מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כאב באשכיםאליעד13/02/2012
לפני כשבועים היה לי גירוי מיני, שנראה שגרם לכאב באשכים, תוך מספר ימים זה די נרגע, עכשיו אם אני עושה כפיפות בטן אז זה מחזיר כאבים, בעיקר לביצה השמאלית, שגם בהתחלה היה שם כואב יותר, מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב באשכים - תגובה
ד''ר אורי גור13/02/2012אם הכאבים נמשכים, ובעיקר אם מלווים בנפיחות - יש לפנות בהקדם לבדיקת רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גולה באיבר מיןיוסי12/02/2012
שלום אני בן 25 נהיה לי פיתאום גולה באיבר מין אני לא יודע מה זה פצע(חצ'קון) או שזה משהו יותר רציני כאילו אני ניסיתי לפוצץ את זה אך יוצאים משם רק מים והגולה לא נעלמת מה אלי לעשות?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גולה באיבר מין - תגובה
ד''ר אורי גור13/02/2012לא לפוצץ
לפנות לבדיקת רופא אורולוג או רופא עור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באשכיםמשה12/02/2012
אני סובך בשבוע האחרון מכאבים באשך בצד שמאל מן דקירה כזאת או מן זרם שבא והולך לכמה שניות ומקפל אותי ממש . הייתי אצל אורולוג אמר לא רואה כלום וגם אולטראסאונד יצא תקין אבל אני באמת סובל ומפחד מה לעשות מה לבדוק עוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באשכים - תגובה
ד''ר אורי גור12/02/2012בדיקת שתן? דלקת? דם סמוי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז ככה
משה13/02/2012אני כרגע בדלקת בגרון אז לוקח אנטיביוטיקה אז יום א רק שאסיים טיפול אני ניגש לכל הבדיקות שציינת שנתנה לי רופאת משפחה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחיפות במתן שתןשיר12/02/2012
אבי אדם מבוגר וסיעודי. הסובל מדחיפות במתן שתן ולעתים אינו שולט במתן השתן ולכן יש דליפות.
בכדי למנוע אי נעימות הוא לובש טיטולים .
בלילות הוא נאלץ לקום מספר פעמים לשירותים.
איזה טיפול מומלץ על מנת להקל על כמויות השתן הגדולות?
האם טוב לשים קטטר? למרות שאין לו בעיה במתן השתן אלא רק בדחיפות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחיפות במתן שתן - תגובה
ד''ר אורי גור12/02/2012ישנו טיפול תרופתי. יש לוודא כי אין דלקת.
ניתן להיעזר בפנרוס?
פנו לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריקולציה וחדר כושרגיא11/02/2012
בזמן האחרון הרגשתי כאבים בצד שמאל בגב התחתון .הכאבים עברו חלק הקדמי של הגוף לאיזור האשך השמאלי. עשיתי בדיקת אולטרסאונד ונמצא שיש לי וריקולציה.ורידים בצד באשכך השמאלי בגודל 3.5 לעומת ימני 2.5.
האם יש צורך בניתוח?
האם זה נגרם מתוצאה של אימונים בחדר כושר ועומס יתר ?
האם יש אפשר להמשיך להתאמן ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וריקולציה וחדר כושר - תגובה
ד''ר אורי גור12/02/2012לא כתוצאה מחדר כושר
ניתן להתאמן
פנה לאורולוג לבדיקה + הסבר + קביעה האם יש צורך בניתוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים במפשעהאריק10/02/2012
שלום רב,
אני בן 29 בחור בריא בדרך כלל,סובל מחומציות בקיבה .
היה חיידק אילובקטר וישנו ברמה נמוכה כיום.
אני סובל מזה שבועיים מכאבים בבטן תחתונה וזה עבר לי השבוע גם לאזור המפשעה העליונה ,מעל איבר המין.יש כאב במתן שתן
לא כאב שורף.ריח מוזר של השתן חריף.
