מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- זיהום?טלי20/12/2011
לאחרונה יש לי מעין הפרשה לבנה מהפין כאשר אני לוחץ על הפין. אין לי צריבה במתן שתן. בבדיקת שתן רגילה ותרבית שביצעתי לא גדלו מושבות על המצע כלל אך בשתן נמצאו כמויות גדולות של לויקוציטים ומעט מאד אריטרוציטים. ברצוני לדעת מה יכול להיות הדבר? האם יכול להיות מצב של זליגת זרע אל השופכן ללא גירוי מיני? אודה לתשובה.
יצחק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיהום? - תגובה
ד''ר אורי גור21/12/2011תיתכן דלקת של השופכה
שלח בדיקה ל- STD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקום?אני20/12/2011
האם זה בסדר?
לפי המדידה שלי מדובר ב30 מעלות..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקום? - תגובה
ד''ר אורי גור21/12/2011עקמת 30 מעלות שמאלה
חלק יחשבו שקשה לתפקד כך
חלק יתרגלו ויסתגלו
אם לא גרם לך בעיות בחדירה - כנראה שהצלחת להתמודד וזה לא חמור מדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרופאחסוי20/12/2011
הגבר הקודם מיתלונן על גדול מידי הלוואי והיה לי כמוהו
אני בן 16 ואני רוצה שאיבר המין שלי היה גדול כמו של הגבר הקודם
גם באתרי פורנו לכול הגברים יש שם גדול ויש תמונות גולשים
ויש להם איברים גדולים ואני ממש מקנא אני מיסתכל בתמונות של גולשים באתרי מין ויש להם איבר ענק
גם אני רוצה איבר ארוך ומרשים
מה אני יכול לעשות יש לי 15 ס''מ אבל אני רוצה גדול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרופא - תגובה
ד''ר אורי גור21/12/2011הגודל שציינת גדול מהממוצע
תמונות בעיתונים יכולות להיות עיבודי מחשב וכדומה
שמח בחלקך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבר מין גדול מידיחסוי20/12/2011
היי שלום איבר המין שלי גדול מידי וזה מפריע לי
מה אפשר לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלוואי שהיה לי ככה
חסוי20/12/2011בוא ניתחלף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיבר מין גדול מידי - תגובה
ד''ר אורי גור21/12/2011לא צריך להפריע.
אין ניתוחים ל"הקטנה"
שמח בחלקך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתכתוב לי ונראה מה לעשות איתו....
אלכס21/12/2011תכתוב לי , אני יסתדר עם הגודל....
[email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיצד מודדים את אורך הפין?גל20/12/2011
אם הבנתי נכון זה הולך ככה:
משתדלים שהפין יהיה מקביל לרצפה, לוקחים סרגל, מצמידים את שטח הסרגל מלמעלה לפין, ואת קצה הסרגל מצמידים לעצם שנקראת פוביס(העצם שנמצאת מעל הפין).
עד כאן הכל טוב ויפה וברור, עכשיו השלב הלא ברור:
לתפוס את הפין בדיוק שהוא בשיא הזיקפה ואז לבצע מדידה זה לא פרקטי, לפחות לא בשבילי(אני לא אפרט מדוע), אולי יש כאלה שיכולים, אני בספק, אבל אני בכל מקרה לא אחד מהם.
זאת אומרת שאני מסתפק באופציה של מדידת איבר המין כאשר אין זקפה.
אני לא יודע איך זה אצל גברים אחרים, אבל במקרה שלי, כאשר הפין רפוי לחלוטין, הוא נמתח ממש כמו גומי ברגע שאני קצת מושך אותו.
ופה נכנסת השאלה:
כשמודדים את אורך הפין כשהוא רפוי, אמורים למתוח את הפין למקסימום, או למדוד אותו כמו שהוא? מה נחשב לאורך האמיתי של איבר המין הרפוי, האורך שלו שהוא מתוח, או האורך שלו שהוא כמו שהוא בלי למתוח?
זו שאלה קריטית בשבילי כי במקרה שלי מדובר בהבדל של 5 ס"מ בין מצב מתוח ללא מתוח.
