מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כאב בפיןרוני06/11/2010
שלום רב,
לפני כ שבועיים גבר ביצע בי מין אורלי. מאז אותו יום יש לי כאב בפין כאשר הוא בזקפה. יש לציין שכאב זה פחת . אך עדיין הוא חוזר . האם זו מחלת מין? יש לציין שבמשך שבועיים לפני כן נסעתי יום יום על אופניים . דבר אשר יצר כאב באיזור חלציי . יש להוסיף שאין לי צריבות בשתן או בזמן אורגזמה . האם עליי ללכת לאורולוג ?
בתודה
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בפין
ד''ר נחום זילבר16/11/2010כנראה הארוע היה מעט אגרסיבי. זה לא מחלת מין וזה יחלוף. במידה ולא-פנה לאורולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בשתןחוזרת מחל"ד05/11/2010
אני בן 29, בריא בדרכ, לפני 3 ימים החל להופיע דם בשתן, לא סובל כלל מכאבים.
הופנתי לבדיקות דם ושתן. מרבית התוצאות היו טובות, אך היו מספר תוצאות שנראו חריגות:
PROTEIN- U STRIP - 100 mg/dl
UREA- 45 mg/dl
CK- CREATINE KINASE -207 U/L
כן, נכתבה הודעה כי "שתן דמי מאוד, לא ניתן לבצע מיקרוסקופיה".
אשמח לדעת מה המשמעות ומה יכול לגרום לדם בשתן.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם בשתן
ד''ר נחום זילבר16/11/2010יתכן ומדובר בדלקת כיס השתן על רקע ויראלי. הגברשתיה ובצע בדיקות חוזרות בעוד שבוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקה לכאבים באשך שמאלהאח הגדול04/11/2010
האשכים וראשי האפידידימיס בגודל ומרקם תקינים, ללא עדות לגושים. בדופלר אין עדות לתהליך דלקתי חריף הודגמה הסתידות זעירה בודדת באשך השמאלי יש הידרוצלה קטנה בצד שמאל יש ווריקוצלה שמאלית קטנה עם ורידים 4 ממ ללא עדות ל REFLUX מודגם בקע מפשעתי חופשי קטן בצד שמאל חתום על ידי דר. סקוט פילדס בתאריך 04/11/2010
מה מומלץ לעשות
אני עם כאבים
האם חובה לנתח?
האם זה יכול להסתבך?
בעתיד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוצאות בדיקה לכאבים באשך שמאל - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי05/11/2010שלום לך, עליך להבדק על ידי רופא כירורג בהקשר לבקע הקטן היכול להיות הגורם לכאבים,ולפי המלצתו להמשיך בטיפול או לפנות לאורולוג
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה בעת מתן שתן תקופה די ארוכהקובי04/11/2010
שלום דוקטור
אני בן 22 , לפני חודש וחצי קיימתי יחסים מוגנים .
שבוע לאחר מכן בערך התחיל לי צריבות שאני משתין , הדבר הפריע לי כל היום הרגשתי כאילו יש לי פיפי ותחושה לא נעימה ובנוסף הפין + שק האשכים התכווצו לגודל הכי קטן שיש .
הלכתי לרופא עור ומין עשיתי בדיקות שתן+ תרבית(תקינות לחלוטין שום זיהום) בנוסף לטיפול אנטיביוטי במשך 10 ימים ובאמת במהלך ה7 ימים הראשונים של האנטיביוטיקה כאילו כלום לא היה .לפני כשבוע (ב3 ימים האחרונים של האנטיביוטיקה) זה התחיל לי קצת וקצת ועכשיו כמעט חזר לאותו כאבים של לפני חודש וחצי.
בנוסף שמתי לב שכואב לי שאני לוחץ מאחורי שק האשכים + שאני לוחץ באמצע הפין ואני חושב .
ניסיתי הכל חמוציות פטרוזיליה לא עוזר כלום זה מפריע לי מאוד בתפקוד היומי (אני סטודנט) בקושי מתרכז בבקשה אני חייב עזרה קבעתי תור לאורולוג אבל הכי קרוב זה ב18.11
דוקטור מה זה יכול להיות לדעתך ?
והאם יש קשר לזה שקיימתי יחסים לא מוגנים בגיל 16?
ככשאלתי תרופא אם חס וחלילה זה יכול להיות איידס הוא שלל אותי לחלוטין ואמר לי שזה לא מגיע ככה
*לא זוכר את שם האנטיביוטיקה רק אני יכול לזכור שזה פנצילין משהו כזה החומר הפעיל
*הרופא הסביר לי על זה שהאורולוג יכול להתסכל מה יש בדיוק על ידי החדרת משהו ... אם תוכל לפרט לי אודה לך כי אני לא רואה שום פיתרון באופק
מצטער על האורך אני אובד עצות הדבר מפריע לי לישון ואפילו איבדתי קצת את
התאבון..
