מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שחורים בפנים ושקעים בפניםענבל12/04/2009
כיום אני בת 20 ולפני כמה שנים עברתי טיפול חד-פעמי בפנים בשביל להוציא שחורים מהפנים.
כבר למעלה משנה יש לי שחורים בפנים שהם הפכו כבר למן חורים בפנים.
לפי הבנתי מרופא העור שלי, זה נגרם לי כתוצאה ממניפולציה על העור (כלומר יכול להיות שזה נגרם לי מהטיפול החד- פעמי שעברתי).
רציתי לדעת מה ניתן לעשות בנידון, הרופא שלי אמר שיכול להיות לייזר יוכל לעזור אך הוא צריך לחקור את העניין.
האם זה באמת יכול להיות מהטיפול בשחורים שעברתי?
בעבר היה לי עור חלק לגמרי ואני ממש מתוסכלת מזה.
מה נראה לך שניתן לעשות כעת?
בתודה,
ענבל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שקעים כתוצאה מבלוטות חלב מורחבות
ד''ר סמדר שרייבר14/04/2009לא נראה לי שקרה מטיפול חד פעמי של ניקוי. ניקוי קומדונים (שחורים) הוא רצוי ומונע הזדהמות שלהם, בידיים מקצועיות וטובות לא תהיה בעיה. אבל אני לא יודעת איך טיפלו בך.
יש אנשים שבלוטות חלב שלהם פעילות ומורחבות, ואולי כשניקו את התוכן נתגלה הגודל של הפתח.
אפשר לנסות לייזר אבל לא תמיד עוזר. אין טיפול שיסגור את הבלוטות לגמרי אבל יש אפשרות להצר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ענבל14/04/2009כעת אני מבינה לפחות יותר טוב ממה זה עשוי לנבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך ניתן להצר?
ענבל14/04/2009רק באמצעות לייזר? או שיש טיפול אחר שיכול לעזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הצרת נקבוביות
ד''ר סמדר שרייבר17/04/2009לא כל לייזר יעזור, 1540 ננומטר לפעמים עוזר. גם טיפול פוטודינמי (תוכלי לקרוא באתר שבראש הפורום) יכול להצר נקבוביות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
ענבל19/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיגמנטציה מטיפול בקיורטאןאירית12/04/2009
שלום ד"ר
שמי אירית אני בת 35 ומשתמשת בפעם השניה בכדורים לאחר 9 שנים
אני נמצאת כרגע בחודש החמישי . החל מהחודש השני לטיפול התחילה לי פיגמנטציה במצח ןבלחיים . פניתי לרופאת עור שלי שהיא טוענת שזה לא מהכדורים
השאלה הנשאלת אם נחשפתי לשמש ? בשום פנים ואופן לא !!!!!!!
אינני נחשפת לשמש ואפילו משתמשת במקדם הגנה ,קרם פנים,ומקייפ
אני ממש לחוצה מזה רציתי להתפטר מהפצעים קיבלתי כתמים .
אבקש את תשובתך בהקדם האפשרי ןיעוץ מה אני עושה עם הכתמים הללו
בתודה מראש אירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פיגמנטציה שהופיעה תוך קורטן.
ד''ר סמדר שרייבר14/04/2009זו לא תופעת לואי שכיחה של קורטן. מכיון שיש גם תגובות אישיות לבן-אדם ובפועל הופיע תוך כדי קורטן את צודקת שאת חושדת בכדורים. כדאי להפסיק את הקורטן, ולא להחשף לשמש בשנה הקרובה , כולל אמצעי הזהירות קרם נגד שמש וכו'. (הערה: בשום פנים אסור להכנס להריון בזמן קורטן, ומספר חודשים אחריו.)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפילציהנטע12/04/2009
באיזור המצח - בקו השיער יש לי כמה שיערות בודדות שברצוני להוריד. האם זה איזור בעייתי או שאין בכך סיכון?
כמו כן האם יש סיכון בהוצאת שיער פלומתי באיזור הצוואר? (בעבר ביצעתי טיפול באפילציה באיזור זה, אך בעת הכנסת המחט הרגשתי מן תחושת מחנק כך שוויתרתי על המשך הטיפולים...)
חג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אפילציה
ד''ר סמדר שרייבר14/04/2009אפילציה בידיים מיומנות ומקצועיות בטוחה ואינה משאירה סימנים. יש מקרים מעטים שהטכניקה לא מספיק טובה או המטופל רגיש במיוחד ואז יש סכנה של זיהום או צלקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילציה
נטע14/04/2009האם האיזורים שציינתי (איזור המצח בקו השיער ואיזור הצוואר) הם איזורים בעייתיים או שאין סיכון לבצע בהם את הטיפול ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילציה
נטע16/04/2009(אלו איזורים בהם העור דק יותר...
