מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אשך עולה בזמן זקפהחסוי03/02/2012
קרו לי מספר פעמים לאחרונה שבזמן זקפה, עלה האשך הימני שלי למעלה (בצמוד לדופן הבטן התחתונה לבין איבר המין), עד למצב שממש הייתי צריך לדחוף אותו למטה. לאחר מכן, במהלך קיום יחסים אני מרגיש צורך לדחוף אותו כל הזמן למטה על מנת שלא יעלה.
אודה לקבל הסבר על מה מדובר ומה הבעיה הרפואית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשך עולה בזמן זקפה - תגובה
ד''ר אורי גור12/02/2012לפעמים אשך יכול להיות נייד, קשור בכיווץ של השריר בשק האשכים
אם חוזר למצבו הטבעי בשק- אין בעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- במיפוי כליות נאמר שהכליות מתפקדותהדסהש102/02/2012
ימנית ב 47% ושמאלית ב 53% מה הדבר אומר.יש לציין שאני סובלת זמן ממושך בבריחת שתן.כבר עברתי ניתוח אחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר במיפוי כליות הכליות מתפקדות - תגובה
ד''ר נחום זילבר03/02/2012תשובה תקינה. אין קשר לניתוח בריחת שתן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים איומים במתן שתןאייל01/02/2012
אני סובל מכאבים חזקים מאד בעת הטלת שתן (החוויה הזו הפכה להיות החלק הכי קשה של היום) או בעת קיום יחסי מין.
הכאב מתחיל בעת שהשתן עומד לצאת מהפין. בשלב הזה יש כאב חד מאד שממש גורם לי להתקפל ואינסטינקטיבית לנסות לעצור את הזרימה.
לאחר מכן, לכל אורך מתן השתן, אני סובל מכאב שנמשך לפחות שעה וחצי לאחר שסיימתי.
התופעה הזו באה והולכת בחצי השנה האחרונה וסבב הכאב נמשך כשבועיים.
ערכתי בדיקות לדלקת אבל שום דבר לא נמצא.
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים איומים במתן שתן - תגובה
ד''ר נחום זילבר19/02/2012ממליץ לפנות לאורולוג בשאלה של דלקת בערמונית ו\או בשופכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מגיע לזקפה מלאהבחור לחוץ01/02/2012
היי, אני בן 25.
לאחרונה התחלתי לצאת עם מישהי חדשה ונסינו לקיים יחסים אבל ללא הצלחה, כנראה בגלל שהייתי לחוץ, כל הזמן חשבתי על "מה יקרה אם לא יעמוד.."
אציין שהנסיון המיני שלי הוא מאוד מועט.
במשך היום גם אין לי זקפות, בבוקר לפעמים יש, לא תמיד זקפה מלאה.
אני לא מצליח להגיע לזקפה מלאה, אין לי מושג אם הבעיה היא פיזיולוגית או פסיכולוגית ולכן אני מבקש את עזרתך בשני המישורים.
מבחינה פיזיולוגית - מה מומלץ לאכול וממה להמנע בשביל זרימת דם מוצלחת? (תבלינים, צמחי מרפא וכו'..)
האם קיגלים עוזרים? ("אימון" של האיבר מין) האם אחרי יותר מדי קיגלים אין כח באיבר כך שזהו מצב לא טוב לנסות לקיים יחסים? האם יש כזה דבר יותר מדי קיגלים?
מבחינה פסיכולוגית - פה באמת אין לי מושג מה לעשות, חוץ ממשפטי עידוד כמו "אל תהיה לחוץ" ודומיהם אין לי מושג איך לטפל בבעיה בצורה פרקטית, אשמח להכוונה.
בזמן שהייתי במיטה עם הבחורה כל הזמן חששתי שלא תהיה לי זקפה, נסיתי להתרכז רק בזה..איך יוצאים מזה? :(
האם יש קשר לכך שאני מחזיק את הטלפון הנייד שלי בכיס הקדמי של הג'ינס? (קרינה וכאלה..)
תודה רבה רבה מבחור לחוץ וסליחה על החפירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מגיע לזקפה מלאה - תגובה
ד''ר נחום זילבר03/02/2012אין ספק שרוב הבעיה הוא חרדת ביצוע. אין קשר לאוכל וגם לא לקיגל כלשהו. הטלפון לא קשור לנושא. פנה לפסיכוסקסולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי יכולת להגיע לזיקפה בקיום יחסיםאורי31/01/2012
שלום,
אני בן 27 בזוגיות כ 9 שנים עם אותה בת הזוג.
מעולם לא היו לי בעיות זיקפה והצלחתי תמיד להגיע לזיקפה תוך כדי מגע מיני אך בחודשים האחרונים בזמן קיום יחסי מין לא משנה מה אנחנו עושים אני לא מצליח להגיע לזיקפה.
בזמן אוננות זאת לא בעיה אך גם רק כשאני לבד וללא זוגתי.
אני מאוד נמשך אליה כך שזאת לא הבעיה, הייתי אצל אורולוג שאמר לי לפנות לבית החולים ולקבל איזשהו מכשיר שאני צריך לשים אותו בלילה ואז להביא את התוצאות לרופא אך יש רשימת המתנה למכשיר הזה ועדיין לא הצלחתי להשיג אותו.
