מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ריח לא נעים בעת מתן שתןמיכל23/11/2010
שלום,
רציתי לשאול על בעיה שמטרידה אותי. אני בת 35, אם לשניים, ובשנים האחרונות (לא יודעת בדיוק ממתי) יש ריח חריף ולא נעים כאשר אני מטילה שתן. זה מאוד מפריע לי. יש לציין שאני לא אוהבת לשתות הרבה, האם זה קשור? בתור ילדה, זכור לי ריח כזה לאחר שאמי היתה מטילה שתן. אשמח לתשובה. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח לא נעים בעת מתן שתן - תגובה
ד''ר אורי גור29/11/2010אם בבדיקת שתן אין דלקת, בהחלט יתכן שאת פשוט לא שותה מספיק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בזמן זיקפהno name23/11/2010
שלום ד"ר,
לפני שנה בערך, הרגשתי בפעם הראשונה כאבים באיבר המין בזמן זיקפה, זה קרה מספר פעמים ואז התופעה נעלמה במשך 3-4 חודשים, ואז שוב חזרו הכאבים בזמן זיקפה, מאז שנה גם אני הגברתי את תדירות האוננות, ואינני יודע אם זה קשור אבל יש לי תחושה שזה כן קשור, אני גם רוצה לומר שאם אני ביום מסויים מאונן בפעם הראשונה (פעם ראשונה לאותו יום) אז אני לא מרגיש בכאבים, בפעם השנייה אני מרגיש בכאבים חלשים ופעם השלישית הכאבים מתחזקים, כלומר מה ששמתי לב אליו הוא שצריך לשמור על מרווח זמן מתאים על מנת שלא יהיו לי כאבים, למשל 24 שעות זה מצויין, כלומר אני יכול לאונן פעם אחת ביום ללא כאבים, אבל אם אני מגביר את התדירות, אז מתחילים הכאבים, אני שמתי לב שהכאבים התחילו באותה תקופה שהגברתי את תדירות האוננות.
אני גם רוצה לציין כי אין סימנים חיצוניים על איבר המין, או כל שינוי אחר באיבר המין, הכל רגיל לחלוטין, רק שהכאבים האלו לא היו בעבר, ואני מרגיש בהם רק אם אני מאונן "יותר מדי".
אני רוצה לדעת מה הבעיה? ואם מדובר בנזק בלתי הפיך.
יש לי תור אצל אורולוג בתחילת חודש דצמבר אבל אני לא יודע איך אפשר לספר לו את הסיפר הזה (אני מתבייש), כי גם רופא המשפחה שלי הוא אישה (ולכן רופאת המשפחה) ואני מודאג שגם היא תיכנס לתיק שלי ותקרא את הבעיה הזאת.
אני בן 25.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בזמן זיקפה - תגובה
ד''ר אורי גור29/11/2010ספר לאורולוג. בקש שלא יעביר אל רופאת המשפחה.
צמצם את התדירות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין אונות בגיל 19מאיר22/11/2010
שלום רב
אני בן 19 ומאז הפעם הראשונה שלי אני סובל מאין אונות
אחריי הפעם הראשונה שלי שיכנעתי את עצמי שזה משהו חד פעמי והמשכתי לנסות אבל בכל פעם זה חוזר
גם כשאני מאונן אני מגיעה לזיקפה אבל היא לא ממש חזקה כשאני עם בחורה רוב הפעמים אני לא מצליח בכלל להגיע לזיקפה או שיש זיקפה והיא יורדת אחרי דקה
כמו כן אני גם חייל ואני מיתבייש לדבר עם רופא היחידה שלי על הבעיה בגלל שסודיות רפואית זה לא הצד החזק של המירפאה אצלנו
השאלה שלי היא האם יש מרפאות שאני יכול לפנות אליהן בחינם והאם בגילי זה נדיר לישמוע על אין אונות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין אונות בגיל 19 - תגובה
ד''ר אורי גור29/11/2010לא שכיח בגילך
האם יתכן שהבעיה בעיקרה פסיכולוגית?