אין שלשול,אין הקאה,אין חום.
האם מדובר במשהו מסוכן?
בדיקת שתן רגילה יצאה תקינה.
יש לי לעבור בדיקת תרבית בשבוע הבא ישלח למעבדה.
איזה כיוונים זה יכול להיות?
שלפוחית והשתן ,בקע? או שזה יכול להיות גם מהמעיים?
והאם נשמע מסוכן
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים במפשעה - תגובה
ד''ר אורי גור12/02/2012לא נשמע מסוכן, לא קשור במעיים
שלח תרבית שתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - לאחר תוצאה בדיקה
אריק13/02/2012שלום רב,
בתוצאה של בדיקת תרבית שתן
יצאה שלילית.מה הכיוון כעת? אני צריך ללכת לאורלוג ומה לבדוק?
יכול להיות שזה שבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי נוחות באשכיםגיא09/02/2012
כבר שבוע ימים שאני חש באי נוחות/כאב עמום (מן שריפה או צריבה) באשך השמאלי.
כל זה התחיל בכאב חד באשך אחרי קיום יחסים (מוגנים) ונרגע עד למצב של אי הנוחות הנוכחית. אין שינוי בגודל האשך.
אני רק לפני שבועיים עברתי בדיקת אולטראסאונד עקב ביקורת לניתוח שעברתי לפני כמה שנים באשכים ונמצאו מספר צ'יסטות אך נאמר שהכל תקין. שבוע הבא אני עובר בדיקות דם כדי לשלול לחלוטין את כל הסיכונים.
יכול להיות שמשהו התפתח בכל זאת תוך שבוע? ואם כן, יכול להיות שזה קשור לכאב שהופיע בקיום היחסים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן עשרים וחמש
גיא09/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאי נוחות באשכים - תגובה
ד''ר אורי גור12/02/2012יתכן. אם טרם חלף - פנה לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קטטר שגורם לדלקות חוזרות ונשנותיעל08/02/2012
דודתי בת 79 וסובלת מאי מתן שתן, על כן היא נושאת קטטר , אולם הקטטר גורם לה לדלקות חוזרות ונשנות ,ומטופלת באנטיביוטיקה שלא עושה לה טוב, האם קיים מענה לבעיה זו . תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קטטר שגורם לדלקות חוזרות ונשנות - תגובה
ד''ר אורי גור12/02/2012אפשר לשקול לעבור לצנתורים לסרוגין
אולי טיפול מניעתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע שתןקורין07/02/2012
שלום
לאחרונה שמתי לב שהשתן שלי בצבע צהוב כהה..
אני שותה ביום בין 13 ל 16 כוסות מים...
ממה זה נובע?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע שתן - תגובה
ד''ר נחום זילבר07/02/2012צריך לשלול בעיות שונות בגוף. פניה לרופא משפחה ובדיקת שתן כללית יהיהצעד ראשוני ומבורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הופעת ורידים בולטים באיבר המיןדן07/02/2012
שלום,
בתקופה האחרונה התחילו להופיע לי ורידים באיבר המין גם לא במצב זקפה. בימים האחרונים זה נעשה אף יותר בולט. זה מאוד מפריע לי מבחינה אסתטית וגם מפריע לי קצת בעת אוננות/קיום יחסי מין. מה עושים לגבי זה? יש לציין שאני לא מעוניין בטיפול כירורגי או משהו כזה ושסה"כ התפקוד שלי סבבה שם.
אולי יש איזו משחה שיכולה לעזור לטשטש את הורידים שם?
שאלה נוספת אליך: לבשתי תחתונים לוחצים על האזור בעבר. האם זה יכול לגרום לבעיות בתפקוד? האם זה אחת הסיבות להופעת הורידים או שאין קשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין שאני בן 22-
דן07/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההופעת ורידים בולטים באיבר המין
ד''ר נחום זילבר07/02/2012לא צריך לעשות כלום.לא ניתוח לא משחה.אין קשר לתחתונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל זה מפריע לי....