אני וזוגתי מנסים להיכנס להריון שני וכמובן שכל העניין מאוד מתסכל האם זה שאני מצליח להגיע לזיקפה ולגמור תוך כדי אוננות לבד אומר שזה פסיכולוגי או שיכולה להיות בעיה פיזית?
יש לי משקל עודף ובגלל זה האורולוג אמר לי שהוא לא יכול לתת לי מרשם לכדורי ויאגרה.
אשמח לכל עצה או עזרה בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי יכולת להגיע לזיקפה- תגובה
ד''ר נחום זילבר03/02/2012לפי התיאור שכתבת ישנו מרכיב פסיכולוגי בבעיה אולם גם בעיה פיזיולוגית-אורגנית קיימת. ממליץ לפנות לסקסולוג או לאורולוג מומחה לטיפול בבעיות תפקוד מיני ובינתים להשלים הבירור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשה מפתח השופכהמאיה30/01/2012
שלום, אני בשבוע 25 ובשבועות האחרונים יש לי הפרשה לבנה מפתח השופכה (בוודאות משם ולא מהנרתיק). התחושה שהיא שכאילו מדובר בדליפת שתן אבל זה לא נראה כמו שתן. ביומיים האחרונים נראה שההפרשה נעשתה קצת יותר סמיכה.
בדיקת השתן כולל תרבית היא תקינה. האם יש סיבה לדאגה? כדאי לעשות בדיקות נוספות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך השאלה
מאיה31/01/2012הגינקולוג חושב שאני מתבלבלת עם הפרשה מהנרתיק אך אני במפורש מרגישה ורואה שההפרשה היא מפתח הנרתיק. אגב מאתמול גם יש לי תכיפות במתן שתן ומהבוקר השתן נראה קצת כהה יותר ועכור. אני מחכה לתשובה של בדיקת השתן והתרבית שעשיתי היום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך לבעיות זקפהתמרה29/01/2012
חשוב לציין שלפני הנתוח לא היו שום בעיות זיקפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לבעיות זקפה - תגובה
ד''ר אורי גור30/01/2012ולכן חשוב לא לדחות ולפספס את חלון ההזדמנויות לשיקום התפקוד.
פנו להמשך טיפול. אל תחכו "שהדברים יסתדרו מעצמם".* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות זקפה אחרי כריתת ערמוניתתמרה29/01/2012
בבעלי, בן 64, עבר לפני 5 חודשים נתוח כריתה רדיקלי של הערמונית בעקבות ממצא סרטני . בדיקות הדם תקינות לגמרי 0 !
מאז הנתוח יש לבעלי בעיות זקפה. ממש אין זקפה. ואפילו לא קטנה. האורולוג בקופת חולים נתן לו ויאגרה.
ניסינו כבר 4 פעמים . לא עוזר.
בבקור אצל הרופא הוא אמר שבמידה והויאגרה לא עוזרת, הוא יחליף לתרופה אחרת.
שאלתי , האם נפגע משהו בעקבות הנתוח?
האם כל מי שעובר נתוח כריתה של הערמונית סובל מאי זיקפה?
זה מאד מתסכל אותו.
אודה לכם על תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות זקפה אחרי כריתת ערמונית - תגובה
ד''ר אורי גור30/01/2012פגיעה בתפקוד המיני ובזקפה לאחר ניתוח כזה היא שכיחה מאד.
נגרמת מפגיעה בעצבים ויתכן גם בכלי הדם
לרוב אין הרבה תועלת במעבר מכדור אחד לשני.
עליו לפנות לאורולוג העוסק בתחום ולברר על פתרונות יעילים יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיקופלסמה או ערמוניתיוני27/01/2012
שלום אני בן 24. טופלתי למיקופלסמה גניטליום שיצרה אצלי פרוסטטיטיס. וכעת אין בנמצא בבדיקות שלי סימן לקיום החיידק הזה יותר. כמו כן לא קיימים חיידקים אחרים או כל דבר אחר בבדיקות דם שתן זרע ופיסיאר והייג' איי וי. על פניו לפי הרפואה המודרנית אני צריך להיות בריא. אבל אני סובל 7 חודשים מכאבים בבסיס האשכים והפין ומכאבים בפרינאום.
הרופאים האורולוגים שאני רואה לא מקצועיים, ופשוט כל הזמן זורקים עלי עוד ועוד אנטיביוטיקה. טופלתי באזניל וברוליד 10 ימים. אך הכאבים ממשיכים.
1. האם מסוכן להיות מטופל ברוליד למשך 20 ימים ברציפות?
2. האם נראה לך שזה יפתור את הרגישות שיש לי בבסיס האשכים והפין?
3. האם ייתכן ומדובר בדלקת הערמונית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיקופלסמה או ערמונית - תגובה
ד''ר אורי גור30/01/20121. לא
2. אולי
3. יתכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוקדים אקוגניים קורטיקלים בכליהמודי25/01/2012
דר' שלום,
הופניתי לבצוע אולטרה סאונד בטן עליונה כולל כליות
בגלל תלונות לכאבי בטן.
