מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בדיקת אורולוגגל29/12/2011
שלום רב,
הייתי אצל אורולוג בבדיקה ידנית והוא ממש לחץ לי על האשכים חזק וזה מאוד מאוד כאב.
האם כך אמורה להתבצע בדיקה ?
בבקשה ענו לי בהקדם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
חסוי29/12/2011זה דייי מוזר כי שאני הולך לאורולוג הוא ממשש לי את האשכים בעדינות רבה
בקושי ואני מרגיש ביכלל שהוא נוגע
לא יודע למה האורולוג הזה איכאיב לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת אורולוג - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/01/2012יתכן שיכאב מעט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צורת הפיןחסוי29/12/2011
שלום רציתי לדעת עים צורת הפין שלי נורמאלית והאים השיער בערווה הוא תקין
אני בן 30* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צורת הפין - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/01/2012תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אריתרוציטים בשתןיואב28/12/2011
בן 32, בבדיקות שגרתיות התוצאות הבאות-
שתן-כללי
PH (U) | | (5 *6 8)
Nitrit (U) | | NEGATIVE
Ketone (U) | | NEGATIVE
Glucose (U) | | NORMAL
Urobilinogen (U) | | NORMAL
Bilirubin (U) | | NEGATIVE
Protein (U) | mg/dL | (0 *10 30)
Leucocytes (U) | | NEGATIVE
Erythrocytes (U) | cell/µl | (0 10) *25
שתן- מיקרוסקופיה
Erythrocytes (U)/Field | Ery/F | *2
Mucous (U) | | ++
אציין שהרגשתי שלא שתיתי מספיק, וזה לא היה השתן הראשון של הבוקר. היתה לי תוצאה דומה לפני 3 שנים, שאז בכלל היה לי מעט מאד שתן והתאמצתי לתת כמה טיפות. למרות שהרופא לא התרגש מהממצא עשיתי אולטרסאונד ותרבית שהיו תקינים. וגם שבוע לאחר מכן בדיקת שתן נוספת שהיתה נקייה - NEGATIVE. שנה לאחר מכן עוד תוצאה תקינה (10 cell/µl), ועכשיו זאת.
האם יש צורך בבירור נוסף? כי אני מבין ש-2 במיקרוסקופי זה עוד תקין? אני מרגיש שאני נכנס לסחרחרה של בדיקות מאד מלחיצות. אם אעשה עוד בדיקות שתן כלליות ואלו יהיו בנורמה זה יספיק?
מתנצל על השאלה הארוכה, אני מאד לחוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אריתרוציטים בשתן - תגובה
ד''ר נחום זילבר28/12/2011שבוע שלם הכפל כמות השתיה ואז תבצע בדיקת שתן כללית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיקפהמשה28/12/2011
אני בן 51. לעיתים בעת קיום יחסים היתה לי ירידה זיקפה לאחר מספר דקות. שמתי טבעת סיליקון על האיבר ובכל זאת היתה ירידה. אני שמעתי על דליפה ורידית. אני לא בטוח אם זו הבעיה שלי. אני שואל מדוע ששמתי טבעת מסיליקון בכל זאת הזיקפה ירדה. אפילו במקרה של דליפה ורידית, טבעת לא אמורה למנוע את הירידה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיקפה - תגובה
ד''ר נחום זילבר29/12/2011עצם העובדה שעדיין ישנה נפילת זיקפה תוך כדי חדירה מרמזת על דליפה ורידית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודה באיבר המיןאורן28/12/2011
שלום רב,
הבחנתי בנקודה חומה כמו נמש קטן בקצה איבר המין. האם ייתכן שתהיה נקודת חן "בעייתית" באיבר המין? לפני שבועיים הייתי אצל רופא עור שבדק את כל חלקי גופי..למעט איבר המין.
בכבוד רב,
אורן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודה באיבר המין - תגובה
ד''ר נחום זילבר29/12/2011ממליץ ביקור חוזר אצל רופא עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית בגיל מבוגרמשה27/12/2011
רציתי לשאול לגבי ברית לאדם בן 49, שמסיבות רפואיות לא עבר בילדותו ברית מילה. היום הדבר מציק לו והוא שואל אם ניתוח כזה הוא מסוכן בגילו, כי הוא סכרתי . האם זה כרוך בסיכון מסוים לגבי תפקודו המיני או הפיזי בכלל, אם הוא כרוך בסבל וכאבים האם זה מצריך שהייה בבית חולים והאם ניתן לשלב גם טקס דתי בבית החולים, בזמן הניתוח או אחריו איזה רופא עושה ניתוחים כאלה, כירורג או אורולוג .תודה על תשובה מהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברית בגיל מבוגר - לד"ר גור
משה30/12/2011שלום ד"ר, אודה לך אם תוכל לענות על שאלתי בהקדם. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברית בגיל מבוגר - תגובה
ד''ר אורי גור11/01/2012ניתוח באשפוז יום (מספר שעות)
לא מסוכן , גם לסכרתיים
לא מפריע לתפקוד המיני
כאבים כמו כל ניתוח
אורולוג מבצע ניתוחים אלו
איני מכיר אפשרות לשילוב טקס דתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בנוזל הזרעשיר27/12/2011
בן 62 ,כיום לאחר שנה ושמונה חודשים,,עדיין יש דם בנוזל הזרע.