דן08/02/2012מה בכל זאת יכול הגביר/לגרום לזה?
האם זה עלול להידרדר עם הזמן או שזה לפי תקופות יותר טובות ופחות טובות?
האם זה נחשב לדי נפוץ או נדיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום,שאלה לגבי ניתוח וריקוצלהבני07/02/2012
שלום אני בן 22 יש לי וריקוצלה,אורולוג שלח אותי לבדיקת זרע והיא יצאתה לא טובה
(3 אחוז תאים תקינים,ונפח 1.4 מ''ל)
האורולוג המליץ לי לעשות ניתוח ואני ממש מתלבט:
מבחינה בריאותית לא כואב לי שום דבר וגם לא באשכים עצמם,כאילו אני מרגיש את הוריקוצלה על ידי מישוש אבל אין לי שום כאבים.
עכשיו אני רוצה לשאול אם וריקוצלה יכולה לגרום לבעיות חוץ מבנושא פוריות,ואם כן איזה בעיות?
ולגבי הפוריות:
האורולוג המליץ על ניתוח ואמר שאחרי הניתוח,איכות הזרע או שהיא תשאר כמו שהיא או שהיא תשתפר...
ואמר שאם אני לא עושה את הניתוח אז או שהאיכות תשאר כמו שהיא או שהיא תדרדר עוד יותר...
עכשיו מהבחינה של הפוריות...זה נושא שהוא לא רלוונטי בשנים הקרובות...כאילו אני לא מתכוון להביא ילדים נגיד ב8 שנים הקרובות...
אז אני רוצה לשאול בעצם מבחינת זמן כמה זה דחוף עבורי להגיע להחלטה אם לעשות ניתוח או לא...
האם כדאי לי לדחות את ההחלטה לעוד כמה שנים או שאני חייב להחליט בזמן הקרוב?.
אשמח לקבל תשובה
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי ניתוח וריקוצלה
ד''ר נחום זילבר07/02/2012אם ישנה פגיעה באיכות הזרע והאשך תחת הווריקוצלה קטן יותר מהשני רצוי לעבור ניתוח בהקדם.גם אם אין לך כאבים כעת או ההרגשה היא טובה זה אינה סיבה לדחות ניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה אבל בכל זאת..
בני08/02/2012האשך עם הוריקוצלה והאשך בלי הוריקוצלה הם דיי באותו גודל..
ואני בכל זאת מעוניין מה הדחיפות של לעבור את הניתוח?
אם אני בן 22 ואני יעבור אותו עוד 3 שנים נגיד כמה זה קריטי וכמה זה משנה?
והאם יש סכנות חוץ מבעיות פוריות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בזיקפה בפעם הראשונהששון06/02/2012
שלום,
אני בן 21 בריא בדר"כ. אני וחברתי (חודש וחצי ביחד) ניסיתי לקיים יחסי מין פעמיים (שנינו בתולים למרות שסיפרתי לה שהייתי עם הרבה בחורות לפניה) ובשני המקרים עמד לי במשחק המקדים והוא נפל ברגע שירדו הבגדים..
דבר נוסף, מאז שניסינו בפעם הראשונה אני מרגיש שחלה אצלי ירידה בחשק המיני.. (הפסקתי לאונן בניגוד מוחלט לעבר).
באוננות תמיד עמד לי אבל לרוב לא באופן רציף (עולה ויורד).
אני מרגיש שאני נכנס למעגל כזה שכל פעם אני חושב מה יקרה אם בפעם הבא גם לא יעמוד.. ואז זה באמת זה קורה.
זהו בערך הקשר הזוגי הראשון שלי אז אני גם די בחרדה (לא רצינית אבל קיימת) מהזוגיות עצמה שאני לא רגיל להיות בה.