לא מכיר מרפאות חינם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדום לוחץרועי22/11/2010
שלום אני בן 26 ולראשונה בחיי בתקופה האחרונה אני חש ירידה בחשק המיני אני מרגיש שזה בעיקר מבחינה פיזית הייתי פעם מרגיש הרבה זרמים, הייתי קם בבוקר לעיתים עם זקפה , כיום אני מרגיש את אותם זרמים חלשים ובנוסף גם פולט זרע במינון יותר נמוך... לאחרונה יצא לי ללבוש קונדומים לוחצים במיוחד... (הייתי בחו"ל ורק אלה היו בהישג יד) יש לי תחושה שזה גם תרם לדבר... האם בעקבות לחץ כזה עלולים כלי הדם באיבר להיפגע? האם הפגיעה היא לצמיתות או ניתנת לריפוי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונדום לוחץ - תגובה
ד''ר אורי גור29/11/2010לא סביר שקונדום לוחץ גרם לנזק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה בגב- אונותאני21/11/2010
שלום רב,
הכרתי בחור שעבר תאונה לפני 3 שנים והגב שלו נפגע וישב בכסא גלגלים מספר חודשים. היו לו 3 פריצות דיסק ושברים בחוליות. הוא הלך על קביים במשך שנתיים ועכשיו הולך רגיל ללא קביים, אך אני שמה לב שהולך מאוד זקוף ולא מכופף את הגב, בנוסף כל חצי שנה עושה ביקורת בבית חולים כמעקב על הגב.
רציתי לשאול האם פגיעה כזאת יכולה להשפיע על אונות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה בגב- השפעה על אונות
ד''ר נחום זילבר22/11/2010מרבית הגברים לאחר פגיעות גב או ניתוחי דיסק סובלים מרמה מסוימת של ירידה בתפקוד המיני ויש כאלה עם אימפוטנציה מוחלטת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין אונותאלי21/11/2010
שלום רב אני בחור בן 33 הנוטל באופן קבוע או משתמש ליתר דיוק בקנאביס רפואי.
בעקבות השימוש חלה ירידה חדה בתיפקוד המיני,זאת לאחר בדיקות דם המראות תוצאות טובות מאוד.
לאחר התיעצות ובדיקה של אורולג הוחלט לתת לי לויטרה.
השאלה שלי האם יש ניתן להשתמש בקנאביס וגם בכדור לויטרה?
התוצאה מאוד טובה לאחר נטילת לויטרה,אך משום מה נראה לי שבזמן עישון המריחואנה הכדור פלא הזה לא משיג את מלוא הזיקפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין אונות -LEVITRA
ד''ר נחום זילבר22/11/2010ההערכה שלך נכונה.הקאנאביס מפחית השפעה ויעילות תרופות לויטרה וסיאליס אצל חלק מהגברים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקפה מאוד חלשהקיפודן20/11/2010
שלום
אני בן 30, בריא לחלוטין (מתאמן).
מבחינה מינית לא היו לי חיים נורמלים. את הבתולים איבדתי רק לפני חצי שנה...
אני מרגיש שהזקפה שלי נורא חלשה.
מצד אחד
אני מאונן, והכל בסדר - אבל גם אז...אם אפסיק לכמה שניות הזקפה לא תחזיק מעמד.
כלומר בלי גירוי תמידי זה יפול.
כשאני עם אשה - לא ממש עומד לי (אפילו לא 90 מעלות).
אני יכול לקיים יחסי מין - אבל רק בתנוחה המסיונרית, כלומר שאני הפעיל. ולמעלה, ועם האקט הזקפה מתחזקת.
אבל זה מאוד מתסכל שאני לא ממש יכול שום דבר אחר...למשל להיות למטה. זה פשוט לא מחזיק.
מה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקפה מאוד חלשה
ד''ר נחום זילבר21/11/2010כפי הנראה בעיתך היא פיזיולוגית - אורגנית ולא פסיכולוגית. פנה לאורולוג המומחה בבעיה של תפקוד מיני לקוי. זה מה שאפשר לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בנוגע לפיןא18/11/2010
שלום,
רציתי לשאול,
זכור לי בילדותי, שהייתי מאוד מאוד צעיר, בן 3-4 לדעתי.., הייתי דוחף את הפין פנימה, בצורה מסוימת, כאילו גורם לו לשקוע בפנים קצת.
