מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כאבים באשך ובמפשעהאלמוני08/01/2011
יש לי כאבים באשך ימין וכאבים במפשעה הימנית מזה כבר שבוע
לפי מבט באשכים נראה כי משהו לא תקין אשך ימין מוגבהה כלפי מעלה בעוד אשך שמאל הוא למטה בעוד שהאשך הימין תמיד נמצא במצב שהוא כלפי הבטן באופן עומד ובאשך השמאלי נראה כרגיל במצב שכיבה בשק האשכים.
מהי הבעיה והדחיפות לפי התיאור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באשך ובמפשעה - תגובה
ד''ר אורי גור09/01/2011עליך להיבדק בהקדם ע"י אורולוג
לא לדחות!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, שאלה בעניין גושים מוזריםחסוי07/01/2011
בזמן האחרון , לאחר שהתגייסתי [ כשאני לא מבצע שום אקט מיני לתקופה של שבוע-שבועיים ] אני שם לב שכשאני גומר אז עם הזרע יוצאים מן גושים שקופים כאלה.
העניין הזה קצת מפחיד אותי.
האם אפשר לדעת האם זה בסדר? לבקש מהחופ"ל להפנות אותי לאורולג צבאי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, שאלה בעניין גושים מוזרים - תגובה
ד''ר אורי גור18/01/2011אין מה לפחד. לא מסוכן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהOK, הרגעת אותי. תודה רבה ד"א
חסוי21/01/2011אפשר לדעת מדוע יוצאים גושים כאלה ולא הכל יוצא נוזלי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני מבקשת עזרה ,וריקוצלהנטלי07/01/2011
שלום ,
בעלי עבר 3 פעמים ניתוח IVF ולא היו מוצאים כמות זרע (מעט מאוד עד 3 תאים ), ועכשיו אנחנו הולים על שיטת גת גורן , אבל מתלבטים לא יודעת עד כמה זה יצליח הם אומרים לעשות וריקוצלה דרגה 1 .צריכים לשלם 38 א , השאלה שלי האם זה עוזר לייצרת זרע ? אני מבקשת מכם מי שעשה הניתוח והייתה לו תוצה שיחזור לי בתשובה !
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מבקשת עזרה ,וריקוצלה - תגובה
ד''ר אורי גור18/01/2011לא מקובל לטפל בדרגה 1. בוודאי לא כשכמות הזרע כל כך קטנה - והסיכוי שהפעולה תעזור- קטן מאד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהדוד06/01/2011
שלום לכם, עוד שבוע ישלי ניתוח לוירצוקאלה דרגה 2,וכבר שבועיים וחצי לא אוננתי ובטח שמלא זמן לא קיימתי יחסי מין, השאלה שלי עם אני יכול לקיים או לאונן, כי עם אני יחכה עד אחרי הניתוח ועוד שבועיים להתאושש זה כבר חודש וחצי שאני צריך לחכות, אני ממש רוצה לפרק תלחצים לקיים יחסים או לאונן השאלה עם מותר?
ובקשר לפעילות ספורטיבית זה אני בטוח שמותר אבל עזרו בכול אופן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה - תגובה
ד''ר אורי גור18/01/2011מותר הכל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבן בשופכן הימניאלון06/01/2011
שלום,
לאחר התקף כאבים חזקים נערך לי CT ונמצאה "אבן בגודל 5 מ"מ בשופכן ימני". כבר שבוע ימים עבר, ועדיין האבן לא יצאה. מדי פעם יש התקפים של צריבה חזקה מאוד באזור התחתון, ואז זה נרגע. האם יש סיבה לחכות שהאבן תצא לבד ולסבול בינתיים, או לבקש התערבות כירורגית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבן בשופכן הימני - תגובה
ד''ר אורי גור09/01/2011כדאי לחכות בסבלנות ולקוות שהאבן תיפלט ללא התערבות
לעתים יש לחכות אפילו 4-6 שבועות
ישנן תרופות שיכולות להגדיל את הסיכוי לפלוט אבן - התייעץ עם אורולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שורף לי באיבר המיןאבי05/01/2011
שלום יש לי כאבים שאני משתין שורף לי וגם כאבים בפי הטבעת שאני משתין עשיתי בדיקת שתן הכל תקין אולטרה סאונד תקין אבקש עזרתכם תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שורף לי באיבר המין - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי06/01/2011שלום לך, עליך לשלול זיהום כרוני של הערמונית על פי ההפרעות שציינת , פנה לאורולוג לבצע את התרביות הספציפיות
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בתופעת לוואי של תרופהמורגן05/01/2011
שלום,
אני בן 39 משתמש קבוע באסטו (ציפרלקס) וחווה בעיות בגמירה.