תודה רבה דוקטור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צריבה בעת מתן שתן תקופה די ארוכה - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי05/11/2010שלוםלך, אני ממליץ לחזור לבדיקת אורולוג לחזור על התרביות כולל תרבית זרע ותרביות למחלות מין ולבחור בטיפול על פי התוצאות
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתולוגיותל03/11/2010
שלום רב,
רציתי לשאול מה הן הפתולוגיות השכיחות בכליות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פתולוגיות - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי04/11/2010שלום לך, לא ניתן לענות על שאלה כה נרחבת במסגרת הפורום, מדובר בפרקים גדולים בספרות האורולוגית,הפנימית ועוד
אם אתה מעונין לשאול על פתולוגיה ספציפית , אשמח לענות
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפלים מתחת לפיןרוני03/11/2010
שלום
אני בחור בן 35 לפני שבועיים שמתי לב שנוצרו לי קפלים כיאלו יש לי עור מיותר ומקומט מתחת לפין מה שגרם שאשך ימין נמוך יותר מהשמאלי אין לי כאבים או גושים בדקתי אין לי בעיות בתפקוד המיני אני מטופל בספזמקס
האים כדאי לערב את הארולוג שלי האים קפלים יכולים להיות מהתקררות אני פעיל מינית המון עים חברה שלי וגם לבד ואני שוטף המון אחרי היחסי מין את המקום האים התקררות יכולה להוביל לקפלים או קימוט העור מתחת לפין וכתוצאה מזה לצניחה של אשך כיאלו נראה שאשך יותר גבוה מהשני אני יודע בוודאות שזה מהקפלים כי נראה שאים אני מותח את העור האשכים מסתדרים מבחינת גובה
בתודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קפלים מתחת לפין - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי04/11/2010שלום לך, עד כמה שהבנתי מהתיאור, יתכן ואין הממצא משמעותי מבחינה קלינית
אולם , עליך להבדק על ידי אורולוג
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבנים בכליות - איך למנוע?רביד03/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

אבנים בכליות - איך למנוע? - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי04/11/2010שלום לך, אם קיימות אבני כליה , עליך לפנות למכון מטבולי [ פרט לאורולוג ] לבירור הרכב האבנים
וטיפול אפשרי
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה מציקהאני03/11/2010
שלום. בן 32 בריא. כבר מספר שנים יש לי בעיה מציקה ומטרידה - כאשר אני שוכב, בעיקר על הבטן, אני חש מיידית בצורך לתת שתן וזאת למרות שאני מרוקן.
כמו-כן אני סובל מפריצת דיסק בגב ב-L5S1 עם הקרנה לרגל שמאל. שאני שוכב על הבטן, לאחר מספר דקות כאב הגב והרגל מתחילים להתגבר.
שאלתי - האם יש לך השערה מה יכולה להיות הבעיה? האם יתכן קשר בין שתי הבעיות? (אולי לחץ של דיסק על העצב הגורם לכאב הגב לוחץ גם על עצב המחובר לשופכה או משהו כזה?). אציין שהצורך להתרוקן בשכיבה מעט שונה מצורך רגיל בכך שאיני מרגיש שהשלפוחית מלאה אלא הרגשה בפין עצמו כאילו שיש שתן. לעיתים בשכיבה מרגיש מעין עקצוץ או דקירה לשניה בראש הפין.
בדיקות אורולוגיות מקיפות יצאו תקינות. האם יתכן ונובע מהבעיה בגב?!?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בעיה מציקה - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי04/11/2010שלום לך, קיים בין השאר , מרכז עצבי למן השתן בחוט השדרה - S2- S4
קשה להאבחן על פי התיאור פתולוגיה ספציפית , אני ממליץ לפנות לאורולוג המתמחה בנאורואורולוגיה
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך
אני10/11/2010לא כל כך הבנתי מזה מומחה לנאורואורולוגיה. האם הכוונה לאורולוג או שמא לנוירולוג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך קצר
אני10/11/2010או שאולי כדאי לפנות לנוירוכירוג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה באשך- עזרה..אלירן02/11/2010
שלום,
אני בן 22 , לפני כשבועיים התחלתי להרגיש כאב לא מוסבר באשכים, הכאב נמשך כשבוע, והוא היה די ממוקד (באשך ימין, אך לא יכול למקד יותר מזה).
אמנם, כאב מסוג זה הרגשתי מספר פעמים בעבר, אך תמיד הוא עבר תוך יום -יומיים.
היום, שמתי לב לבליטה נוקשת ממש קטנה על אשך ימין (מתחת לעור). הבליטה בגודל של חצי סנטימטר לערך. כאשר אני מצמיד את האשך לעור נראה שהיא בצבע כחול - ירוק.
האם יש חשש לסרטן האשכים? האם כדאי להיבדק?
אם כן למי לפנות? אני מתבייש ללכת לרופאת משפחה.. ולפנות לרופא מומחה זה תמיד חודש עד שמגיע התור שלי.
