימים על החלק העליון של האף. פעם היתה לי נקודה אחת וכיום יש לי כ 4 נקודות יחסית גדולות . אני מפחדת שזה ימשיך ויגדל . ורופא עור אמר לי שאין מה לעשות ואולי זה ימשיך ויגדל. האם ישנה דרך לעצור את זה או לטפל בזה ?? האם הטיפול היחיד הוא דרך מרפאות קוסמטיקה פרטיות ??? בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נימים בפנים
ד''ר סמדר שרייבר05/03/2009ניתן להעלים נימים בפנים ע'י טיפול בהבזקי אור: ע'י IPL או ע'י לייזר מיוחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים ונמשים כהים בפניםאיילת02/03/2009
שלום רב, אני בת 26, בנעוריי סבלתי תקופה ארוכה מאקנה. כיום המצב בסדר (השתדלתי לא לגעת) וכמעט שלא יוצאים פצעים, אבל נשארו לי קצת כתמים/ צלקות/ סימנים אדמדמים על העור. הם לא ממש בולטים אבל יש לי עור לבן מאוד, ולפעמים לפני מחזור למשל הוא נעשה דק ושקוף יותר והכתמים כן מתחילים לבלוט קצת והעור נראה לא אחיד ולא בריא. חוץ מזה יש גם מספר נקודות חן קטנטנות חומות כהות באיזורים שונים בפנים (נמשים). האם טיפול פוטודינמי יכול לעזור לי לאחת או שתי הבעיות האלו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כתמים וצלקות
ד''ר סמדר שרייבר05/03/2009טיפול פוטודינמי יכול למנוע יציאת פצעי אקנה. צלקות אי אפשר להעלים, אפשר לטשטש צלקות טריות וצלקות ישנות פחות מגיבות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול באקנה רוזציאהמרים01/03/2009
אם טיפולים פוטודינמיים מחייבים חזרה מידי פעם לחיזוק, במה הם עדיפיםעל טיפול בלייזר להעלמת נימי הדם? האם הטיפול בלייזר הוא חד פעמי או שגם עליו יש לחזור משך השנים? האם את עושה טיפולי לייזר או רק טיפולים פוטו דינמיים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אקנה רוזציאה
ד''ר סמדר שרייבר05/03/2009זו מחלה שיכולה לחזור במשך השנים כי זה טיבה. זו גם הסיבה שצריך מתי שהוא טיפול תחזוקה בין אם פוטודינמי או לייזר. בנוסף לנסיוני בטיפולים פוטודינמיים יש לי נסיון של שנים רבות בטיפולי לייזר וIPL. צריך פחות טיפולים פוטודינמיים (1-3) מאשר לייזר/IPL כדי לקבל תוצאה. בנוסף לטיפול הפוטודינמי יש יתרון משמעותי כאשר יש נוסף לאודם פצעונים ודלקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעי בגרותרבקה28/02/2009
הילד שלי בן 21 וסובל מפצעי בגרות בולטים. הוא משתמש במשחת 'FACE IT' ותכשיר שנקרא SUNNYDEW שזה למעשה ממתיק טבעי מצמח הסטיביה שעוזר כנראה גם לפצעים בעור. הוא טוען שזה עוזר, אני לא רואה הטבה. מכוון שהוא מסרב ללכת לרופא יש משהו שיכול לעזור לו? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פצעי בגרות
ד''ר סמדר שרייבר05/03/2009יש הרבה תכשירים טובים פרט לאלו שצינת אבל לרוב הם ניתנים במרשם רופא. קשה לעזור למי שמסרב ללכת לבעל מקצוע. אם לא רופא לפחות קוסמטיקאית טובה שתבצע ניקוי עמוק של העור ותיתן תכשירי ייבוש/קילוף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קופרוזליטל27/02/2009
היי, אני מנסה לברר ולבדוק היכן ניתן לבצע טיפול פשוט של נים דם אחד שהתפוצץ וזה ממש קשה למצוא. לאן ניגשים במקרה כזה?אני בס"הכ רוצה להסיר כתם קטן אדום... בדקתי דרך הקופה שלי כללית,ואין אצלם דבר כזה... תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול בנימים בפנים
ד''ר סמדר שרייבר05/03/2009טיפול יעיל הוא IPL , מכשיר שנותן הבזקי אור שמעלימים את הנימים. את יכולה לפנות לרופאים שעובדים בשיטה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גודל השיער במשך הזמןליאור26/02/2009
