מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כמה שאלות אחרי הברית...איגור28/10/2010
אני בן 15 ועברתי ברית מילה לפני יומיים בהרדמה כללית ורציתי לשאול עכשיו הכל נפוח וכואב לי דיברתי אם האורולוג שניתח אותי ואמר שהכל קשורה והוריד לי תחבושת יום אחרי המקום כואב לי כשמשהו נוגע בו וגם ירד לי דם והפסיק
השאלה שלי בעצם מתי יתחיל להרגע לי הכאבים אני סובל מכאבים נורא
אני לוקח אופטלגין מתקלח שלוש פעמים ביום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה שאלות אחרי הברית... - תגובה
ד''ר אורי גור01/11/2010התיאור נשמע כמו מהלך רגיל לאחר ניתוח.
השיפור יבוא בהדרגה בשבועות הקרובים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות באוננותשאול27/10/2010
שלום.
בזמן שאני גומר שורף לי כל האיזור מבפנים. זה די מלחיץ אותי ותמיד לאחר גמירה יש לי צורך להשתין וגם מעט שורף מיד לאחר כמה דק' עובר לי. איך אפשר לפתור את הבעיה. כי גם בעת יחסי מין עם חברה שלי לקראת הגמירה שורף לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות באוננות - תגובה
ד''ר אורי גור01/11/2010האם יש דלקת? הפרעות במתן שתן?
פנה לרופא להתייעץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוחרמי26/10/2010
שלום ד"ר
אני נוטל כדורי אבודרט וקסטרל בגלל ערמונית שפירה מוגדלת.
במידה ואני עושה ניתו להקטנה הערמונית
האם אפסיק ליטול כדורים אלולאחר הניתוח ?
האם תפגע לי הזקפה ?
תודה
(אני בן 60)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח - תגובה
ד''ר אורי גור26/10/2010לרוב לאחר ניתוח אין צורך בהמשך טיפול בכדורים אלו.
במרבית המנותחים אין השפעה על הזקפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת us שתן וכליותשלומי26/10/2010
האורולוג שבדק אותי כתב evaluation for suspected conditions v71 הייתי רוצה לדעת מה זה בדיוק אומר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת us שתן וכליות - תגובה
ד''ר אורי גור26/10/2010התרגום: הערכה לגבי מצבים אפשריים (חשודים).
המשמעות היא שהבדיקה לשם בירור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיקפההשכן25/10/2010
אני בן 31 לאחרונה התעוררה בעייה כל פעם שאני רוצה לקיים יחסים עם בחורה חדשה פשוט אין לי זיקפה ( קטע לא מעים ביכלל)
הייתי במערכת זוגית והכול היה בסדר , אני דיי לחוץ כול פעם שני מגיע לסיטואצייה עם בחורה חדשה אני לא מצליח להשתחרר , אחרי כמה פעמים זה נהייה בסדר ואין בעייה
האם תופע זו מוכרת ?
האם ישנם כדורים כל שהם לקחת ליפני על מנת להזרים דם לכיוון הנכון ?
האם אני יכול/צריך לקחת וויאגרה ?
האם יש כדורים שגורמים לאי לחץ ליפני
אשמח לכול תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיקפה - תגובה
ד''ר אורי גור25/10/2010כן, התופעה מוכרת וקרויה חרדת ביצוע.
גם אתה מתאר יפה שכשחולף הזמן והחרדה יורדת גם הביצוע משתפר
נראה שלמדת כיצד להתמודד עם התופעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
השכן25/10/2010אז מה עושים איך פותרים את הבעייה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריקוצלה דרגה 3 וזרימה הפוכהד``ר יוסף שמואלי24/10/2010
לבעלי יש ילד מנישואים קודמים, בן 6+. ניסינו במשך שנה וחצי להנכס להריון וכשלא הצלחנו הלכנו לבדיקות פוריות וזרע. נמצא שאצלי הכל תקין ואצלו מעט זרע 5 מיליון ומורפולוגיה ירודה. הוא עשה א.ס אשכים ונמצא וריקוצלה דרגה3 ו זרימה הפוכה. הרופא המליץ ניתוח. לבנתיים עשינו תהליך הפריה IVF וכרגע אני בהריון שבוע 7 + בתווקה שהכל ימשיך להיות תקין. בנתיים אני רוצה לברר לגבי תיקון החסימה אצל בעלי. האם ניתן לקבל ממך חוות דעת? ואיפה אפשר לעשות את הניתוח? הבנתי שיש גם כמה סוגים.. מה עדיף? תודה קרן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וריקוצלה דרגה 3 - תגובה
ד''ר אורי גור25/10/2010ניתן לקבל חוות דעת
לניתוח וריקוצל בהחלט סיכוי טוב להביא לשיפור במדדי השרע
כיוון שבינתיים הושג הריון -אין צורך לטפל אלא אם מעוניינים בהריונות נוספים.