משום בחיפוש בגוגל לא מצאתי שום התייחסות לסוגייה זו, וזה גורם לי לתהות האם האיבר שלי הוא מיוחד ביכולת שלו להמתח כשהוא רפוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיצד מודדים את אורך הפין? - תגובה
ד''ר אורי גור21/12/2011נכון, איבר רפוי יכול להימתח
אין חשיבות למדידת האורך ולכן כל הפירוט שלך מיותר
שמח בחלקך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח בדיקת c.t8888819/12/2011
בוקר טוב
אימי ביצעה c.t עמוד שדרה ונמצא הממצא הבא:
בכליה הימנית עם פרינכימה אטרופית, רושם למוקד היפרדנסי זעיר פרינכימטי בכליה הימנית.
אודה לך מאוד על האבחון, אנחנו מאוד לחוצים מהתוצאה
תודה ובברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח בדיקת c.t - תגובה
ד''ר אורי גור19/12/2011אין צורך להיות לחוצים
פנו עם הצילומים לאורולוג וקבלו הסבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר גור בבקשהאני18/12/2011
שלום ד"ר,
מקודם צירפתי לכאן תמונה של איבר מיני בזקפה וקבעת שמדובר בעקמת של כ 40 מעלות..בתמונות הקודמות אוננתי ביד ימין ואולי זה מה שגרם לזה להראות כ"כ חמור..
אך כשאוננתי ביד שמאל לדעתי התוצאות הרבה פחות חמורות האם תוכל להסתכל בתמונה הנוכחית ולהביע את דעתך שוב..
גם במבט "חי" שאוננתי ביד שמאל זה היה נראה יותר ישר מאשר יד ימין...
מה דעתך כעת על העקמת האם כשהיא במצב כזה היא יותר קלה? האם איתה אפשר להסתדר ללא כאבים אותה אפשר להשאיר?
ואם כן יש הבדל ממה הוא נגרם לדעתך? ובעת חדירה מה תיהיה העקמת?
לדעתי כעת יש כ30 מעלות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לך גבר
חסוי19/12/2011אני לא רוצה להיתערב אבל גם בתמונה הזואתי
וגם בתמונות הקודמות איבר המין שלך ניראה אותו הדבר
אין כול כך שוני בין התמונות
תקשיב שמעתי על מכשיר שניקראה אנדרו פינס
זה גם מיישר את איבר המין ועקמת פין
ואני מקווה שהרופא יגיד לך שהכול בסדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר גור בבקשה - תגובה
ד''ר אורי גור21/12/2011הזקפה היא אותה זקפה ולא משנה איך הושגה
מידת ההפרעה לחדירה רק אתה תוכל להעריך
לדעתי מידה כזו עלולה להפריע, אך יתכן שלא כך יהיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האים ציסטותחסוי18/12/2011
האים ציסטות יכולות ליגדול לממש גודל גדול ומשמעותי
כי האורולוג אמר לי שלא ניתן לנתח כי יותרת האשך זה צינור ארוך ומפותל ועדין
והוא אמר לי אולי אחרי ניתוח לא היו לך ציסטות אבל גם היה לך זרע ופוריות כי זה יכול לעשות נזק לאשך ויותרת האשך
אבל אני מפחד שהציסטות יגדלו לממש גוש גדול לכיס שפירי גדול
מה אני יכול לעשות
אני ממש מתוסכל אני ממש יכול למשש אותם ןלהרגיש אותם
גם בימין וגם בשמאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האים ציסטות - תגובה
ד''ר אורי גור21/12/2011נכון, ציסטות יכולות לגדול
כדאי לנתח רק אם ממש גדולות ומפריעות
זה שאתה יכול למשש זה לא אומר שהם גדולות ומפריעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרופא שלוםחסוי18/12/2011
שלחתי לך תמונה של הפין שלי בזיקפה
וכתבת לי שה בסדר גמור ויש נטיה קלה כלפי מעלה
נחשב נורמלי
לא צפוי להפריע לתפקוד
ד''ר אורי גור
אורולוג מומחה
האים זה בסדר הנטייה הקלה הזואתי למעלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו קטן.......