לפני שנה נערכו בדיקות והכול יצא תקין וללא ממצאים ,תודה לאל.
אך הדימום עדיין קיים.
השאלה היא:
האם זה אמור לחלוף במהלך הזמן,
או שקיימות בדיקות נוספות ,לאיתור גורמי הבעייה.?
תודה על הפורום המועיל,
בברכה,
שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם בנוזל הזרע - תגובה
ד''ר נחום זילבר29/12/2011כשדמם בזרע נמשך צריך לשלול ממאירות בערמונית. פנה לאורולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה .
שיר09/01/2012תודה רבה לך ד"ר,
קיבלתי המלצתך ואגש לבדיקה.
יישר כוח על הפורום המועיל.
ממני שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר רגישות באיבר המיןשלי26/12/2011
שלום, הבעיה היא כזאת.. יש לי חבר כבר כמה שנים ואף פעם לא היו לנו בעיות במיטה, אנחנו עדיין שוכבים בתדירות גבוהה
לאחרונה הוא התחיל להגיד לי שהוא מרגיש אותי פחות כשאנחנו שוכבים, ולפעמים גם בשאר הדברים.
גם כבר הרבה זמן לא עומד לו עד הסוף, לא משנה עד כמה הוא מגורה
אני נוטלת גלולות ומאז שהתחלתי לקחת אותן התחילו לי הפרשות סמיכות ולבנות, הוא טוען שבגלל זה הוא לא מרגיש אותי ולפני הגלולות הכל היה בסדר.
ניסיתי כבר הכל, שטיפות ואפילו החלפתי גלולות עקב התייעצות עם הגניקולוגית ובאמת כשהחלפתי גלולות הפסיקו לי ההפרשות אבל אני חוששת שגם אז הוא טען שהוא לא מרגיש אותי.
אני נורא מבוהלת והוא לא רוצה לדבר על זה עם אף אחד ממבוכה, מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כנראה שיש לך זיהום של קנדידה
הדבר26/12/2011את צריכה ללכת לנטורןפת לטיפול בפטרייה, הגלולות גורמות להתפתחותה של הקנדידה, כנ"ל גם צריכה מוגברת של סוכרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא..
שלי27/12/2011אין לי שום פטרייה אני הולכת באופן קבוע לגניקולוגית שאמרה לי כבר אלף פעם שזה משהו שכיח בקרב בחורות שלוקחות גלולות, זה לא הפרשות בעלות ריח ואין לי גירודים ואין לי בכלל תסמינים של קנדידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרשות סמיכות ולבנות מעיד על קנדידה
הדבר27/12/2011תראי אני בתור נטורופת, ממליץ לך להוריד סוכרים פשוטים מהתפריט, לקחת פרוביוטיקה, שמן אורגנו, כי שום דבר אחר לא יעזור, וכמובן כדאי לך לנסות לוותר על גלולות ולעבור לאמצעי מניעה אחרים שלא כרוכים בפגיעה בפלורה של המעיים.
מקווה שתרגישי טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל
שלי27/12/2011הבעיה היא לא בי, פניתי לפה בגלל שאני חושבת שלחבר שלי יש בעיה.. הוא מרגיש אותי פחות לא רק בסקס אלא גם במגע וזה אף פעם לא היה ככה
ורציתי לדעת אם אפשר לעשות עם זה משהו, אם זה נורמלי בכלל שפתאום מאבדים קצת רגישות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקנדידה זו המצאה של נוטורופתים !
שיר29/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צעיר ונעזר בלויטרהאמיר25/12/2011
שלום.
אני בן 27.
אני סובל מאין אונות כבר כמה שנים ורק לפני שבוע תפסתי את עצמי והלכתי לרופא.
המצב שלי בחודשים האחרונים היה שגם באוננות לא הגעתי לזקפה, אלא רק למצב רך מעורר (קצת יותר דם בפין, אבל אי-אפשר לקרוא לזה אפילו זקפה חלקית).
רופא המשפחה רשם לי לויטרה 20 מ"ג וזה עבד בצורה מספקת מאד.
אורולוג בדק אותי לפני כן ואבחן פרוסטטיטיס ואמר שאין יותר מדי מה לעשות.
סה"כ, אם המצב יישאר ככה זה די בסדר מבחינתי, קצת יקר, אבל שווה את המחיר.
השאלות שלי:
1. האם זה סביר שאני בן 27 בריא מאד וצריך לויטרה? אין לי בעיות לב, אני רזה ובכושר גופני טוב. יש לי עקמת של הפין כלפי מטה.