תודה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בליטה באשך- עזרה.. - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי04/11/2010שלום לך, גידול של האשך, צומח מתוכו, בכל מקרה- עליך לפנות בהקדם האפשרי לאורולוג לבדיקה גופנית
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צניחת אשך שמאלרוני02/11/2010
שלום
אני בן 36 בימים האחרונים שמתי לב שהאשך השמאלי כיאלו צנח והוא יותר נמוך מהאשך הימני אין לי בעיה של יחסי מין כאבים או משהו זה קצת מדאיג אותי יש מקום לפנות לרופא ?
יש לציין שאני סובל מתכיפות במתן שתן לוקח קסטרל וספזמקס
בתודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צניחת אשך שמאל - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי04/11/2010שלום לך, בהרבה מקרים אין סמטריה בין אברי הגוף הזוגיים בד"כ ואם מדובר במנח יותר נמוך של אחד האשכים בלבד , אין הדבר משמעותי, במידה וקיימים סמנים נוספים, פנה לבדיקת אורולוג
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי שאלותרימון01/11/2010
1) אימפטונציה החל מאיזה גיל היא נחשבת למחלה שכיחה? האם זה סביר שאדם בריא לפני גיל 25 יחווה אי אונות?
2) הפסקת עישון גוררת שיפור באונות? האם עישון של עד 4 סיגריות ביום אכן יכול לגרום לאימפטונציה, בגיל צעיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שתי שאלות - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי04/11/2010שלום לך, הפרעה בתפקוד המיני איננה נורמלית אף פעם אלא הפרעה גם בגילאים מתקדמים , על אחת כמה וכמה בגיל כה צעיר
להפרעה יש גורמים שונים , בחלקם גופניים ובחלקם פסיכולוגים , עישון הוא בהחלט אחד מגורמי הסיכון הידועים
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ייתכן קשר בין תאונה לבין אבנים?שרון01/11/2010
האם יתכן קשר בין תאונת דרכים קשה שבמהלכה נשברו עצמות חזה, אגן, פתיחת בטן כריתת טחול, כריתת אונה שמאלית של הכבד ודימומים רבים בכליות לבין היווצרות אבן בגודל 1 ס"מ בכליה כשנה לאחר מכן? יש לציין שלאחר התאונה לא אובחנה אבן בכליה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האם ייתכן קשר בין תאונה לבין אבנים? - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי04/11/2010שלום לך, אין זה סביר כי קיים קשר כזה
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Testosterone Totalאייל01/11/2010
שלום רב,
אני בגיל 40 , בריא , תוצאות בדיקת Testosterone Total
יצאו: 7.6 ביחידות nmol/l
טווח הנורמה הוא : מינימום 8.4 , מקסימום : 28.7
[1]
האם זה נחשב ערך נמוך ? מצריך מעקב או בדיקות נוספות [ אין לי בעיות זיקפה ]
[2] האם ערך זה יכול להשפיע על פוריותי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
אייל01/11/2010מוסיף את תוצאות שאר הבדיקות:
TSH = 1.68
Prolactine = 128
LH - Luteinizing Hormone =6.2
FSH = 2.7
Testosterone Total = 7.6
,תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תוספת - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי04/11/2010שלום לך, אכן מדובר בערך נמוך של ההורמון , עליך לפנות לאורולוג לבירור קצר וטיפול תחליפי בהתאם
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שני ניתוחים כושלים היפוספדיאסרחלי31/10/2010
שלום רב,
בני בן ה 1.98 עבר פעמיים ניתוח היפוספדיאס, פעמיים היה 10 ימים עם קטטר והניתוח לא הצליח בשתי הפעמים. כיום יוצא לו שתן משני חורים - אך החור העיקרי הוא דווקא הישן. לאחר שחזרנו אל הרופא בפעם השלישית הוא אמר שאין הרבה סיכויים להצלחת ניתוח שלישי כיוון שהרקמה מצולקת והמליץ שנעשה חתך גדול ונחבר בין שני החורים. האם לדעתך צריך להרים ידיים ולהקשיב לעצתו או שישנן עוד דרכי טיפול ? באבחון כתוב מיאטוס מוצר ופיסטולה גלנולרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני ניתוחים כושלים היפוספדיאס - תגובה
ד''ר אורי גור01/11/2010ממליץ לפנות לבדיקה של אורולוג ילדים ולשמוע חוות דעת נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות באזור הפין והעטרהטל30/10/2010
שלום רב
מאתמול אני סובל מכאבים באזור הפין כולל נפיחות סביב העטרה, היום התעוררתי עם נפיחות יותר גדולה גם בעטרת הפין וגם מעליה, מה זה יכול להיות?6786* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות באזור הפין והעטרה - תגובה
ד''ר אורי גור01/11/2010דלקת? בצקת?
אם נמשך או מחמיר פנה לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)