האם מראש הם ידועים כאיזורים רגישים יותר להחדרת מחט חשמלית?)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
ד''ר סמדר שרייבר17/04/2009לא ידועים כאיזורים בעיתיים. תנסי קודם איזור קטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמי פיגמנטציה מגרדים על השכם והגבדנה11/04/2009
מזה שנים רבות יש לי כתמי פיגמנטציה הנראים כמו צלליות גדולות ומפושטות על הגב. האזור מגרד ומדי פעם מתעורר הצורך לגרד את המקום . זה מאד מציק .
כל רופאי העור שראו את הכתמים אמרו שזו תופעה של פיגמנטיציה ויעצו לא לגרד כיוון שאין לכך כל טיפול רפואי יעיל.
משחות הרגעה שונות שניסיתי לא משככות את הגרד והוא מתעורר מדי פעם.
האם ניתן לטפל בעזרת קרני אור, לייזר וכד' ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כתמים מגרדים בגב
ד''ר סמדר שרייבר11/04/2009אסור לגרד שכן כתמים בגב מקורם לעתים קרובות בגרד ושפשוף, ואז אי אפשר להפטר מהם. אסור גם להשתמש בליפה או בסבון פילינג עם גרגרים. אפשר לנסות תכשירים עדינים נגד גרד כגון ג'ל קלנדיל של חברת היל, או אמבטיות עם בלניאום הרמל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתמים מגרדים על הגב - שאלת המשך
דנה11/04/2009האם ניתן לטפל בכתמים באמצעות לייזר, אור וכד' ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
טיפול בכתמים עם IPL
ד''ר סמדר שרייבר14/04/2009במקרה שלך בשלב ראשון הייתי נוקטת באמצעים פשוטים שהוזכרו. IPL תשקלי עוד חצי שנה אם יהיה צורך, ולכתמי שפשוף לא תמיד יעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול פוטו דינאמי לפסוריאזיס?תמר10/04/2009
יש טיפול מיוחד כזה? עשיתי חיפוש בגוגל ולא מצאתי תשובות לשאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול פוטודינמי לפסוריאזיס
ד''ר סמדר שרייבר11/04/2009תוכלי לקבל מידע במאמר באתר טיפולים פוטודינמיים של אסף הרופא. הכניסה לאתר דרך URL שמופיע בראש הפורום הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקראתי בשקיקה
תמר12/04/2009
ויש לי כמה שאלות, אם אפשר:
1. האם יש פסוריאזיס שלא ניתן לטיפול כזה?
2. האם יש מיגבלה להמשיך טיפול שכבר התחיל במשחות אחרות (אני כרגע בטיפול דייבובט. זה ניתן לשילוב?)
3. האם אני יכולה לשאול ולהתייעץ עם רופאת העור שלי, האם היא תכיר את השיטה הזאת?
4. האם הטיפולים האלה יקרים, או שיש אפשרות למימון של קופ"ח (אני חברה בכללית) - את לא צריכה להגיד סכומים וכאלה, רק אם זה עלות נוחה, באופן יחסי לתרופות וכן אם את יודעת על אנשים שקיבלו מימון או השתתפות של הקופה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובות
ד''ר סמדר שרייבר14/04/2009הטיפול מתאים לפסוריאזיס באיזורים מצומצמים למשל ברכיים, מרפקים וכו'.
פסוריאזיס מחלה כרונית, ואי אפשר להבריא ממנה לתמיד, מתי שהוא היא תחזור.
הטיפול במשחות לא סותר, אלא מפסיקים אותן יומיים לפני הטיפול ומספר ימים אחריו.
קופת חולים לא מממנת את הטיפול.
בדיקת התאמה לטיפול במרפאה פוטודינמית באסף הרופא לא תחיב אותך בתשלום ואת יכולה להגיע דרך טלפון 08-9779981* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילומה חוזרתאלון10/04/2009
בחור בן 19. עברתי הסרת קונדילומה בפי הטבעת ובתעלה האנאלית בניתוח לייזר
בהרדמה ספינאלית. כיום, 10 ימים לאחר הטיפול עדיין ישנם נגעים (הרופא אומר שאינם
חדשים אך נשארו ולא הורדו (משום מה???) בניתוח. הוא ממליץ על טיפול נוסף עוד חודש, בצריבה.