חסוי20/12/2011אני בן 16 האים איבר המין שלי עוד יגדל
בחודש שעבר אני ההיתי בן 16 האים צפוייה לי גם השנה וגם בשנים הבאות גדילה
והיתארכות והיתעבות של האיבר
והאים עכשו הוא ניראה גדול
והאים הוא עוד יגדל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו קטן....... - תגובה
ד''ר אורי גור21/12/2011אי אפשר לדעת לפי הגיל אם עוד תמשיך לגבוה, לצמוח וכו'
חכה בסבלנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתנה מרובה בלילהקנטור אמירה18/12/2011
אני בת 68 מודעת לתזונה נכונה ולהתעמלות ,סובלת כבר הרבה שנים ממספר רב של מתן שתן בלילה ,כל שעה וחצי או כל שעתיים .המצב הזה מפריע לי מאד ,מה אפשר לעשות . בתודה אמירה קנטור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתנה מרובה בלילה - תגובה
ד''ר אורי גור18/12/2011לפנות לרופא, לבדוק בדיקת שתן, להשלים בירור, לשקול טיפול תרופתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלקיקים בשתןשי17/12/2011
שלום
באפן קבוע יש לי חלקיקים בשתן בגודל של גרגר מלח אבל לא סימטרי.אני לוקח אבודרט וטמסלוזין.האם זה נורמלי?מה הסיבה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלקיקים בשתן - תגובה
ד''ר אורי גור18/12/2011שלח בדיקת שתן לוודא שאין דלקת
לא קשור לכדורים שאתה נוטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםחסוי16/12/2011
לרופא שלום שמתי לב שלכול אחד זה יכול ליקרוא הכוונה ל TORSION תסביב אשך מה אפשר לעשות כדי לימנוע את זה אנשים פשוט מאבדים אשך בתדירות גבוהה אני בעצמי לצערי חוויתי תסביב אבל אני בעצמי חזרתי לבית והחזרתי את האשך למקומו למה זה קורא זה פשוט מתסכל שהאשך פשוט מיסתבך במקומו איך אפשר למזער את זה איך אפשר להימנע מיזה זה מאוד מפחיד והכאבים נוראיים למה זה קורה? מה הסיבה לתסביב אשך האים הגוף שלנו לא מקבע אותם כמו שצריך לבד זה דבר כול כך עדין שפיתאום זה קורה אני מדבר מיתוך כאב כי קראתי גם שאלות של אנשים שעברו כריתה ואני ממש דואג כי עים לא ההיתי מסדר את זה בזמן כניראה שגם אצלי לא היה מה לתקן ולא היה מה לסדר זה באמת מתסכל וגורם לפחד וחרדה אשמח לקבל תשובות מימכך דוקטור יקר למה זה קורה ומה אפשר לעשות כדי לימנוע ולהימנע !!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד''ר אורי גור18/12/2011לא ברור למה מתרחש תסביב
כנראה קורה באנשים שמועדים עקב חיבור לא תקין של האשך לחבל הזרע
אם באמת היה לך תסביב - שחזר, מומלץ לשקול ניתוח לקיבוע האשכים שלא יסתובבו בעתיד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיניסטרייד ואבודרטאייל15/12/2011
שלום לכם אתנצל מראש על מספר שאלות:
1.האם תופעות הלואי של ירידה בחשק המיני ושל הפרעות בזיקפה נמוכות יותר בשימוש בפיניסטרייד (שפועל רק על אנזים אחד לעומת האבודרט שפועל על שני האנזימים).
2.מה ההבדל בשכיחות תופעות הלואי בהקשר להפרעות בתיפקוד המיני בין שתי התרופות.
3.האם תופעות הלואי בהקשר לתפקוד המיני חופות לאחר 6 חודשי טיפול (עם המשך הטיפול)
4.האם לאור תופעות לואי אלה הייתם ממליצים לטחר טיפול בפרומיקסון +אלפא קל ללא שיפור משמעותי להחליף בשלב ראשון לפיניסטרייד+אלפא קל ורק אם טיפול זה לא יועיל להחליף את הפיניסטרייד באבודרט.
5.רקע:בן 57 עאמונית בין 50-70 סמ"ק שארית 50-70 סמ"ק שכיחות הטלת שתן בין שעה ל 3 שעות ביום ובלילה בין פעם לפעמיים ,אך ב 4 שנים אחרונות פעמיים דלקת בערמונית או בשלפוחית שחלפו לאחר 3 ימי טיפול אנטיביוטי.לאחר שימוש של שנתיים באלפא קל +סופלמנטו במדידה האחרונה שארית 30 סמ"ק.ללא שום הפרעות אחרות.