שלום יש לי שאלה אלייך ואני מקווה שתוכלי לענות לי עליה איזה תכשיר להורדת שיער גורם לשיער להיות גדול יותר מעכשיו? או בקיצור- מה יכול לעשות את מצב השערות יותר גרוע? כי אני רוצה לספר תשיער ברגליים ושעווה בבטן חזה וידיים ורוצה לדעת מה יקרה אחרי שזה יגדל.. מה יהיו התוצאות? תודה לך!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול בשיעור הגוף
ד''ר סמדר שרייבר27/02/2009השאלה לא מובנת לי, כי לא ברור אם אתה רוצה להפטר מהשערות או למצוא שיטה שתגביר את השיעור. אם אתה רוצה להפטר מהשערות ע'י שעוה הגדילה של השיער תעוכב זמנית ואח'כ תחזור לרגיל, ולאחר טיפולים חוזרים בשעוה יתכן שתפטר לגמרי מחלק מהשערות. אם אתה רוצה לגדל שערות אני לא יכולה להמליץ על שיטה לעשות את זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער
ליאור27/02/2009תודה לך על התשובה אני לא התכוונתי שאני רוצה להגדיל את השיעור.. רציתי לדעת ממה להמנע. חוץ משעווה שלפי מה שאת אומרת אפשר להשתמש בו כי השיער לא יהיה יותר גדול- מה אם מכונת תספורת? האם היא משפיעה על השיעור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מכונת תספורת
ד''ר סמדר שרייבר05/03/2009מכונת תספורת לא תגרום לגדילת שערות נוספות אבל אחרי שימושים רבים יתכן והשיער יתעבה ויתחזק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטיליגו ורואקוטןאיציק25/02/2009
שלום ד"ר, 1.טופלתי ברואקוטן במשך 7 חודשים , ובמקביל טיפול בפילינג על הפנים פעם בחודש. לאחר תום התקופה הופיע תופעת הויטיליגו , סביב השפתיים , אף וביד ימין. האם נטילת הרואקוטן והפילינג קשורים להופעת הויטיליגו ? 2.מהו היום הטיפול המתקדם והטוב ביותר בעולם לטיפול בויטיליגו ? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ויטיליגו ורואקוטן
ד''ר סמדר שרייבר27/02/2009כנראה הויטיליגו לא קשור לרואקוטן כי לא ידוע לי על הופעת ויטיליגו כתוצאה מנטילת רואקוטן, ואם כן זה תגובה אישית ונדירה שלך.
גם הפילינג כנראה לא קשור כי הוא בוצע בפנים והופיע ויטיליגו ביד ימין.
הטיפולים בויטיליגו אינם יעילים במיוחד וההצלחות מעטות. יש טיפול עם אור אולטראסגול שניתן דרך קופת חולים בסדרה של כ30 טיפולים בהפרשים של מספר ימים. טיפול אחר הוא ע'י מריחת משחה שמכילה את האנזים שחסר בויטיליגו וכך נספג לתוך העור והפעלתו ע'י מנורה מיוחדת כדי שייצר פיגמנט בעור. חברת OMNILUX שמיצרת את המנורה מפרסמת באתר האינטרנט שלה הסברים מפורטים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
איציק28/02/2009מודה לך מאוד על עבודת הקודש !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה בפנים לאחר טיפול פילינג לייזריפית25/02/2009
לפני כשבוע עשיתי טיפול פילינג לייזר אצל רופא (שני מתוך סדרה של ארבע) לפני יומיים כשהנפיחות כבר ירדה לגמרי יצאה לי פריחה בכמעט כל אזור הפנים בו טופלתי (בעיקר לחיים וצידי המצח). הפנים כרגע אדומות וישנם פצעונים כמו חררה ואני בהסטריה. בטיפול ראשון לא היה לי ככה. מה עושים? האם זו אלרגיה ללייזר?? יש טיפול / משחה או שאני בצרות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פריחה בפנים
ד''ר סמדר שרייבר27/02/2009נדיר מאד שטיפול לייזר בידיים מיומנות ומקצועיות יגרום סיבוכים שאי אפשר לרפא. מכיון שהפריחה יצאה זמן ממושך- 5 ימים אחרי הטיפול כנראה לא מדובר בכויה ואולי זה מחלת עור שלא קשורה לליזר.