2. האם יש עוד בדיקות מומלצות (בהינתן המידע שלויטרה מאד עזר לי)?
תודה,
אמיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צעיר ונעזר בלויטרה - תגובה
ד''ר אורי גור25/12/2011אם לא היתה בעבר חבלה לאגן - אין צורך בבדיקות נוספות
כנראה שלויטרה הוא פתרון מתאים - ולא בהכרח תזדקק לו תמיד
אם העקמת כלפי מטה משמעותית - יתכן ודרוש תיקון ניתוחי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פין קטן מאודחסוי25/12/2011
שלום דוקטור יש לי פין קטן מאוד ממש עלוב בגודל מה אני יכול לעשות בנושא
אני מצרף תמונה אפילו לצרף אותה אני מיתבייש מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פין קטן מאוד - תגובה
ד''ר אורי גור25/12/2011נראה טוב.
דווקא לא כל כך מבייש כמו שאתה מתאר.
הסתפק במה שיש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לך גודל ממצוע, תפסיק לדאוג סתם
הדבר26/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- psa וצריבהedy25/12/2011
יש לי הרגשה של דלקת בדרכי השתן, צריבה. תרבית השתן יצאה ללא צמיחה. ציפרודקס במשך שבועיים לא שינה את תוצאות ה-psa.,אשר עלה מ-6.9 ל-11.17 במשך חודש ימים.,תוך כדי לקיחת הציפרודקס במשך שבועיים. היתכן שיש איזו דלקת וירלית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר psa וצריבה - תגובה
ד''ר אורי גור25/12/2011לא מוכרת דלקת וירלית בערמונית
פנה לבדיקת אורולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 16חסוי25/12/2011
אני בן 16 ושאני מודד את הפין שלי בזיקפה ראש האיבר מגיע ל15 ס''מ ובתשובות קודמות אמרת לי ש15 ס''מ זה מעל הממוצע
אכן כך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 16 - תגובה
ד''ר אורי גור25/12/2011כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתן שתן מרובה. הרופא רשם משהו. עזרהאוהד23/12/2011
היי, אני משתין המון במהלך היום. יותר מ - 15 פעם לדעתי. קשה לי מאוד להתפאק. אם אני אשתה עכשיו כוס מים, אחרי 5 דקות או פחות אני כבר רוצה להשתין לרוץ להשתין. אולי זה פסיכולוגית או לא, לא יודע.
רופא משפחה הציעה את הדבר הבא, מה זה בבקשה בכמה מילים מה זה עושה? למה זה משמש?
סה"כ 100 יחידות CAP. ROWATINEX 50 <2 OP >
Vהוראות שימוש , לבליעה 2 כמוסות 3 פעמים ביום, לתקופה של 14 ימים
מה זה מה שהוא רשם? מה יש בזה? למה זה משמש ומה זה יעשה לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתן שתן מרובה. הרופא רשם משהו. עזרה - תגובה
ד''ר אורי גור25/12/2011תרופה צמחית. לא מתאימה לדעתי.
פנה לאורולוג לבדיקה וקבלת טיפול מתאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מעבדהדני22/12/2011
עשיתי בדיקת ERYTHROCYTES
והתוצאה היא 66 /µl מה זה אומר האם זה בטווח הנורמה ? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת מעבדה - תגובה
ד''ר אורי גור25/12/2011בקשי בדיקה חוזרת כולל מיקרוסקופיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דני16/01/2012עשיתי בדיקת ERYTHROCYTES שוב ונמצא שיש לי 33\pl
האם זה בטווח הנורמה ?
,תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר אורי גור30/01/2012טווח הנורמה נקבע לפי בדיקה מיקרוסקופית (ולא סטיק כפי שמסרת).
עד 3 נחשב נורמלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בערמונית .. עזרה בבקשהאחד22/12/2011
בן 40+ כאבים בגב תחתון בעכוזים ,ובמפשעה. שורף נורא בשתן מציק רץ לשירותים כל כמה דקות להתרוקן - לא תמיד יש מה לרוקן .
עשיתי בירור ארולוגי שכלל בדיקות שתן ותרבית לא נמצא כלום. אולטרסאונד שלפוחית וכליות הכול תקין . בדיקות דם PSA-0.85 ערמונית 10 גרם .
אורוולוג טען הכול בסדר ועדין שום דבר לא בסדר , אני כבר משתגע אני כבר חודש בסיפור הזה ..בירור קצר באינטרנט העלה שיש דלקות שונות בפרוסטטה מסוגים שונים שלא תמיד מוצאים בקלות סיבות .
איך אפשר לדעת מה יש לי ?? איך מבצעים בדיקה מקיפה ועוזרים לי ??..זה די ברור שמשהו לא בסדר ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בערמונית .. עזרה בבקשה - תגובה
ד''ר אורי גור25/12/2011שלח תרבית זרע
פנה לאורולוג לקבל טיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)