נראה שהפין בזקפה בגודל רגיל, אך לפעמים ברפוי זה משתנה, אני מניח שיש גורמים שקשורים ללחץ וכדומה, אך האם הדבר הזה שעשיתי בילדותי גרם לכך?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בנוגע לפין - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי20/11/2010שלום לך, אין כל סכנה לנזק במה שאתה מתאר, כנראה מדובר במעט עודף עורלה לאחר ברית המילה
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזליםרוני18/11/2010
שלום רב,
אני בן 22 וקם באמצע הלילה לשירותים.
כמה שעות לפני השינה מומלץ להימנע משתיית נוזלים ומזון?(גם במזון יש נוזלים).
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נוזלים - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי20/11/2010שלום לך, ראה תשובה בפורום השני אליו שלחת שאלה זו
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה פורום? אפשר פשוט תשובה וזהו?
רוני20/11/2010אפשר פשוט תשובה וזהו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנות לכריתת אשך.א.18/11/2010
שלום וברכה!
אני בחור בן 20, בריא, וללא כל מחלות לאורך חיי.
לאחרונה חשתי כאבים באשך שמאל, ולאחר כמה בדיקות אצל אורולוג, צילום אולטראסאונד, והתייעצויות. הגיעו למסקנה שיש לי "אשך טמיר", ועליי לכרות אותו.
רציתי לדעת כמה דברים ברשותכם, אשמח אם תוכלו לעזור לי..
1. מה הם ההכנות שעליי לעשות לקראת הניתוח מבחינה פיזית? (לא לקיים פעילות מינית, לגלח שיער ערווה וכו'..)
2. מה יעשו בניתוח זה? (אם אפשר לפרט, אני ישמח).
3. כמה זמן תהליך השיקום? ומה אסור לי לעשות לאחר הניתוח?(ממש ביום-יומיים שלאחר מכן..)
4. מה הן ההשלכות לכריתת אשך אחד? האם אתה ממליץ להקפיא זרע "בבנק הזרע"?
תודה רבה, ויישר כוח על תרומתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הכנות לכריתת אשך. - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי20/11/2010שלום לך, אין עליך לעשות כל הכנה מיוחדת לפני הניתוח, את הגילוח מומלץ לבצע סמוך מאד לתחילת הניתוח,
לא שאלת אף שאלה את האורולוגים ?!
בניתוח מבצעים חתך בשק האשכים או במפשעה , קושרים את כלי הדם של האשך, מנתקים אותם ומוציאים את האשך
מומלץ לשמור זרע בבנק הזרע אם איכו הזרע גבולית ומטה , ,
אתה תאושפז ליום אחד בד"כ , עליך לנוח כשבוע , ולהימנע ממאמץ יתר כחודש ימים
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאונת דרכיםחיים18/11/2010
שלום דוקטור אני נפגעתי בתאונת דרכים ונשברו לי 2 חוליות בעמוד שידרה השבר היה שבר פריקה ועברתי ניתוח של קיבוע של 4 חוליות השבר היה בחוליות L1,2 כתוצאה מהתאונה התחילו לי בעיות אורולוגיות של דכיפות בהטלת שתן עם טפטוף לילי בעיקר בתחתון עברתי בדיקה אורדינמיקה שרשמה כיס שתן עם נפחים נמוכים. היענות תקינה אין התכווצויות לא רצוניות צורך ראשון להשתין בנפח 50 סמק בערך והבדיקה הופסקה ב150 סמק עקב לחץ עז עם עליית לחצים עד 40 ס"מ מים.האורולוג שמטפל בי נתן לי ואגרה בשביל שהיה לי זקפה כי יש לי בעיות זקפה חמורות ונתן לי בנוף טוביאז אחד ביום . בעבר נתן לי וזיקר שלא עזר.חשוב לציין שאני בן 28 ועבר הרפואי שלי נקי מלפני התאונה שאלתי מה אני צריך לעשות בשביל לשפר את המצב שלי שאני רץ הרבה מאוד פעמים לשירותים והאם אני אמור לקבל על זה אחוזי נכות ? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תאונת דרכים - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי20/11/2010שלום לך, גם תלונותחך וגם תוצאת הבדיקה האורודינמית מצביעות על נפח שלפוחית קטן
עליך להתיעץ עם אורולוג העוסק בתחום זה ספציפית - נאורואורולוג
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי של דיבניליןיוסי18/11/2010
שלום רב
דיבנילין גורמת לי תופעות לוואי לא טובות: קושי נשימה דפיקות לב וכו. עברתי לאומניק 0.4
וכל תופעות הלואי נעלמו אך היא פחות אפקטיבית מדיבנילין כי יש לי צריבה במתן שתן
ורמת זרימה יותר חלשה. האם להמשיך באומניק אך להגדיל את המינון ל 0.8 ? או שיש פתרון אחר ?