הממצאים :
הכבד בגודל ומרקם תקינים
כי המרה תקין ללא אבנים בתוכו
דרכי המרה אינן מורחבות
הלבלב במבנה וגודל תקינים
הטחול במבנה וגודל תקינים
אין עדות לקשריות לימפה רטרופריטונאליות מוגדלות
כליות בגודל תקין ללא עדות לאבנים או הידרופרוזיס
בקוטב תחתון של הכליה משמאל הודגמו שני מוקדים אקוגניים קורטיקלים קטנים שלא נצפו בבדיקות קודמות.
מומלץ מעקב
יש לציין שלאחותי נמצא סרטן בראש והיא נפטרה לאחר שנה,
ולאימי נמצא סרטן בטחול שהוצא בניתוח.
אני מוטרדת מהממצא - "בקוטב תחתון של הכליה משמאל הודגמו שני מוקדים אקוגניים קורטיקלים קטנים שלא נצפו בבדיקות קודמות"
מה המשמעות ?
איזה מעקב ?
תודה רבה
מודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוקדים אקוגניים קורטיקלים בכליה - תגובה
ד''ר אורי גור30/01/2012הראי את התשובה ואת הצילומים לאורולוג
יתכן ויפנה לבירור (CT) או למעקב עם US* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדר' אורי הנכבד, תודה רבה מקרב לב,
מודי30/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעית זקפה לאחר כריתת ערמוניתג24/01/2012
עברתי ניתוח כריתת ערמונית לפני כחודשיים (בעקבות סרטן) תוך שימור חלקי של עצבי זיקפה.
התחלתי לקחת לפני כ 3 שבועות כדור סיאליס 5 מ"ג כל יום לצורך שימור, ובינתיים הזיקפה חלשה.
כמה זמן להמשיך עם הכדור ,לפני שמבצעים טיפול נוסף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעית זקפה לאחר כריתת ערמונית - תגובה
ד''ר נחום זילבר29/01/2012תמשיך עוד שבוע שבועיים פנה למנתח ולאחר מכן לאורולוג מומחה המטפל בעניני בעיות בתפקוד מיני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בזיקפה ושפיכה מוקדמתאבי24/01/2012
יש פעמים שיש לי זיקפה והיא יורדתמהר, ובמיוחד לפני שאני מגיע לאקט עצמו.
ויש פעמים שיש לי זיקפה וכשאני מתחיל את החדירה אני גומר מהר.
מה הבעיה?
ולמי עדיף ללכת עם הבעיה הזאת, לאורולוג או לרופא מין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בזיקפה ושפיכה מוקדמת - תגובה
ד''ר נחום זילבר29/01/2012בעיות אלו לאורולוג או סקסולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צורת הזיקפה שליחסוי24/01/2012
שלום אני גבר בן 27 והשיקפה שלי לא ישרה כלומר
יש לי עיקול כזה בזיקפה זה תקין ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צורת הזיקפה שלי - תגובה
ד''ר אורי גור30/01/2012לחלק מהגברים יש כיפוף של הפין למעלה/למטה/לצדדים
אם לא מפריע לקיום יחסים - אין צורך בטיפול.
אם מפריע וגורם בעיות- התיקון הוא בניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות אולטראסאונד אשכיםדני24/01/2012
שלום,
אני בן 33 . היה לי כאב באשך שמאל במשך כיומיים. הכאב כבר חלף לפני שבועיים.
עשיתי בדיקת אולטראסאונד אשכים ולהלן התוצאות :
להלן ממצאי סריקת אולטראסאונד: אשכים
שני האשכים בגודל ובמרקם תקינים. עם זרימת דם תקינה.
אפידידימוס תקינים מימין ומשמאל.
אין עדות להידרוצלה דו"צ .
דופלר אשכים- ורידים תפוחים מעל אשך שמאל עד 0.4 ס"מ עם זרימת דם מוגברת בעת
וולסלבה.
לסיכום: ממצאים מתאימים לוריקוצלה דרגה קלה עד בינונית משמאל.
מה ההשלכות של תוצאות הנ"ל? מה המשך הטיפול , בדיקות?
יש לי כבר ילד אחד , אבל אני רוצה עוד :)
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות אולטראסאונד אשכים - תגובה
ד''ר אורי גור30/01/2012וריקוצל = הרחבה של הורידים מעל האשך
לעתים משפיע על הפוריות- אצלך כנראה לא הפריע
אם נתקל בקשיים להשגת הריון - שלח ספירת זרע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתןאייל23/01/2012
שלום
בן 41
בזמן האחרון שמתי לב שיש קצת קצף באסלה לאחר הטלת שתן. עשיתי בדיקות דם שיצאו תקינות ובדיקת שתן לכללית שיצאה אף היא תקינה. רופאת המשפחה טוענת שאין צורך בבדיקות נוספות....האם היא צודקת או שעלי לפנות לאורולוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתן - תגובה
ד''ר אורי גור30/01/2012אין צורך בפניה לאורולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)