אשמח להיפגש ולהסביר על סוגי הניתוחים הקיימים - יתרונות וחסרונות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכיוון שנרצה הריונות עתידיים נוספים
דניאלי26/10/2010איך אפשר להפגש איתך לייעוץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכיוון שנרצה הריונות עתידיים נוספים - תגובה
ד''ר אורי גור26/10/2010מוזמן ליצור קשר באי מייל או בטלפון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקצרה על שלושת השיטות והמלצה על מנת
גיל02/02/2011יש 3 שיטות ניתוח לוריקוצלה: חתך ביטני ,מיקרוסקופי ושיטת גת גורן .
שני השיטות הראשונות הינם חסימה של הורידים כאשר בשיטה המקרוסקופית החסימה יותר קרובה לאשכים ולכן אחוז ההישנות נמוכה יותר.
לגבי השיטה השלישית זה בעצם צינטור.
גיל
[* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי עצמות לאחר ניתוח לכריתת כליהשרית24/10/2010
ד"ר שלום רב,
בתאריך 12.09.2010 עברתי ניתוח לכריתת כליה חלקית (הסרת גידול סרטני)
כרתו 6 ס"מ מהכליה .
כתוצאה מכאבים בעצמות ביקשתי מאורטופד מיפוי עצמות
שאלתי היא האם זה בסדר לבצע מיפוי עצמות שאמורים להזריק לי חומר לגוף ?
החומר לא יזיק לכליה שמחלימה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי עצמות לאחר ניתוח לכריתת כליה - תגובה
ד''ר אורי גור25/10/2010מותר לבצע את הבדיקה, לא יזיק לכליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- tamsulosinאריה24/10/2010
אני משתמש בתרופה זו מזה מספר חודשים לאחר שסבלתי תקופה ארוכה מהטלת שתן תכופה, צריבה וכאבים בקצה הפין וקושי בהתאפקות. בדיקות הראו ערמונית תקינה למדי וריקון מלא.
היתה הטבה- נעלמה הצריבה ויותר קל להתאפק. יש עדיין תקופות של השתנה תכופה, כל שעתיים במשך הלילה.
שאלתי- האם יש מקום להגדיל המינון מ 0.4 ל 0.8?
שאלה נוספת- נוצרה הפרעה בשפיכה. קראתי תוצאות מחקר המראה שנטילת התרופה לסירוגין- יום כן ויום לא- פותרת את הבעיה ללא פגיעה ביעילות. מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר tamsulosin - תגובה
ד''ר אורי גור25/10/2010עליה ל-0.8 לא צפויה לשפר את יעילות הטיפול.
לעומת זאת נטילה לסרוגין - כן עלולה לפגוע ביעילותו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בערמונית-לא עונים לשאלתיאריק24/10/2010
ד"ר שלום ,
בן -30
בת-28
מנסים להרות 3 שנים
אני סובל מאזוספרמייה לא חסימתית,לאחר ניתוח TESE לפני שנתיים לא נמצא זרע.
כל הבדיקות הגנטיות תקינות
כל הבדיקות האחרות תקינות לגמרי
FSH - 50.
בוצע ציטור וריקוצלה לפני שנה בגלל וריקוצלה דרגה בינונית עד קלה.
לפני חודש ביצענו בדיקת זרע +תרבית בבדיקה לא נצפו תאי זרע אך התגלו חיידקים.
לאחר פנייה לאורולוג התגלתה דלקת חריפה בערמונית( לדברי הרופא נמצאת אצלי מעל 8 שנים ).
כרגע אנחנו באמצע טיפול בדלקת באמצעות אנטיביוטיקה.
2 שאלות :
1. האם לדעתך לאחר טיפול בדלקת יופיע זרע בזרימה ? והאם הדלקת הינה הסיבה לאזוספרמיה אם נשללו כל הסיבות האחרות?