כמו שאני מכיר את עצמי כאחד שמתייאש ממש מהר, אם עוד כמה ניסיונות זה לא ילך אני פשוט יפסיק לנסות.
לכן אני שוקל אולי לקחת ויאגרה או משהו בסגנון כדי לעבור את הפעם הראשונה.. (אם גם אז זה לא יצליח אני יישאר בתול לנצח לדעתי)
שווה לקחת? או להמשיך לנסות בלי?
ואם כן אז מאיפה אפשר להשיג משו כזה בלי מרשם?
תודה לעונים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בזיקפה בפעם הראשונה
ד''ר נחום זילבר07/02/2012אל תתיאש ישנם רבים כמוך וזה כן ינחם אותך.פנה לפסיכוסקסולוג או לאורולוג מומחה לנושא שאל השאלות ותקבל פתרונות.אל תנסה "תרופות" מאינטרנט או פיצוציה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות זיקפהאלעד06/02/2012
שלום אני בן 25 ובשבוע האחרון אני נתקלתי בבעיה בזקפה בעת יחסי מין , בזמן אוננות אני מגיע לזיקפה קשה אבל אם אני לא מגרה ידנית אני לא מגיע לזיקפה ומתקשה לשמור עליה , כמו כן בזמן יחסי מין אני מתקשה לשמור על זיקפה כמו כן בבוקר יש לי זיקפה , מה יכולה להיות הסיבה ? איך ניתן לשלול דליפה ורידית ? ומה זה בכלל? איך אני אדע אם זה פסיכולוגי זו בעיה שצצה פתאום ואני ממש לחוץ על לגבי זה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות זיקפה - תגובה
ד''ר נחום זילבר07/02/2012רוב הבעיות קצרות הזמן עם עליות ומורדות הם פסיכולוגיים. בתקופה הקרובה השתדל להיות פחות לחוץ תשים לב לזקפות הבוקר ולזקפות באוננות.תראה את האיכות ותשווה לאחר מכן לזקפה במגע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה התפקוד המיניעודד05/02/2012
שלום רב,
אני בן 37 ומזה כשנה חש בירידה דרסטית בתפקוד המיני כולל מצב שבו כמעט ואין זקפת בוקר. אם כבר קייימת זיקפה היא חלשה ולאורך זמן קצר.
פניתי לאורולוג ששלח אותי לבדיקות דם ולהלן התוצאות:
SHBG 13.4 nmol/L
(10-57 טווח תקין)
FREE ANDROGEN INDEX 87.3
(20-96 טווח תקין)
TESTOSTERONE- TOTAL 11.70 nmol/L
(8.4-28.7 טווח תקין)
האם התוצאות הנ"ל אכן מעידות על הורמון טסטוסטרון נמוך? הם מאוד מאוד
קרובות למינימום...
בתודה,
עודד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה התפקוד המיני - תגובה
ד''ר נחום זילבר07/02/2012רצוי לבצע בדיקות הורמונליות בדם נוספות: פרולקטין LH FSH ולהבין את הבעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צנתור וריקוצלה - בחור בן 24אורי05/02/2012
בעוד כחודש אעבור צנתור לוריקוצלה דרגה 3, וזאת לאחר שעברתי לפני כשנתיים ניתוח, שאמנם שיפר את איכות הזרע אך לא מנע את חזרת הוריקוצלה על צורתה,כאביה וכובדה. לצנתור אני ניגש מתוך רצון לטפל בבעיות הנ"ל למרות שהזרע הינו תקין. שאלתי היא האם בכלל יש סיכוי לשיפור של הבעיות שציינתי או שפשוט נגזר עליי לחיות עם "שק התולעים" הכבד והכואב הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צנתור וריקוצלה - בחור בן 24 - תגובה
ד''ר נחום זילבר07/02/2012הצנתור יכול לשפר את שארית הוואריקוצל מהניתוח ואף להעלימה. יתכן וכל הדברים שציינת לא יהיו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)