האם מטפלים אצלכם גם בגברים ובאזורי פי הטבעת ויותר פנימה?
האם ניתן להגיע אליכם עם טופס 17?
אשמח להדרכה,
אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קונדילומה
ד''ר סמדר שרייבר11/04/2009אם לא מורידים את כל הנגעים לא נפטרים מהבעיה כי מדובר בוירוס והנגעים מדבקים. היתרון של הטיפול הפוטודינמי שאפשר לטפל בשטח רחב כי מורחים את המשחה ומאירים אזור. אלא במקרה שלך בו יש נגעים בתוך התעלה האנלית, לא מתאים, כי יש בעיה טכנית למרוח משחה של חומר פעיל בעומק התעלה, או להגיע לשם עם המנורה. במקרים שבהם יש נגעים חיצונייים מאד מתאים אפילו אם הם רבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה
אלון20/04/2009האם הטיפול הוא פרטי או שניתן דרך טופס 17?
האם המכון עובד עם חברות הביטוח (מגדל במקרה שלי).?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
ד''ר סמדר שרייבר21/04/2009קופות החולים לא מכסות טיפול פוטודינמי.
ביטוח לפעמים מחזיר תשלום- תלוי אם תוכנית הביטוח האישית שלך מכסה או לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אפשר להסיר צלקתש07/04/2009
קטנה(באורך- 6 מ"מ ורוחב-2 מ"מ) מתחת לעפעף התחתון של העין וכמה זה יכול לעלות?
הערה:הצלקת נגרמה לפני 9 חודשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צלקת
ד''ר סמדר שרייבר11/04/2009לעולם נשארת, ואפשר רק לטשטש אותה. מכיון שהיא קרובה לעין והטיפולים שם דורשים זהירות רבה, לא הייתי מציעה לטפל בה אלא לחכות. מרבית הסיכויים שתוך שנתיים היא בקושי תבלוט לעין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתבלוט פחות תוך שנתיים?
ש11/04/2009מדוע דווקא שנתיים?האם זה אומר שבמקום של הצלקת נוצרים תאי עור חדשים?
פעם קראתי שכאשר משייפים צלקת,נחשפת מתחתיה רקמת עור חדשה ובריאה
לאחר שהגלד שנוצר כתוצאה מהשיוף יורד.האם זה נכון?
תודה על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימני מתיחה?חסוי07/04/2009
יש לי סימנים אדומים פסים כאלה בחזה,אמי וסבתי אומרות שזה נראה כמו סימני מתיחה , ואני לא אחרי הריון אני בת 17,איך אפשר להעלים אותם או לטשטש זה מזעזע פשוט?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סימני מתיחה בגיל 17
ד''ר סמדר שרייבר11/04/2009מאד נפוצים ואפיניים לשדיים המתפתחים בגיל ההתבגרות. הגדילה המואצת גורמת לקרעים בעור החזה, בדומה למה שקורה בבטן ההרה המתפתחת במהירות. תשתמשי בחזיות הכי טובות סגורות צמודות ומחזיקות שיש, כגון חזיה ספורטיבית, כדי למנוע נזקים נוספים לעור. כל זמן שהשדיים גודלות יכולים להתתפתח עוד סימנים. אחרי שהגדילה תפסק ובמשך הזמן הסימנים יחוירו ולא יבלטו יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנהיוגב06/04/2009
היה לי אקנה קשה בגב כעת טוב יותר. היתי תמיד משתמש בדרמקס וניסיתי גם ניטרוג'ינה אבל מרוב ששמתי הרבה קיבלתי גירוי בגבבבבב אדום נהיה כזה כמו כוויה . ואז הפסקתי עם הסבון ועכשיו יוצאים לי פצעים פה ושם מה עושים? כעת אני משתמש בדרמפון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אקנה
ד''ר סמדר שרייבר11/04/2009אם נוטרוג'נה פתר לך את הבעיה מצבך לא קשה וכדאי להמשיך עם זה. אל תשתמש כל יום בנוטרוג'נה אלא פעם ביומיים שלושה לסירוגין, ואז תמנע את הגירוי. בשאר הימים תשתמש בסבון הכי פשוט ורגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפשר לשאול כאן על סבוריאה?ענת06/04/2009
אני לא בטוחה שזה מה שיש לי האמת ואני חוששת מאוד שזה ה"מבוא" או אולי העניין עצמו ואני הולכת לפתח לא עלינו איזה פסוריאזיס.
איך יודעים אם האדמומיות השורפת על המצח שלי היא אחת מהשתיים? ואיך מטפלים?