2. מה מקורו של ה-FSH הגבוהה,האם הוא תוצאה של חוסר ייצור זרע או סיבה למה אין זרע ??? האם הטיפול בדלקת יכולה להוריד את ה-FSH ?
אשמח לתשובתך ,אריק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בערמונית-לא עונים לשאלתי - תגובה
ד''ר אורי גור25/10/2010להערתי מדובר בהפרעה ראשונית של האשכים ולכן טיפול בערמונית לא יביא לייצור זרע.
גם ה- FSH הגבוה וגם האזוספרמיה הם תוצאה של הפרעה בתפקוד האשכים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחסור בנוזל זרעקיפודן24/10/2010
שלום
אני בן 30. ויש משהו שמאוד מטריד אותי - לא בטוח מה התיאור הרפואי הנכון.
אני מרגיש עם דחף מיני מאוד נמוך. ואני לא מתכוון בהכרח באופן הפסיכולוגי.
אני לא מרגיש שנוזל הזרע שלי מתחדש...או לפחות לא מתחדש בקצב נורמלי.
במילים פשוטות. אני רוב הזמן מרגיש "מרוקן" - בלי לחץ פיסי אפילו לאונן - אני יכול להעביר שבוע בלי לאונן בלי מאמץ מיוחד.
אני אדם דיי בריא. משתדל להימנע מגאנק פוד. מתאמן בחדר כושר. אופניים. בכלל זז דיי
הרבה וממש לא בטטת כורסא.
הייתי אצל אורולוג לפני כשנה, בנסיבות אחרות, אמר שהכל תקין פיסית. בדיקת דם הראתה שהכל תקין מבחינת טסטורון וויטמנים אחרים.
מה יכולה להיות הבעיה? האם יש בעיה בכלל (לדעתי כן)? מה אפשר לעשות? אולי אפילו מבחינת מזונות שתורמים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחסור בנוזל זרע - תגובה
ד''ר אורי גור25/10/2010לדעתי אין בעיה.
גבר אינו אמור להרגיש "דחף" פנימי, אין תחושת "ריקון"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה בעת מתן שתןתומר23/10/2010
שלום ד"ר
יש לי צריכה חזקה בחלק העליון של איבר המין בעת מתן שתן, שפתאום זה התחיל.
כשאני מסתכל על פתח יציאת השתן ואני פותח אותו טיפה אני רואה שם מין פצע קטן אדמדם, או גירוי אדום שיש שם..
מה זה? והאם זה דורש טיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה בעת מתן שתן - תגובה
ד''ר אורי גור25/10/2010עליך להיבדק (רצוי אורולוג) ואז לקבל אבחנה וטיפול מומלץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורים לתפקוד מיניa23/10/2010
ברצוני לדעת האם יש סוג שונה של כדורים לתפקוד מיני לסובלים מלחץ דם חוץ מויאגרה
בעלי מטופל בכדורים ללחץ דם בכדור אקספורג' 80מ"ג ואינו חש בטוב מכדור ויאגרה.
אשמח לקבל תשובה בעינין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורים לתפקוד מיני - תגובה
ד''ר אורי גור25/10/2010כן.
ישנם כדורים אחרים - פני לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת כליהליאה22/10/2010
שלום...ישנו מקרה של בחור בן 26 שיש לו חסימה (אבן גדולה של 2 cm על 1cm) ביציאה של הכליה השמאלית . הכליה התנפחה והגיעה למצב שהיא גדולה פעמיים מהגודל הנורמלי . המצב הקיים עכשיו הוא שמנקזים את הכליה(נופרוסתום) כנסיון להחזיר אותה למצב הנורמלי ואחרי זה לבדוק אם היא עדיין עובדת. החולה מאושפז כרגע בב"ח עקב זיהום וחום גבוה .
לפי דברי הרופאים ,יש ספק אם הכליה בכלל עובדת או שהיא עובדת באחוז ממש קטן. אבל מה שמעניין אותי הוא איך יכול להיות שהכליה לא עובדת למרות שהיא מוציאה שתן דרך הניקוז? האם יש מצב שהכליה תחזור לעבוד כרגיל ? ומה הסיכונים שיהיו במצב הקריטי (הוצאת הכליה) ? האם זה משפיע על הכליה השניה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת כליה - תגובה
ד''ר אורי גור25/10/2010יתכן שבגלל חסימה ממושכת הכלי הפסיקה לעבוד - גם אם עדיין מפרישה מים.