אני יכול לגמור באוננות אך עם בת זוג ממש לוקח לי הרבה זמן ואני לא מצליח לגמור.
די ברור לי שהדבר קשור לתרופה אך רציתי לדעת האם יש אפשרות לקחת תרופה אחרת שתעזור לי לגמור? או האם רק הפחתת המינון יביא לכך? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עזרה בתופעת לוואי של תרופה - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי06/01/2011שלום לך, אם אתה מצליח להגיע לאורגזמה במצב מסויים ובאחר לא, יתכן והבעיה פסיכוגנית ולא גופנית , עליך להתיעץ עם סקסולוג
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לויטרה ופעילות גופניתיעקב04/01/2011
שלום לד"ר
רציתי לדעת האם יש בעיה בפעילות גופנית (חדר כושר, כדורסל) בזמן שהלויטרה פעילה (תוך שעתיים- שלוש לאחר הלקיחה)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לויטרה ופעילות גופנית - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי06/01/2011שלום לך, מומלץ להימנע מפעילות פיזית קשה , הכדור גורם לירידה בלחץ הדם
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאור04/01/2011
אם עבר כמה שבועות מאז מכה יבשה בפין . צריך לחשוש לעקמת?{אני מצליח להגיע לזיקפה .אין כאבים}תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי06/01/2011שלום לך, במקרים של מכה קשה הגורמת לשטפי דם גדולים ונזק פנימי עם הצטלקות לאחר מכן, יתכן והצלקת תמתח את הפין ותגרום לעקמת,
מומלץ להבדק על ידי אורולוג
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה...בעייה...04/01/2011
שלום רב,
יש לי בעייה מטרידה ומביכה ביותר.
אני בת 28, לפני לידות, בריאה, בשנה האחרונה יש לי רטיבות וריח של שתן בתחתון שלפעמים עובר גם למכנסיים במידה ולא שמתי תחתונית.
במהלך היום אני לא מרגישה שיש לי דליפת שתן, בשום מקרה (לא בצחוק, לא במאמץ). כמו כן, לא נוטה להתאפק זמן רב מדי , לכן אני לא מבינה מדוע הריח והרטיבות. אין לי שום כאבים, צריבות וכד' ולכן לא נראה לי שזו דלקת בדרכי השתן.
חשוב לי לציין, שאני בחורה נקייה והדבר אינו נובע מחוסר הגיינה.
אני מוטרדת מאוד מהבעייה, האם מדובר בדליפת שתן?
האם יש קשר לעודף משקל?, אני בחורה שמנה.
אודה לך באם תעזור לי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה... - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי06/01/2011שלום לך, עלייך לפנות למרפאה אורולוגית ולבקש ביקור אצל נאורואורולוג העוסק ספציפית בבעיות כאלה
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRU במקום CTUמיכה03/01/2011
נשלחתי לבדיקת CTU ואני חושש מהקרינה הגבוהה.
האם אוכל לקבל מהאורולוג הפניה ל MRU במקום ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
MRU במקום CTU - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי06/01/2011שלום לך, עליך להתיעץ עם האורולוג, איזה אינפורמציה הוא מבקש לקבל מהבדיקה
ולבדוק אם ניתן להחליף את הבדיקות
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי כליותמיכה03/01/2011
קיבלתי את התוצאות הנ"ל למיפוי MAG3:
בוצע בחולה עם הצרות ב UPJ מימין, להערכת התפקוד היחסי והפינוי.
במיפוי כליה ימנית גדולה מן השמאלית, עם קליטה בלתי אחידה מימין ואחידה משמאל. התיפקוד היחסי מימין 39% ומשמאל 61%.
ב-20 הדקות הראשונות רטנציה בכליה הימנית כמעט ללא הגבה ללזיקס, ובכליה השמאלית פינוי ספונטני שמור.
סיכום: כליה ימנית הידרונפרוטית עם תפקוד יחסי ירוד מעט, הצרות ה-UPJ וחסימה מכנית משמעותית.
מה התוצאות אומרות? מה אני אמור לעשות הלאה?