אודה מאד לתשובתכם ועצתכם לטיפול המומלץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיניסטרייד ואבודרט - תגובה
ד''ר אורי גור18/12/2011יעילות אבודרט טובה מזו של פינסטרייד למרות שלא נערכה השוואה ישירה ביניהם
שיעור תופעות הלוואי נמוך בשתיהן ולכן לא חושב שזה צריך להיות השיקול העיקרי
באותם מיעוט אנשים שמופיעות ת"ל כתוצאה מהתרופה - לא בהכרח יחלפו
לדעתי רצוי לקחת את הטיפול היעיל ביותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בשפיכה + שריפה במתן שתןמשה15/12/2011
שלום,
אני בן 35
מזה כשנתיים יש לי צריבה קלה בזמן מתן שתן, זרם מפוצל ומידי פעם יש גם דקירות באשכים.
לפני כחודש וחצי החלו כאבים בראש הפין בזקפה מלאה ובזמן השפיכה צריבה חזקה מאוד שעורכת כ-20 שניות מאזור פי הטבעת עד ראש הפין.
כמו כן שמתי לב כי נוזל הזרע שלי גושי, במקביל הופיעו כאבים בגוף הפין שלא בזמן זיקפה (משני צידי הפין).
בבדיקת שתן לפני כשלושה חודשים הכל היה תקין למעט לויקוציטים בשתן (500) לפני כן בדיקות השתן היו תקינות.
האורולוג טען שיש לי כלמידיה ורשם לי דוקסילין ואופלוקסצין
בצעתי בדיקות למחלות מין: HIV עגבת כלמידיה וזיבה כולן שליליות.
סיימתי את כל הכדורים שהרופא רשם לי והכאבים בראש הפין בזמו השפיכה נחלשו אולם בתסמינים האחרים אין שיפור- עדיין שריפה לכל אורך השופכה בזמן השפיכה, צריבה בשתן וזרם מפוצל וכן הכאבים שבשני צדי הפין שלא בזקפה.
חשוב לי לציין שלפני שנה וחצי עברתי ניתוח הרניה.
על מה הדבר יכול להצביע ואילו בדיקות עלי לדרוש מהאורולוג או כל רופא אחר?
תודה מראש על העזרה
משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסי מין
משה18/12/2011בנוסף האורולוג טען שאסור לקיים יחסי מין אפילו עם קונדום
כי זה מחמיר את הבעיה האם יש אמת בדבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאורולוג שלי החליט לשלוח אותי לUS,
אורן29/01/2012כאשר ביקשתי את הבדיקות שקראתי עליהן כאן האורולוג התעצבן ואמר שאלך לאינטרנט שיטפל בי...
אלה הן התוצאות של ה US: כליות בגודל שווה ותקין, אין עדות בכליות לגושים סולידיים או אבנים, מימין אין לראות הידרונפרוזיס. משמאל הודגם אגן כלייתי גדוש במקצת. שלפוחית שתן בקיבולת טובה ערמונית 3.5 על 3.6 על 4.6 ס"מ. אני כותב זאת כך כי לא ניתן לכתוב כפי שזה מוצג בתשובה. משקלה 30.3 גרם.
שלפוחית מתרוקנת עד תום.
הכאבים מחמירים, אני מרגיש שלא מטפלים בי כמו שצריך ושמצבי מחמיר.
מה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיחסי מין - תגובה
ד''ר אורי גור18/12/2011לא מבין למה להימנע מקיום יחסים
בקש לבצע בדיקת שתן ל- STD
וכן בדיקת זרימת שתן לוודא שאין חסימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא עונים?אני15/12/2011
האם אפשר בבקשה לענות לגבי האם יש צורך לעשות משהו בנוגע לעקמת הפין?
אני יודע שהוא עקום. אך האם הוא עקום בצורה כזאת שמחייבת טיפול או שזהו בגדר הנורמה של העקמת? אשמח לתשובה כי זה מכביד עליי..
כמובן שכל השאר זיקפה גמירה וכו' הכל תקין.
אם יש כאבים למי הם יהיו לאישה או לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא עונים? - תגובה
ד''ר אורי גור18/12/2011לרוב האישה מתלוננת על כאבים ולא הגבר
אחפש את תמונתך אם שלחת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)