ניתן לגלות בבדיקות שיערכו לו
אם מחליטים שאינה עובדת ויש להוציא - לרוב הכליה השניה מפצה על החוסר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ג'ל השהיהיעקב22/10/2010
בן 40 ללא בעיות בריאות מבקש לדעת לגבי המשחות האלו ע"מ לשפר את חיי המין וחוזק וזמן הזקפה.
הדילקשן - ג'ל להשהייה שמורחים כ-10 דקות לפני האקט, רק על קצה האיבר.
המקסודרם - ג'ל שמורחים על כל האיבר (ללא שק האשכים) כ-2 דקות לפני האקט.
שתי התכשירים באישור משרד הבריאות.
האם הם אכן יעילים?
האם יש סכנה בשימוש?
האם יש תכשירים אחרים?
אודה לחוות דעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ג'ל השהיה - תגובה
ד''ר אורי גור01/11/2010מקסודרם - לפי האתר לא מכיל חומרים המוכרים בעולם הרפואי כמשהים
דילקשן - לא מכיר
ישנן אלטרנטיבות שנבדקו במחקרים רפואיים - מוזמן לפנות לפגישה ולשמוע עליהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא משפיע
yossi31/03/2013השתמשתי פעמיים בג'ל ולא הרגשתי שום תגובה , כתוב בהוראות שמרגישים שהאיבר מתקרר וזה לא נכון בקיצור בלוף אחד גדול כדאי לפרסם שיזהיר את האחרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתן ציטולוגיהגלי21/10/2010
שלום רב,
אני בת 32 ויש לי דם בשתן (המטוריה) אם הטווח הוא עד 10 לי יש 50 באופן קבוע בעבר זה עמד על 25 . (הטווח הוא בין 0-10 ) אם אני מבינה נכון את הבדיקות שבידיי . יש לי AML בכליה (אנגיומיוליפומה) בגודל פחות מס"מ. עברתי ציסטוסקופיה ע"י אורולוג בכיר והיא יצאה תקינה. כמו כן יש גודש קל/מינימלי עד אפסי שנצפה בUS האחרון במערכת המאספת של הכליה הימנית והשמאלית . לפי דבריי האורולוג הגודש נותר ככל הנראה מהשתייה המרובה. זה היה גם ב US הקודם שעשיתי לפני שנה וחלף לאחר מתן שתן אז ההרחבה נצפתה רק בכלייה השמאלית . בבדיקות הדם ערכי הכליות (קריאטנין ) היו תקינים
שאלתי היא כזאת , הרופא שלח אותי לבדיקה ציטולוגיה (3 בדיקות של שתן שני של הבוקר) לפי המעבדה מלבד זאת לא קיבלתי שום הוראה מהאורולוג או מהמעבדה . אני ביצעתי את הבדיקות אבל בטווח זמן גדול בין אחת לשניה.
עשיתי את הבדיקה השניה לאחר כשבוע מהראשונה. האם זה תקין או שמא עליי לחזזור שוב על הבדיקה?
שאלה נוספת היא האם דם בשתן פתאום סתם כך יכול להופיע . יש לציין אני במעקב קבוע אצל אורולוג. אך האם לדעתכם אני צריכה להתייעץ גם עם נפרולוג?
אודה לכם באם תוכלו להתייחס לכל שאלותיי.(גם לעניין מרווחי הזמן בבדיקה וגם לעניין הנפרולוג).
תודה,
גלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לשאלה הקודמת
גלי21/10/2010בהמשך לשאלתי הקודמת אציין שרוב הרופאים והאורולוגים שהייתי אצלם ציינו שכמות הדם בשתן אצלי קטנה מאוד ומיקרוסקופית.ולכן לא ממש יוחסה לה חשיבות . בנוסף , הם טענו שכמות כזאת של דם לא נקראת המטוריה בכלל. האם אפשר לדעת מאלו ערכים זה כן נחשב לכמות רצינית של דם בשתן (להזכיר היה לי 25 הגבול העליון 10 . כרגע יש לי 50 .
האם זה אכן לא נקראת המטוריה?
תודה,
גלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)