כן חשוב לחזור לבדיקה של הרופא שטיפול בך ו/או רופא עור כדי שישלול זיהום משני של העור, הרפס, תגובה נדירה לליזר או מחלת עור אחרת ויטפל בה בהקדם כדי שיתרפא יפה ובלי סימנים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לייזר 1540מאיר24/02/2009
שלום, היכן ניתן לקבל טיפול בלייזר 1540? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מיקום
ד''ר סמדר שרייבר27/02/2009אני מטפלת (בצלקות, סימני מתיחה, ועוד) עם לייזר 1540 ננומטר בהרצליה. יש עוד רופאים שעובדים עם השיטה ולא ידוע לי היכן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפקטיביות ועלות
מאיר27/02/2009תודה על תשובתך. לצורך טיפול בסימני מתיחה, כיצד עומדת השיטה (לייזר 1540), מבחינת אפקטיביות ועלות, מול שיטוח אחרות, כגון גלי קול או דרמרולר? שוב תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
סימני מתיחה
ד''ר סמדר שרייבר05/03/2009אי אפשר להעלים אותם אבל אפשר לטשטש ע'י לייזר 1540 ננומטר. למיטב ידיעתי דרמרולר לא יעזור וגלי קול, אם אתה מתכון לאולטרה-סאונד, גם לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יונייישאלה מטרידה23/02/2009
שלום אני למעלה מ 8 חודשים ,נטלתי סרוקסט.(בין אחד וחצי ל שתיים וחצי כדורים ליום) אחרי שהכרתי בחורה איתה יצאתי הפסקתי עם הכדורים. החלטתי להפסיק עם הסרוקסט בגלל מצבי שהשתפר והרוב בגלל שהחשק המיני שלי ירד . לאחר חודשיים הבחורה ואני נפרדנו . והייתי שוב בדיכאון עמוק ,מה שגרם לנשירת שיער מסיבית ביותר ולסבוריאה שגרמה לעוד יותר דיכאון . לפני חודש ,אחרי 4 חודשים בלי הכדורים התייאשתי וחזרתי לסרוקסט.חצי כדור ביום. והכי חשוב הפסיק לי נשירת השיער. השאלה הנשאלת היא אם השיער שנשר יחזור למצבו הקודם לפני 3 חודשים אחרי שהפסיקה לי הנשירה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נשירת שיער
ד''ר סמדר שרייבר27/02/2009אתה מתאר מצב נדיר בו השיער נושר כנראה כתגובה למצבך הנפשי ואולי כתגובה לסבוראה בקרקפת. במקרה כזה עכשיו שאתה נוטל כדורים נגד דכאון ומצבך השתפר רוב הסיכויים שהשיער יחזור. במקביל מומלץ שתפנה לרופא עור לבדיקות כדי לשלול את הסיבות השכיחות יותר לנשירה כגון מחסור בברזל, הפרעה בפעילות בלוטת המגן וכן כדי לקבל טיפול מתאים אם יגלו משהו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
יוני27/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדמומיות אחרי הסרת שיער בשעווהאיציק20/02/2009
אתמול בלילה עשיתי טיפול שעווה ובבוקר פתאום הופיעו לי המון נקודות אדומות במקום שבוצעה ההסרה (בבטן ובחזה ) הלכתי ישר לרופא משפחה והוא נתן לי משחה בשם בטאקורטן האם המשחה הזו בסדר או שאת ממליצה על משחה אחרת? אגב הנקודות האלה זה דלקת זקיק השערה? תודה מראש איציק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אדמומית אחרי שעוה
ד''ר סמדר שרייבר22/02/2009יתכן ואדמומית קשורה לזיהום זקיק השערה לכן המשחה צריכה להכיל גם אנטיביוטיקה ולא רק סטרואידים כמו בטאקורטן. עדיף משחה אחרת כגון טבעקוטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כף הרגליהושע19/02/2009
ד"ר שלום לבני בן ה-12 ישנה תופעה מוזרה . בכל יום שחוזר מהלימודים כפות רגליו הופכות ללבנות [ כמו שעומד הרבה זמן במים ] לעומת זאת כשקם בבוקר כפות רגליו בצבע אדום - כמו צריבה . האם התופעה מוכרת ? האם יש קשר לנעליים ? בתודה מראש יהושע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כפות רגליים לבנות
ד''ר סמדר שרייבר22/02/2009הלבנה או הכחלה של קצות הגוף יכולים להיות בתופעה רפואית בשם סינדרום ריינו. אבל צריך לבדוק קודם את הדברים השכיחים: האם הנעליים לוחצות? האם הגרביים והנעליים חמות מספיק? האם לא נכנסים מים ומקפיאים את הרגליים? אסור שדברים כאלו יקרו והם גורמים לרגל לבנה. עדיף שהנעל תהיה מעט רחבה ותשאיר אפשרות לאויר שמחמם את הרגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