תודה מראש
יוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תופעות לוואי של דיבנילין - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי20/11/2010שלום לך, אתה נוטל את המינון המירבי, ואין להגדיל אותו, ניתן לנסות תרופה נוספת ממשפחה דומה - XATRAL , אולי אצלך היא תהייה יותר יעילה
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת באשך שמאל וטיפול ע"י דוקסילין123417/11/2010
שלום,
לפני שבועיים וחצי התחיל לי כאבים באשך שמאל,
הלכתי לאורולוג שהרגיש נפיחות קלה עם רגישות באפידידמיס,בעיקר בראשו...
הוא אבחן זאת כ- EPIDIDMITIS ונתן לי למשך שבועיים אופלוקסצין. כעת בסיום הטיפול בתרופה הנ"ל ממשיכים הכאבים והרגישות , עשיתי ספירת דם ויצאה תקינה. הלכתי לרופא שוב לביקורת ובבדיקה הוא תיאר כי יש לי רגישות בעיקר בראש האפדידימיס ושם נימושה ציסטה קטנה ורגישה.
הוא שינה לי את האנטיביוטיקה לדוקסילין 100 לעוד שבוע.
ורציתי לדעת האם האבחנה וגם הטיפול שקיבלתי אכן תואם ?
כמו כן התבקשתי ממנו לעשות גם US אשכים...
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דלקת באשך שמאל וטיפול ע"י דוקסילין - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי20/11/2010שלום לך, תוכל לקרוא את התשובה על שאלות אלה באתר השני שאליו השאלה נשלחה
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתנשאות
דמיטרי02/10/2016תודה למי שעוזר וברור שזה בחינם.
אך האתר הזה אמור לעזור ולא לתת תשובות מתנשאות או ילדותיות.
עכשיו אמורים לחפש את התשובה לשאלה באתרים אחרים. זה ממש לא לעניין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כליה קטופית...17/11/2010
שלום,
אני נער בן 16 ולאחרונה אובחנתי כבעל כליה אקטופית במסגרת בדיקות שערכתי בהקשר אחר לחלוטין.
אין לממצא זה שום השפעה על התפקוד שלי, ברצוני לדעת האם כליה אקטופית שאין לה השפעות פוגעת בפרופיל?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כליה קטופית - תגובה
ד''ר אורי גור17/11/2010אכן לא צפויה להפריע לתפקוד
לגבי ספר הפרופילים - איני מכיר, תצטרך לבדוק בצה"ל.
לדעתי יופיע כסעיף פרופיל שאינו מגביל משירות ביחידות שדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספת בנוגע לעקמת הפיןמנו16/11/2010
האם הפתרון היחידי הוא השתלת תותב במידה ובנוסף לעקמת הפין(כלפי מטה) ישנה בעייה בלשמר את הזקפה?
האם ניתן לבצע יישור ולטפל בבעיית הזקפה באמצעות כדורים? אציין כי אני בחור צעיר מאוד (25)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת בנוגע לעקמת הפין - תגובה
ד''ר אורי גור17/11/2010בהחלט.
יש להעריך ולבדוק לפני שמתכננים את הטיפול
סיכוי טוב שהצעתך תתאים - יישור העקמת בניתוח, טיפול בזקפה בכדורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)