וסליחה אם הגעתי לפורום הלא נכון כי אני לא מכירה את המילה הזאת "פוטודינמית". תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סבוריאה
ד''ר סמדר שרייבר06/04/2009המיקום במצח אופיני לסבוריאה שמופיעה בקו הT כלומר מרכז הפנים ומצח בשכיחות גבוהה.
זוהי מחלה דלקתית לעתים קרובות כרונית שיכולה ללכת ולחזור במשך השנים. סבוריאה מגיבה למשחות שונות שאפשר לקבל אצל רופא עור. גם טיפול פוטודינמי עוזר לסבוריאה אולם לא יכול לרפא אותה לתמיד ומתי שהוא המחלה תחזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לנמשיםרועי05/04/2009
נגיד ועשיתי את הטיפול הזה וזה הסיר את הנמשים שעל הפנים שלי.לאחר מכן אני יוכל ללכת ללא קרם הגנה ולהסתובב חופשי בשמש?או שאני יהיה חייב לשים קרה הגנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול לנמשים
ד''ר סמדר שרייבר06/04/2009ניתן לטפל בנמשים ע'י טיפול פוטודינמי או טיפול בהבזקי אור - IPL. אם רוצים לשמור את התוצאה הטובה, צריך להמשיך להזהר משמש ולהשתמש בקרם הגנה. יכולים בהמשך להתפתח נמשים אחרים, ומתי שהוא צריך טיפול תחזוקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוויהדליה03/04/2009
שלום רב
בני בן ה5 נכווה לפני מס' ימים ממים רותחים בכל הזרוע
יש 2 כוויות בדרגה אחת ושתיים
אני מטפלת בסילברול
מה עלי לעשות ומתי ע"מ לצמצם סיכוי לצלקת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול בכויה
ד''ר סמדר שרייבר06/04/2009מומלץ מאד שבנך יהיה במעקב וטיפול כירורג פלסטי בקופ'ח, והוא יתן לך המלצות לטיפול, ולמיזעור הצלקת, בהתאם לשלבי הריפוי השונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה- נבוס פיגמנטי בילד בן 4חוששת03/04/2009
שלום
לבני יש נמש ששינה צורה בין אצבעות הרגליים.
אמרו לי שיש צורך להוציאו, אבל הבעייה היא שאני לא רוצה לעשות לו הרדמה כללית ובהרדמה מקומית זה כנראה די טראומטי.
זה לא דחוף! רופאת העור אמרה שניתן לחכות אפילו כמה שנים(?)נשמע לי מוזר אבל כך אמרה.
בכל מקרה אני לא רוצה לחכות ודי רוצה להוציא את זה.
איך עושים זאת על מנת למזער טראומה לילד?
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נבוס פיגמנטרי.
ד''ר סמדר שרייבר06/04/2009אם רופאת העור אומרת שהנגע אינו מסוכן לא צריך למהר להוציאו. תקבלי חות דעת של רופא עור נוסף כדי להירגע ואז תוכלי להמתין. חיבים מעקב כל 6 חודשים אצל רופא/ת עור, ואם יהיה שינויים נוספים צריך בדיקת רופא עור מידית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחהיוגב02/04/2009
שלום בחזה יוצאים לי נקודות אדומות כמן פריחה. היתי אצל רופאת עור נתנה לי הידרו אגיסטן זה מעביר לי ואז שוב חוזר ושוב חוזר ככה כמה פעמים. מה זה לעזאזאל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אי אפשר לאבחן פריחה מרחוק
ד''ר סמדר שרייבר06/04/2009מצטערת אבל תצטרך לחזור לרופאת העור שכן בדקה אותך ולשאול מה האבחנה שלה? וגם לדוח שהמשחה לא מספיק עוזרת ואולי יש לה פיתרון אחר. אם זה לא יספק אותך אפשר לפנות לרופא עור נוסף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בגביוגב31/03/2009
בגב התחתון הופיע לי מן פצע כזה פנימי כמו גולה שלא יוצא הלכתי לרופאת עור האבחנה שלה היתה שזה סבצאוס ציסטה והפנתה אותי לכירוגיה. האם זה מסוכן? וכיצד מסירים את זה בדקירה או פתיחה עם תפרים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סבצאוס ציסט
ד''ר סמדר שרייבר01/04/2009לא מסוכן אבל יכול להזדהם לפעמים. אם לא מזדהם לך, אתה לא חיב להוציא את הציסטה. מוציאים אותה ע'י חיתוך, שליפה שלה החוצה, וסגירה עם תפרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