האם יכול להיות קשר לשתן בצבע חום כהה שהיה לי (באופן חד פעמי) לפני מספר שבועות? ולעובדה שכאשר אני סובל מעצירות אני סובל במקביל מתכיפות למתן שתן ומכאב קל בצורת דקירות בצד ימין של שלפוחית השתן?
תודה רבה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קצת רקע למיקוד השאלה
מיכה05/01/2011אני בן 30. בריא. בעל UPJ STENOSIS בצד אחד עם הדירונפרוזיס קל עד בינוני שהתגלה במקרה ב US לפני כ-7 שנים. מאז במעקב US שנתי ללא שינוי משמעותי מיום הגילוי ועד היום. הצד השני תקין. רוחב אגן הכליה ב US בין 2.3 עד 5 ס"מ ב US השונים. קיראטנין בדם תקין לאורך השנים עד היום (בסביבות 1). ללא כל תופעות או הפרעות ידועות כתוצאה מהחסימה. נראה לי שזה כל המידע הרלוונטי..
אציין כי הספקתי מאז קבלת תוצאות סריקת הכליות לפגוש 2 אורולוגים שונים, כאשר אחד טען שניתן להסתפק במעקב ושני טען כי מדובר במצב פרוגרסיבי שבו בהכרח תפקודי הכליה ימשיכו להידרדר עד אבדן הכליה ולכן חייבים לנתח, ולכן אני מבולבל מאד. אשמח מאד לעזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מיפוי כליות - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי06/01/2011שלום לך, ראה תשובה לשאלתך בפורום בו היצגת אותה
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
מיכה06/01/2011תודה רבה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריקוצלהרונית02/01/2011
שלום,
בעלי עבר לפני 10 שנים בערך ניתוח וריקוצלה ונאמר לו שהוא הצליח אבל לא עשו לו בדיקת זרע אז לא ברור לי איך יודעים שזה הצליח.
האם יש סיכוי שיש לו בעיית פוריות? מה הסיכוי לכך שזה יחזור?
אנחנו מנסים להיכנס להריון חודש. אני אחרי 9 שנים של לקיחת גלולות. מה כדאי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
וריקוצלה - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי06/01/2011שלום לך, הכוונה הייתה כנראה שהניתוח מוצלח טכנית ,
בבדיקות זרע ניתן לברר את הפריון
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מפותחדיאגו02/01/2011
אני בן 32 , לא מפותח מספיק ( למרות שגובהי 180 ס"מ ומשקלי 75 ) , איבר מיני דק מאוד מסובב ועקום , בנוסף אשכיי קטנים מאוד , ראיתי 2 אורולוגים שאמרו שהכל תקין אבל קיבלתי הרגשה שהם סתם פקידים או עם אינטרס לא לאבחן את בעייתי . לדעתי יש לי תסמונת קליינפלטר , אני הגעתי לכך מהסיבות הנ"ל: גופי חלק מאוד- חזה, בית שחי, פנים ובכלל, ודמוי גיטרה-נשי ( ירכיים שמנות ומתניים בולטות עם אגן צר ) , קראתי על עוד תסמינים כגון בעיות קליטת שפות שאני לוקה בה ועוד מספר דברים שמצאתי התאמה איתם . האם יש דרך לקבל הורמון גברי ולהפוך שעיר יותר, גברי יותר ? קראתי שבעלי התסמונת הם עקרים ורציתי לדעת איך אני מקבל אישור מהרופא משפחה לבדיקת עקרות - הד"ר לא רוצה לתת לי , אני חייב טיפול פסיכולוגיי- אורולוגי- סקסולוגי או מה שביניהם ואני כבול בתלאות הביורוקרטיה והבושה העצמית , מה לעשות? יש קצה של פתרון באופק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא מפותח - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי06/01/2011שלום לך, ניתן בקלות לאבחן קליינפלטר על ידי בדיקה גנטית פשוטה
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתן שתן בתדירות מרובה לילדהאהובה01/01/2011
רופאים נכבדים,
יש לי נכדה בת 5 וכבר יותר מחודש היא אומרת שיש לה פיפי כל רבע שעה. עשינו לה בדיקת שתן והכל בסדר. מה הסיבה למצב שלה? האם יש צורך בבדיקות נוספות?
אשמח לקבל תשובה, בתודה מראש.
הסבתא המודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מתן שתן בתדירות מרובה לילדה - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי06/01/2011שלום לך, אני ממליץ להיעץ עם אורולוג ילדים
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)